מה מקבלים בייעוץ השקעות

אם אתה חדש בעולם ההשקעות, אולי תהית אם אתה זקוק לעזרת יועץ פיננסי. אם אתה משקיע בקרנות נאמנות ורוצה להפוך את הנכסים שלך לתוכנית הפיננסית שלך, כדאי לך לשקול לעבוד עם יועץ פיננסי. ישנם מספר אנשי מקצוע פיננסיים שמשלמים להם להציע ייעוץ וניהול השקעות תמורת עמלת סכום חד פעמי לנכס המנוהל. אתה שוכר יועץ השקעות שינהל בשבילך את הכסף שלך ויספק לך ייעוץ וניהול השקעות תמורת עמלות אחידות על כל נכס שאתה מנהל.

אם אתה משקיע חדש

זו הזדמנות נהדרת ללמוד פילוסופיית השקעות מוכחת ולבנות את תיק ההמלצות הראשון שלך למניות. אם אתה משקיע קמעונאי המחפש עמלות נמוכות יותר ובכל זאת מקבל ייעוץ השקעות, אתה יכול לבחור רובו-יועץ לניהול תיק תעודות הסל שלך. עם זאת, אם אתה רוצה לעשות ייעוץ השקעות ללא עמלות או עמלות, יועץ השקעות יכול להוות אלטרנטיבה טובה ליועץ פיננסי תמורת עמלה נמוכה יותר לכל נכס בניהול. האפשרות הטובה ביותר היא להשקיע בנאמני השקעות, תעודות סל ונאמני השקעות אחרים ולהשאיר את התיק המושקע בתעודת סל.

אם ברצונך ללמוד כיצד לנהל תיק עבודות משלך

תוכל לנצל את אפשרויות ההדרכה הרבות של פידליטי. שיעורי הגששים שלנו בשוק המניות נותנים לך את כל הדברים החשובים שאתה צריך לדעת על שוק המניות, כגון מתי לקנות ולמכור, מתי ומתי לא לקנות וכיצד לבחור חברות איכותיות. קיים מגוון רחב של מניות ותעודות סל שניתן לקנות ולסחור.

העניין

הוא שאתה לא צריך לגוון אם אינך יודע להשקיע ולהבין במה אתה משקיע. יועצי השקעות מתמחים יכולים לספק ייעוץ ממוקד בנושאים אלה מבלי שתצטרך להעריך את כל כולך תיק השקעות. קל לקבל ייעוץ השקעות טוב במחיר הנכון, במיוחד למשקיעים קטנים יותר שיש להם רק $ 100-200,000 להשקיע.

אם אתה משקיע יחיד

יועץ ההשקעות שלך צריך להבין את המטרות שלך ואת המצב הכלכלי המסוים שלך ולהמליץ על המלצות המתאימות לך. אם תחליט להעניק ליועץ שלך שיקול דעת לגבי ההשקעות שלך, או רק להציע את הצעות ההשקעה הבאות, עליך לקבל החלטה.

בסופו של דבר

על משקיעים בודדים להחליט אילו השקעות מתאימות ביותר עבורך, אך אם אינך בטוח, כדאי לשאול יועץ השקעות מקצועי. בין אם אתה איש מקצוע בפעם הראשונה ובין אם אתה מחפש אלטרנטיבה ליועץ הנוכחי שלך, זו דרך נהדרת לקבל את המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי ניהול הנכסים שלך.

שאלת המפתח היא האם ייעוץ ההשקעות של רו"ח שלך נתון להגנת הנאמנות של רשות ניירות ערך בארה"ב (SEC). ייעוץ השקעות מאת כנר חייב להכיר את המצב הכלכלי האישי שלך, את היעדים הכספיים שלך ואת היעדים שלך לשיפורם.

אז בואו נתעמק במונחים הכללים הטכניים החלים על אי הבנה נרחבת של מי משולם עבור ייעוץ פיננסי

התשובה נשמעת הרבה כמו העצה הטובה שנותנים לך המדיה, קרנות ההשקעה והיועצים הפיננסיים. אתה יכול לשכור מתווך, יועץ השקעות או מתכנן פיננסי שיעזור לך לקבל החלטות השקעה. בעיקרון, יועץ השקעות הוא יועץ פיננסי המספק ייעוץ וניהול לתיק ההשקעות שלך תמורת עמלה.

רשויות ה- RA יכולות להציע ייעוץ השקעות הוליסטי

אך עליהן לעשות באופן חוקי את טובתך. בין אם אתה בנק או יועץ פיננסי עצמאי, ייעוץ השקעות חייב לפעול על פי אותם כללים כמו כל יועץ פיננסי אחר, בין אם אתה מתווך, יועץ השקעות או מתכנן פיננסי. אם רואה חשבון ייעוץ בנושא השקעות (בניגוד למטבעות, לא ניירות ערך), זה לא יהיה "ייעוץ השקעות", מכיוון שלא כל ניירות הערך מוצעים. באופן דומה, ניתן לטעון כי ייעוץ לתשלום משכנתא או כרטיס אשראי או השקעה במניות יכול להתפרש כ"ייעוץ השקעות ".

באופן דומה

הצעה לקבוצת תעודות סל או קרנות נאמנות יכולה להיחשב ייעוץ השקעות. שוב, אפשר לטעון שאפילו מתן ייעוץ בשאלה האם לקוח צריך להשקיע בקרנות מדד (כלומר קרנות ואנגארד או קרנות אקטיביות) אינו "ייעוץ השקעות", מכיוון שהמונח "קרן אינדקס" הוא רשימה סלקטיבית של ניירות ערך. באופן דומה, ההמלצה להציע קבוצות של "תעודות סל" או "קרנות נאמנות" כחלק מאסטרטגיית השקעה (כמו קרנות מדד, תעודות סל או קרנות נאמנות) יכולה הייתה להיחשב כ"מציעה ייעוץ השקעות ".

אם אתה משקיע במניות

באג"ח או בניירות ערך אחרים ורוצה לבנות עושר לטווח הארוך, כדאי לשקול לעבוד עם יועץ השקעות. אם אינך בטוח באיזה סוג השקעה אתה זקוק או באיזו קרן השקעות לבחור, פנה לייעוץ פיננסי מיועץ פיננסי בעל ניסיון בניהול השקעות. אתה צריך לדעת היכן ההשקעות של הלקוח שלך כך שהתיק שלו יהיה הגיוני עבורך.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן