ביצועי מניית uso בחודש יוני 2021

קרן הנפט של ארצות הברית (USO) הונפקה כקרן הסחורות של ארצות הברית ב -10 באפריל 2006. עם הירידה המהירה במחירי הנפט, הקרן פיגרה ופספסה את יעדיה. הקרן עשתה עבודה טובה מאז אפריל, כאשר שוק הנפט היה מספק יתר על המידה בגלל ביקוש נמוך וההיצע לא הגיב די מהר.

קרן הנפט של ארצות הברית (r) LP (USO)

היא נייר ערך אשר ניתן לרכוש ולמכור את מניותיה ב- NYSE Arca. מטרת ההשקעה של USO היא כי השינויים היומיים באחוז הנכסים (NAV) של מניות USO משקפים את השינויים היומיים במחיר הספוט של Light Sweet Crude מקושינג, אוקלהומה, כפי שנמדד על ידי השינוי היומי בחוזה החוזים העתידיים על נפט. USO מבקשת באופן ספציפי שינוי אחוז יומי ממוצע בשווי הנכסים הנקי USO במשך 30 ימי הערכת ערך רצופים של פלוס מינוס 10% מהשינוי הממוצע היומי במחיר החוזה הפורוורד באותה תקופה.

תנודתיות היסטורית

היא מדד לאופן שבו ניירות ערך בסיסיים השתנו במחיר לאורך זמן. הרביעי מודד את חיזוי ההסתברות לשינויים במחיר בנכס הבסיס, כאשר IV גבוה יותר פירושו שהשוק מצפה לתנועות מחירים משמעותיות, ו- IV נמוך יותר פירושו שהוא מצפה שמחיר נכס הבסיס יישאר בטווח המסחר הנוכחי. האחוזון הגבוה יותר אומר שה- IV היה ברמה גבוהה יותר ברוב השנה שעברה.

תמחור בזמן אמת ניתן בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי המניות בארה"ב. במהלך זמן השוק, מחירי CBOE בזמן אמת מוצגים בעמוד עדכוני המסחר והעדכונים החדשים, כמצוין בפלאש למטה.

מצא קרנות הון סחירות (תעודות סל) לכל מגזר שמתיישר עם אותה קבוצת סחורה או סמל שאתה מסתכל עליו

ניתוח תעודות הסל הללו והמסחר בהם יכול לשפוך אור על סחורות. תעודות הסל הסחורות מושפעות משינויים בתנועה הכוללת של מדדי הסחורות, מהתנודתיות, משינויים בריבית ובגורמים המשפיעים על ענפים וסחורות ספציפיים.

תעודות סל לסחורות כפופות לתנודתיות רבה יותר מאשר תעודות סל מסורתיות ואולי אינן מתאימות לכל המשקיעים

חשוב לזכור כי רכיבי ETP ממונפים ומוצרים הנסחרים בבורסה מיועדים לשימוש יומיומי ואינם מיועדים לפרקי זמן ארוכים מאוד ולכן עשויים שלא להתאים למכפילי ETP של המדד הבסיסי לאורך תקופה ארוכה. קרנות משקיעות את נכסיהן בחוזים עתידיים רשומים בנפט גולמי ובחוזים עתידיים הקשורים לנפט כגון חוזים עתידיים בגז טבעי או שהם משקיעים בחוזים עתידיים להחלפה.

קרנות מחזיקות בחוזים עתידיים על נפט גולמי בחודש הקודם ומגלגלות את חוזי העתיד שלהן מדי חודש

כאשר לחוזה עתידי יש תאריך תפוגה, הקרנות מגלגלות את חוזי החוזים העתידיים הגולמיים שלהן WTI, אשר מסתיימים בחודש הבא, כדי להימנע מספקת הסחורה.

עם מספר גדול של מתווכים עתידיים של USO, ניתן לקנות מניות תוך זמן קצר. אם USO מושקע 100% בחוזים בסוף החודש, הקרן יכולה להתחיל לגוון על פני מספר חודשים.

קרן הנפט של ארצות הברית (USO)

היא מוצר נסחר בבורסה (ETP) שנועד לספק תוצאות השקעה התואמות את תנועות המחירים היומיות של West Texas Intermediate (WTI), נפט גולמי מתוק מתוק. תעודת סל הנפט הגדולה ביותר היא קרן הנפט האמריקאית LP, או USO, שמחזיקים בה 320 מיליארד דולר. היצע יתר של נפט הוא בעיה עולמית, במיוחד בקושינג, אוקלהומה, שיש בה כמה צינורות ועשרות מיכלי אחסון.

MSCI (ESG Research, LLC) היא קרן עם מדדים ומידע על מוצרים המספקת נתונים סביבתיים, חברתיים וממשליים על ניירות הערך הבסיסיים של יותר מ- 23,000 סוגים מרובי נכסים של קרנות נאמנות ותעודות סל. הפרמטרים משמשים אך ורק לשקיפות ומידע.
למידע מורחב אודות ביצועי מניית uso בחודש יוני 2021 ומניית uso בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

הכנסה מתייחסת לתשלומי ריבית על ניירות ערך בעלי הכנסה קבועה ודיבידנדים על מניות רגילות

ההשקעה מכוונת לשינויים באחוזים יומיים במניות רכוש קבוע (NAV Equity) המשקפים את השינוי האחוזי היומי במחיר הספוט של נפט גולמי מתוק קל מקושינג, אוקלהומה, כפי שנמדד בשינוי היומי במחיר של קצר מוגדר חוזה עתידי לטווח ארוך עבור נפט גולמי מתוק קל (מה שמכונה חוזה עתידי של נפט benchmark) והריבית שנצברה על בטחונות ההשקעה בעת הנפקת ההשקעה. ההשקעה מושקעת בחוזים עתידיים על נפט גולמי וסוגים אחרים של נפט גולמי, סולר, נפט לחימום.

עליך להעריך אם הוספת נפט אמריקאי לתיק שלך תפחית את התנודתיות הכוללת בתיק שלך. התבונן במודל התחזית הבסיסית של שמנים אמריקאיים ובדוק את התחזיות שלך.

שווי השוק של קרן נפט אמריקאית נמדד על פי שווי ספרה

שווי הנפט האמריקני המוצג במאזן החברה. משקיעים יכולים לגבש דעה משלהם בשאלה כיצד ערכי הנפט בארה"ב נבדלים בין שווי השוק של הקרנות לבין השווי בספרים (שווי החברה נקרא הערך המהותי או הערך הבסיסי האמיתי של שמנים בארה"ב). משקיעים יכולים להשתמש בשיטות שונות כדי לחשב את השווי שלהם ולקנות מניה אם שווי השוק שלה יורד מתחת לערך העצמי שלה.

תכונות קיימות עוזרות למשקיעים לשלב שיקולי קיימות לא פיננסיים בתהליך ההשקעה שלהם. שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן