מרכז מידע לחדשות שוק ההון

ה- NAV API האחרון של קרן נאמנות נמסר לאיגוד קרנות נאמנות בהודו (AMFI) בהתבסס על הנתונים האחרונים הקיימים על שוק קרנות הנאמנות בארצות הברית. SEC – חברות ציבוריות רשומות (כולל 60 מתוך 100 החברות הגדולות בעולם) המספקות למשקיעים ולשווקים מידע ומידע מקיף על מצבם התפעולי והפיננסי לפחות רבעוני. משתתפי השוק כוללים חברות בורסאיות, קרנות השקעה וקרנות בבורסה. לעומת זאת, מתווכים, סוחרים ובורסות ציבוריות כוללים מתווכים – עוסקים, משקיעים מוסדיים, מנהלי קרנות גידור ומשתתפים אחרים בשוק.

שוקי ההון מורכבים מהשוק הראשוני

בו מונפקות ונמכרות ניירות ערך חדשים, והשוק המשני, בו ניירות ערך שכבר הונפקו נסחרים עם משקיעים. השוק מחולק לשני חלקים: "השוק הראשוני", שבו כל המניות החדשות, המניות והאיגרות החוב נמכרות למשקיעים, ו"שוק משני ", בו נסחרות ניירות ערך קיימים.

אמנם אלו היסודות לניהול תהליכי השקעה מסוימים, אך ניתן לסחור בהם גם במגוון דרכים אחרות, כגון נגזרים, אופציות ונגזרים אחרים.

בורסה היא בורסה (הערה 1) בה סוחרי מניות וסוחרים יכולים לקנות ולמכור מניות, אג"ח, עתיד, אופציות ומכשירים פיננסיים אחרים. הבורסה בניו יורק (NYSE) היא אחת הבורסות הגדולות בעולם לביצוע הזמנות וניירות ערך.

מגובה על ידי תומסון רויטרס החזקה, אתה יכול לצפות לכיסוי שוק רחב, כולל חוזים עתידיים, מט"ח, תעודות סל ואופציות. יש לו התמקדות צרה בשווקים הפיננסיים וכדאי לנסות אם אתה מעוניין להתבונן עמוק יותר בשווקים בארה"ב ובעולם.

החלק WSJ שווקי באתר מכיל חדשות וסטטיסטיקה ספציפיים לשוק המניות

כולל גידור מניות וכלים למעקב אחר תיקי השקעות. כולל Refinitiv ו- Xenith, אתה מקבל גישה גם לדוחות השוק היומיים והשבועיים של וול סטריט ג'ורנל, כמו גם לממוצע התעשייתי של Dow Jones ו- S & P 500. זהו מאמר ששיתפתי איתך מרשת Dow Jones, אז הכינו בשביל פעולה. תראה מאמר בוול סטריט ג'ורנל שהתווסף לרשימה זו, יחד עם קישור לרשימת מאמרים אחרים מאותו העמוד.
למידע מורחב בתחום של מרכז מידע לחדשות שוק ההון וחדשות שוק ההון עליך לגלוש לאתר bigshotnews.net

אתר CNBC Markets מציע מידע רב

אך עליכם להיות מוכנים לדון במגמות בשוק החוב. תומסון רויטרס מכסה הכל, כולל ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס ו- S & P 500, כמו גם את שוק המניות בארה"ב. כפי שאתה יכול לדמיין, גם חדשות ממקורות כמו רויטרס מצטברות, כך שניתן לגשת למידע במגוון פורמטים, החל מדוחות השוק היומיים והשבועיים של וול סטריט ג'ורנל ועד הדוחות השבועיים והחודשיים של וול סטריט. בארון'ס הוא תוצר של משפחת דאו ג'ונס, ושוק הנישה שלה מבוסס על מגזין המתמקד במגזינים המכסים עבורנו נושאי השקעות ופרישה ברשת דאו ג'ונס.

אם אתה זקוק לעיון מעמיק יותר בשוק המניות בארה"ב ובשווקי האג"ח

אנו ממליצים על דוחות השוק היומיים והשבועיים של וול סטריט ג'ורנל. אנו ייחודיים בבנזינגה ויש לנו שירות לקוחות מעולה, כך שאם אתה זקוק למידע נוסף על מניות, אג"ח, סחורות או נושאים אחרים שמעניינים אותך, אנו ממליצים לך.

בתור קמעונאי, אתה זקוק לחדשות בזמן אמת כדי לתת לך יתרון בשוק, ועל זה כולנו עוסקים. בדוק את MarketWatch News Viewer, שם תוכל לנווט לפי מניות, אג"ח, מטבע, סחורות, אנרגיה, נפט ושווקים אחרים כדי לראות אילו חדשות ישלטו בחדשות באותו יום.

מספר אירועי השוק המשתנים במהירות יכול לנפח או לרסק מניות וניירות ערך אחרים

מה שמקשה על ניבוי התנהגותם. כתוצאה מכך, שוק המניות יכול להשתנות לשני הכיוונים, ועל הבנקים וחברות שוק ההון לשקול את הסיכון לתגברות התנודתיות בשוק ואת הפוטנציאל לתנודתיות בשוק. הבנק הפדרלי של ניו יורק לא יכול להיות במעקב אחר נושאים והתפתחויות עכשוויות או פוטנציאליות בזמן אמת. זה מגדיל את סיכון השוק של הבנקים ועשוי לגרום להפסדים, עקב התנודתיות ואי הוודאות באירועים כמו הבחירות לנשיאות ארה"ב.

לפי הבנק הפדרלי של ניו יורק, הסיבות לקריסת שוק המניות הן במקביל לגורמים כלכליים שונים. הציבור משקיע במניות, אג"ח וניירות ערך אחרים, כגון נדל"ן, סחורות ונגזרות סחורות.

במכירה קצרה

סוחרים בדרך כלל לווים מניות מבתי התיווך שלהם, המחזיקים מניות לקוחות או מניות משלהם בחשבון כדי להלוות כסף למוכרים קצרים, ומוכרים אותם בשוק כדי להמר שהמחיר יירד. אם זה לא יקרה, חדשות חיוביות או התלהבות ממניה יאיצו את הערכת השווי שלה וימזערו את הרווחים עבור המוכר הקצר. כאשר מחירי המניות עולים, מוכרים קצרים נאלצים לכסות את עמדותיהם ולקנות מניות נוספות כדי למזער את הפסדיהם. החשש הרחב מתעורר כאשר שוק המניות, המכונה "חובבים", קונה את המניות לטובתו האישית, הופך לשופע ולווה לרכישת מניות.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן