מה זה מסחר קריפטו

ברוכים הבאים למאסטרקלאס המסחר המלא במטבעות קריפטוגרפיים: רוצה לדעת כיצד להתחיל לסחור במטבעות קריפטוגרפיים? אם אתה מעוניין לסחור במטבעות קריפטוגרפיים, אתה בטח חושב שתוכל להרוויח כסף ממטבעות קריפטוגרפיים מבלי לדעת כיצד לעשות זאת.

אם אתה רוצה לשקוע בעולם המסחר בקריפטוגרפים

אתה יכול להתחיל לקנות מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ואת'ריום. במילים אחרות, התחל לסחור ב- BTC וב- ETH עבור מטבעות אחרים בבורסות כמו Binance ו- Coinbase Pro. Coinbase נותן לך מספיק מטבעות כדי להתחיל, ומאפשר לך להתנסות במסחר בזמן אמת על בסיס בורסה או מתווך מבוסס מסחר. בדרך כלל אתה יוצר חשבון בבורסות אלה ומעביר כסף אמיתי כדי לקנות את המטבע הראשון שלך במטבע פיאט. אם אתה מוכן אז, נסה לסחור במטבעות קריפטוגרפיים אחרים כגון ביטקוין, את'ריום, ליטקוין, מזומן ביטקוין וכו '. אל תשכח להתחיל במסחר אמיתי מבוסס חליפין ואז נסה לסוגים אחרים של מסחר כגון אתריום וזהב ביטקוין חילופי דברים אחרים.

אם אתה לוקח את הזמן לקרוא את המדריך שלנו למסחר קריפטו לאורך כל היום

אתה יכול לקנות ולמכור ביטקוין וניירות ערך אחרים ולהרוויח כל יום. אתה יכול לסחור במטבעות קריפטוגרפיים ישירות בפלטפורמת Mitrade ותוכל לקרוא הלאה כדי ללמוד כיצד להרוויח כסף ממטבעות קריפטוגרפיים. App App אינו מציע שום קריפטופציות אחרות כמו Coinbase, אך היא מציעה דרך נהדרת להסתבך בביטקוין מבלי שתצטרך ללמוד הרבה על מטבעות קריפטוגרפיים והחלפות.

הם לומדים כיצד להשתמש בפלטפורמות כמו Coinbase ולסחור במטבעות קריפטוגרפיים בבורסות מקוונות כמו Poloniex. בואו נלך עמוק יותר למסחר ונראה היכן אתה יכול להשתמש בקריפטו בפועל כדי לסחור ולקנות קריפטו אחרים.

ראשית

עליך ליצור בורסה המאפשרת הצפנה וסחר קריפטו, וכאן אני אראה לך שלב אחר שלב כיצד להקים חשבון הדגמה עם המתווך eToro. ברגע שאתה סוחר פעיל במטבעות קריפטוגרפיים, יש לשמור על כספיך בבורסה כדי שתוכל לגשת אליהם. בעת סחר בבורסות, אתה זקוק לארנק קריפטו כדי לאחסן את המטבעות שלך. אתה יכול לסחור בהצפנה במגוון פלטפורמות כגון Coinbase, Poloniex, Bitfinex ובורסות מקוונות אחרות.

הם יצטרכו ליצור ארנק של מטבעות קריפטוגרפיים ולשלם עמלה גבוהה עבור כל עסקה

ישנן שתי דרכים לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים: אתה יכול לקנות אותם ישירות בבורסת הקריפטו או להחליף אותם עבורם. דוגמה טובה היא פלטפורמה שמאפשרת להחליף ביטקוין באת'ריום, ואותו ביטקוין ניתן לסחור בדולרים.

בניגוד לרובינודה

מסחר בקריפטו זמין רק למשתמשים בארה"ב, וניתן לקנות ולמכור קריפטו, לא לסחור או להעבירו. אתה יכול גם לבקר בבורסות קריפטוגרפיות ידועות יותר – אך חייב להיות אחד ממטבעות הבסיס הרשומים בזוג. כמה חילופי מטבעות קריפטוגרפיים מוגבלים למטבעות דיגיטליים, כך שתוכלו להחזיק את המטבע ישירות או לעתים קרובות לקנות ולקנות אותו כפי שהייתם עושים עם מתווך כללי. מכיוון שביטקוין הוא המטבע הנזיל ביותר שיש, אם אתה אוהב מטבעות מדור קודם, נסה לבחור מטבע שיש בו נזילות ותנודתיות טובים.

דרך נוספת לשער עם קריפטו היא להשתמש במתווך מוסדר, המציע מגוון אפשרויות, כגון חוזים עתידיים, אופציות במטבעות קריפטוגרפיים אחרים ואפילו פלטפורמת מסחר.

כתוצאה

סוחרים רבים משתמשים גם בבורסות כגון Coinbase, Bitfinex, Kraken ובורסות פופולריות אחרות כדי לגשת למגוון רחב של קבוצות קריפטו. ל- Coinbase תכונת המרת מטבעות חינמית המאפשרת לך להחליף קריפטו עבור כל אסימון אחר שהוא תומך בו. אם אתה מחזיק בביטקוין וברצונך למכור אותו תמורת את'רום, בורסה זו יכולה לעזור לך למצוא מוכר אתריום לסחור איתו. זה מקל על קנייה ומכירה של צמדי מפתח קריפטוגרפיים, ויש לו ממשק מסחר קל לשימוש, כמו גם שלל אפשרויות אחרות.

כספי המשתמשים אינם מאוחסנים בבורסה, אך מסחר במטבעות קריפטוגרפיים של עמית לעמית מוקל על ידי מספר חילופי צד שלישי כגון Bitfinex, Kraken, Bitstamp ואחרים.

בורסות כמו מזל תאומים

Coinbase, Binance ו- Kraken מציעות זוגות מסחר בפיאט, אך חלק מההחלפות בקריפטו אינן מציעות כאלה. אם ברצונך לסחור ולהשקיע במטבעות הטובים ביותר של קריפטו, בורסת B-Finanz היא הטובה ביותר, מכיוון שיש לה נפח המסחר הגבוה ביותר של מטבעות מדור קודם. למרות שיש לך את אפשרויות המיתוג הרבות ביותר, צמדי המטבעות הרב-תכליתיים הם בדרך כלל BTC ו- ETH.

ביטרקס מציעה אבטחה מהשורה הראשונה והיא נקודת התחלה טובה אם ברצונכם להיכנס למסחר בקריפטו ובקריפטו

בסך הכל, Etoro היא הפלטפורמה הטובה ביותר למסחר במטבעות הצפנה הפופולריים ביותר כגון BTC, ETH ו- Litecoin. תשכחו להיות רשומים בבורסת קריפטוגרפים גדולה, ישנן אפשרויות רבות אחרות בשוק כמו Bitfinex, Coinbase, Bitstamp, Octopus ואחרות.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן