מה חשוב לדעת על שירותי מחשוב בשנת 2021?

מחשוב ענן כבר אינו מגמה מתפתחת, אך הוא השתלט בהצלחה על מרבית התהליכים המקוונים של התעשייה. המגמה למחשוב ענן גורמת לכך שחשוב מתמיד להשיג אחיזה בתחזיות ובאופטימיזציה של עלויות.

אל תנתק, תן ל- Consolidated Technologies, Inc. לעזור לך לנווט ולנהל את פתרונות מחשוב הענן שלך כדי לענות על הצרכים העסקיים שלך. אנחנו אחד מספקי מחשוב הענן הטובים ביותר שיעזרו לך לעבור מהר יותר לעתיד מונע תוכנה.

ספקי שירותים ועסקים יכולים לחזות את עתיד מחשוב הענן ואת השפעתו על עסקיהם. אנו מציגים רשימה מקיפה של מגמות שישפיעו על שוק שירותי הענן בשנת 2021 ואילך, וההשפעה של מגמות אלה.
לעוד פרטים בנושא של שירותי מחשוב לעסקים ניתן לבקר באתר ipcomp.co.il

מחשוב ענן יכול להדגים את ביצועי שוק שירותי הענן בארה"ב ובמדינות אחרות ברחבי העולם השנה.

אנו נחקור את ספקי הענן המובילים

נקבע את נתח השוק שלהם ונסביר את שירותי הענן השונים בשנת 2021. נבין את שלושת הסוגים העיקריים של מחשוב ענן על ידי חקר שוק הענן ונתחי השוק שלו והסבר וזיהוי של כמה מהמודלים השונים שלהם בתרומה מאוחרת יותר. בהתאם לגודל ומורכבות העסק שלך, אתה יכול להתחיל עם אחד משלושת אלה או למצוא צורך בשלושתם. אחד הגורמים החשובים ביותר בחקר עננים שונים ייבחן בתרומות מאוחרות יותר הוא מודל המחשוב שלהם.

בסך הכל, שירותי ענן מציעים מספר יתרונות לשיפור ביצועי העסק ולהגדלת הרווחים. כאן נבחן את ספקי שירותי מחשוב הענן הטובים ביותר מבחינת נתח שוק, נתח שוק ומודל עסקי.

מחשוב אדג 'הוא ההתכנסות של שירותי מחשוב עם מקור הנתונים של צרכן השירות

כך מגדירים מחשוב קצה: פלטפורמה כשירות (PaaS) היא פלטפורמת המחשוב וערימת הפתרונות שמחשוב ענן מספק כשירות. סוג זה של ענן מבוזר שונה ממחשבים מבוזרים ועננים מבוזרים מבחינת מספר השירותים הזמינים וגודל השירות וההיקף שלהם.

מודל IaaS פופולרי מאוד מכיוון שהוא מצמצם את הצורך להשקיע ולנהל את כל מבנה ה- IT

מכיוון שהוא פיתרון עצמאי (SMB) ולא פתרון רב פלטפורמות. מרבית החברות משתמשות במערכת תשלומים הזמינה כשירות מחשוב ענן דרך האינטרנט, ורבים מעסיקים מפתחים לפיתוח יישומים המשתמשים בה.

הסיבה העיקרית לכך שכישורי מחשוב ענן חשובים כל כך

היא שהיא חופפת ליכולות IT מרכזיות בשנת 2020. כרגע יש ביקוש הולך וגדל לשירותי מחשוב ענן וגם ביקוש הולך וגובר ליכולות מחשוב ענן. כדי להבטיח את שלומם של האנשים, האתגר הגדול ביותר של ענף מחשוב הענן בשנת 2021 יהיה למשוך, להכשיר ולצייד מספיק אנשים מיומנים כדי לתמוך ביוזמות טרנספורמציה דיגיטליות של לקוחות. חברות יכולות להגדיל את הייצור שלהן על ידי שילוב מחשוב ענן עם נתונים גדולים ו- IoT, כמו גם טכנולוגיות אחרות כגון בינה מלאכותית (AI).

יש להבין מהו מודל מסירת הענן, מהו וכיצד USP – שירות מחשוב ענן – יכול להציע את העסקה הטובה ביותר – פתרונות ספציפיים לאחסון נתונים בשרתים מרוחקים המתארחים באינטרנט.

המטרה של מחשוב ענן היא לאפשר למשתמשים ליהנות מטכנולוגיה בקצה הענן, למשל בצורה של מחשוב קצה, אחסון נתונים, ניתוח וניתוח נתונים. אחד היתרונות של מחשוב קצה הוא היכולת לסגור פערים קיימים בין הענן למשתמש הקצה.

שירותי האינטרנט של אמזון (AWS) הם בעלי נתח השוק הגדול ביותר של שירותי מחשוב ענן בשוק ארה"ב ומציעים מגוון רחב של שירותים

כולל אחסון ענן, אחסון נתונים וניתוח נתונים. ישנם שני ספקי ענן גדולים: Microsoft Azure המספקת שירותים אלה ו- Google Cloud Platform (GCP).

נראה ברור כי ל- AWS יש יתרון משמעותי ונתח השוק שלה נותר יציב בשנים האחרונות, עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של 4.5%.

בשורה התחתונה מחשוב ענן נותר עסק צומח במהירות שחברות ימשיכו לחפש. להלן כמה מהמיומנויות הדרושות כדי לפרוץ את עשרת ספקי שירותי מחשוב הענן המובילים בארה"ב עד 2020.

הוספת DevOps ליכולות מחשוב הענן שלך

היא צעד חכם, ועם 94% מכל עומסי העבודה הצפוי בענן, זה קריטי לחזק את הבנתך בעננים, את המגמות הצפויות בשנת 2021 ואילך. עם קורס A Architect Solutions Solutions תוכלו ללמוד כיצד לתכנן ולהרחיב את יישום ה- AWS כך שתוכלו להשתמש עד 70 עננים ושירותי מחשוב. כדאי ללמוד על מחשוב ענן כיום, מכיוון שהיישומים הסבירים ביותר ייבנו וייפרסו אך ורק בעננים בעתיד.

חוקרים רבים הוכיחו כי מחשוב ענן תהיה אחת הטכנולוגיות המובילות בשנת 2021, כאשר פתרונות תוכנה כשירות מהווים יותר מ- 60% מעומס העבודה.

 

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן