ביצועי מניית ביונדווקס בחודש יוני 2021

Biondvax Pharmaceuticals Ltd. הינה חברה ביו-פרמצבטית קלינית המתמקדת בפיתוח ומסחור של טיפולים אימונומודולטוריים למחלות זיהומיות בישראל. החברה מפתחת מועמד חדש לחיסון נגד שפעת שיציע הגנה רב-זנית ועונתית נגד שפעת עונתית ומגיפה. באמצעות שבעה ניסויים קליניים בשלב 1/2 ובשלב 2 שבדק את החיסון של M-001, החברה הוכיחה כי החיסון ממריץ למעשה תגובה חיסונית למגוון רחב של זני נגיף שפעת.

למרות תחזית טכנית חזקה

מחיר המניה של ביונדווקס פרמצבטיקה בע"מ צנח מעט במסחר ביום שישי. מניית ADR (BVXV) נמוכה ממחיר הסגירה הקודם של 3.13 $ בהיקף של 582,961 מניות. BIONDVax הינה חברה ביו-פרמצבטית בשלב קליני שיש לה מכירה ממוצעת לטווח קצר ואות קנייה ממוצע לטווח ארוך, כפי שדווחו על ידי מנפיקים פרטיים זרים על פי כללים 13 א -16 ו -15 ד -16.
עבור פרטים מורחבים על מניית ביונדווקס בחודש יוני 2021 נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

מניות ביונדווקס פרמצבטיקה בע"מ (ADR) צנחו ב -12 החודשים האחרונים. מערכת הדירוג של InvestorSoberServera עצמה מעניקה למניית BVXV ערך של 9 מתוך 100 נקודות אפשריות. ערך זה מושפע מהערך הבסיסי של 0.

BVXV עלה ב -5.99% ממחיר הסגירה הקודם של 34.02 $ בהיקף של 205,549 מניות

התבונן בטבלת המחירים BVxV בזמן אמת של Robinhood והחליט אם ברצונך לקנות או למכור ללא עמלה. שקול את מניות BVXV, תשואת הדיבידנד, התשלום, הדיבידנד למניה, המועד הקודם ששולם והיסטוריה.

ראה מחיר המניה של BVXV

יעד המחירים, הרווחים, התחזיות הכספיות, חדשות המסחר בפנים והגשת ה- SEC ב- Marketbeat. מי שמתכנן פגישה או מנהל סידורים ביום שני, צריך לשים לב למה פתוח ומה סגור. אם אתם מחפשים את המניות הטובות ביותר לרכישה או צפייה, חפשו חברות עם צמיחת רווחים חזקה (o) ובדקו את לוח הרווחים כדי לראות מתי הם (o) מדווחים על Biondvax Pharmaceuticals Ltd. בע"מ ונתוני אופציות מ- MarketWatch.

מחירי המניות האחרונים של חברת Biondvax Pharmaceuticals Ltd

(BVXV) מפורטים, חולקים מצב רע, עוברים למשחק הווידיאו הקרוב, 4chans Imageboard דיון ייעודי וצפיות בתרשימי המניות האחרונים של BvXV ב- MSN Money. ראה את החדשות האחרונות ב- Bionvax שמשקיעים עשויים לשקול לעזור להם להעריך את החברה כהזדמנות השקעה. שנה את טווח התאריכים, ראה רכישות ומכירות אחרות, קרא חדשות רווחים, השווה את BionDvax למניות קשורות ולמה שאנשים קונים.

שווי השוק של ביונדווקס פארמה (ADR)

הוא מדד לערך הספרני שהוא שווי החברה כפי שהיא מדווחת במאזן המאוחד שלה. על המשקיעים לגבש את דעתם בשאלה האם שווי התרופות של ביונווקס חורג מערך ספר זה או מערכו הבסיסי. יש לנו כלים רבים ושונים שבהם ניתן לקבוע עד כמה החברה בריאה כרגע.

במילים אחרות, על כל 100,000 מניות התרופות של ביונדווקס הנסחרות בשוק, יש 5,280 מניות. בשוק הנאסד"ק יש בטא ממוצעת 1, ו 22.541% מצביעים על כך שמניותיה תנודתיות יותר מהמחיר הממוצע ומהוות סיכון גבוה יותר.

ניתוח השדרוג שלנו

הוא מסקנה מהערכת השווי האחרונה של המניות כמועמד מכירה, מחזיק או מועמד לצבירה. הנפח והנפילה ביום המסחר האחרון היו חיוביים מבחינה טכנית. עם זאת, המניה עברה תנועות מעל הממוצע לאורך כל היום, לכן עליכם להיות מודעים לנפח נמוך או יורד מכיוון שהוא מגדיל את הסיכון.

פירוש הדבר שעדכוני רווחים וחדשות אחרות יכולים להשפיע על הרגש הכללי

אסור לשכוח שבעוד פיזור מסייע בפיזור הסיכון, הוא אינו מבטיח רווחים ואינו מגן מפני הפסדים בשוק היורד. ביצועים של מוצר ביטחוני או פיננסי בעבר אינם מבטיחים תוצאות או החזרות עתידיות.

בדומה להגנת SIPC

מדובר בפוליסת ביטוח נוספת שאינה מגנה מפני אובדן ערך השוק של נייר הערך. המכסה מספקת הגנה על ניירות ערך ומזומנים בהיקף כולל של 150 מיליון דולר, עם מכסה של 375 מיליון דולר עבור אבטחת לקוחות ו -900,000 דולר עבור מזומן של לקוח. כמו אלפי משקיעים בודדים, יועצי המניות של מוטלי שוטים יכולים לחסוך לך זמן וכסף. רובינודה נבחרה לקטגוריה זו מכיוון שהיא מציעה מסחר ללא עמלה וקל לשימוש.

שוק המניות של נאסד"ק

הוא מוביל עולמי בתחום שירותי הנתונים הנסחרים ואופציות למניות. זו הבורסה המובילה בעולם לפי נפח אופציות ומונה שש מתוך חמש החברות הגדולות בארה"ב: אפל, מיקרוסופט, אמזון, אלפבית ופייסבוק. ראה מניות הרשומות ב- NYSE עבור מניות טכנולוגיה, מניות נפט וגז, מצרכים צרכניים והמניות הטובות ביותר.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן