איתור חברה בישראל – רשם החברות

ישראל עשויה להיות מדינת סטארט-אפ ומרכז חדשני ויזמי בעל שם עולמי, אך הקמת עסק בישראל אינה תהליך קל וכרוך בתשלומי ממשלה ובירוקרטיה. זה יהיה אידיאלי למנות נציג מקומי או עורך דין בתהליך הקמת עסק בישראל. במשך שנים רבות נתפס בעבר תהליך ניהול רישום המקרקעין הישראלי.

עורך דין מייצג את החברה שלך ובדרך כלל יטפל בתהליך ברוב הבקשות

עורך דין יטופל בדרך כלל על ידי עורך דין לבקשתך או במידת הצורך ייצג את החברה במחלקה המשפטית במשרד האוצר או בפרקליטות הציבור. עורכי דין מייצגים את החברות שלך, אך בדרך כלל משרד עורכי דין או עורך דין של אחד ממשרדי עורכי הדין הישראלים היוקרתיים ביותר יטפל בתהליך זה כאשר אתה הכי רוצה.

לחברה הישראלית מספר סניפים

אחד מהם בערים פתח תקווה ותל אביב. אם אתם מחפשים מידע או סיוע משפטי אודות תהליך הרישום של החברה הישראלית, אנא צרו איתנו קשר. דיני חברות ישראליות, פקס ברוש הינה חברה המשרתת ומשרתת לקוחות מקומיים ובינלאומיים בישראל, בארצות הברית, באירופה ובמזרח התיכון וכן בחו"ל.
למידע נוסף אודות איתור חברה רשם החברות כדאי לבקר באתר webinfo.co.il

זה מאפשר לך להתחיל עסק בישראל באופן חוקי ובצורה מסודרת. ניתן להקים סוגים שונים של חברות שיעשו עסקים בישראל, וקונביז יכולה להקים עסק מחוץ לישראל.

חברת דואר ישראל רשאית לשנות מעת לעת את תנאי מדיניות הפרטיות הזו

הדואר הישראלי מאפשר לחברה לנהל את מערכת הצגת הפרסום באתר. אנו מנהלים תוכן מסחרי עם שותפי החברה ומשתמשים במערכות של חברות אחרות כגון Sekindo. השימוש שלנו בעוגיות, משואות רשת וחברות כפוף לתנאי ההסכמים שלהם בהתאמה איתנו.

על החברה למנות נציג מקומי בישראל לביצוע ההליכים הנוגעים להקמת החברה בישראל

דירקטורים ישראלים: כאשר ממונים "דירקטורים ישראלים" כאלה, על החברה למנות נציג מס שמבטיח באופן אישי את חובות המע"מ של החברות. ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט ושר האוצר יאיר לפיד הטילו וטו על ההחלטה.

אם לחברה תעודת רישום אך מדינת המוצא לא הוציאה אותה, על עורך הדין המגיש את הבקשה לצרף תצהיר בנושא. מסמך זה חייב להיות מישראלי המוסמך לייצג את החברות בישראל. כתובת המועמד (נקודה 2) זהה לכתובת בארצות הברית, שלא בהכרח נחשבת.

יש לבחור שם עברי לחברה

אך ניתן להזין גם תרגום לאנגלית של השם. אם עברית או ערבית היא השפה הרשמית של ישראל, הקנצלר מקבל מסמכים עסקיים באנגלית. עם זאת, אם עברית ו / או ערבית הן שתיהן שפות רשמיות בישראל, הרשם לא יקבל מסמך עסקי באנגלית. למרות שהודית וערבית הן השפות הרשמיות של הודו או שתיהן שפות בארצות הברית או במדינות אחרות באירופה או במזרח התיכון ובצפון אפריקה (MENA), הרשמים יקבלו גם מסמכים ארגוניים מסוימים בערבית ובשפות אחרות (נקודה 3).

אם העברית או הערבית היא השפה הרשמית של ישראל, הקנצלר מקבל מסמכים עסקיים באנגלית (נקודה 4). אם עברית ו / או ערבית הן שתיהן שפות רשמיות בישראל, הרשמים יקבלו גם תעודת עסק באנגלית (נקודה 5).

בנוסף

בנקים ישראלים הקימו סניפים מיוחדים לתושבים זרים המעוניינים לפתוח חשבונות בנק בישראל. זה חל גם על חברות מקומיות שיש להן בעלי מניות זרים, אך הישראלים לוקחים ברצינות רבה יותר פעילויות עם אחריות מוגבלת. לבסוף, יש לך את האמצעים לנהל עסקים בחברות בעלות אחריות מוגבלת מחוץ לישראל, ולקוחות גדולים נוטים להעדיף שיתוף פעולה עם חברות אלה על חברות מורשות. אם אתה מעוניין להקים עסק מחוץ לישראל וברצונך ללמוד עוד על תהליך רישום העסק במרשם המסחרי הישראלי, מאמר זה עשוי להועיל. לאחר שהמידע החשוב ביותר להקמת חברה צריך להיות מלא בטופס החברה, עליך להירשם ברשם החברות. לאחר סיום הרישום, מונפק כרטיס רישום לחברה ומונפק על ידי הרשם לרשויות המס הרלוונטיות. חברות ציבוריות נדרשות גם לפרסם דוחות שנתיים, כולל חשבונות שנתיים מבוקרים ודוחות ניהול, שנרשמים במרשם בו הם זמינים לציבור. אם החברה שלך רשומה ברשם זה, היא חייבת להיות רשומה בישראל בכל רשויות המס הרלוונטיות.

הצגת מסמך, כולל השם הנבחר, שלא אושר על ידי רשם החברות, ושם החברה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן