ביצועי מניית tlry בחודש יוני 2021

תעשיית המריחואנה מורכבת מחברות התומכות ומפעילות מחקר, פיתוח, הפצה ומכירה של מריחואנה רפואית ופנאי. כשמדובר בקניית מניות מריחואנה, חברות מועדפות מסתמכות על פרחים, מאכלים ומשקאות ספוגי קנאביס.
עבור פרטים נוספים אודות ביצועי מניית tlry בחודש יוני 2021 ומניית tlry בחודש יוני 2021 עליך לבדוק ב- bigshotnews.net

קנאביס הופך פופולרי יותר ויותר והוא אושר למטרות פנאי

רפואיות ואחרות במספר גדל והולך של מדינות לאום ותחומי שיפוט אחרים. המכירות עולות כבר שנים, וההכנסות והרווחים של חברות קנאביס רבות עולות. בנוסף למכירות מוגברות, תעשיית הקנאביס נהנתה מהשערות לפיהן לגליזציה עומדת על סדר היום של הממשלות והחזרתו מחדש של חוק ה- MORE.

הגורם החשוב השלישי שעורר עניין במניות קנאביס הוא שקבוצת משקיעים ברדיט פיתחה תיאבון עצום למניות קנאביס. המשקיעים צריכים להיות בררניים כאשר בוחנים חברות על סמך סיכויי הצמיחה שלהם.

בשנת 2021 Legacy Aphria נרכשה על ידי Tilray Inc

במיזוג הפוך ושמה שונה ל- Tilray, Inc. Tilray היא יצרנית קנדית של קנאביס תרופתי וממכר ותרופות פנאי. החלוצה העולמית בתחום חקר הקנאביס, גידולו, ייצורו והפצתו התמקדה בייצור מוצרי קנאביס איכותיים לשימוש פנאי ומבוגרים.

עיקר מכירותיה מתקיימות בקנדה, שוק יצוא בינלאומי לקנאביס רפואי. החשיפה בארה"ב מורכבת ממוצרי CBD, בירת קציר מניטובה ומים מתוקים.

הגידול המשמעותי נובע מהמשך הגידול בהכנסות בפעילות המריחואנה בקולורדו בדומונט, ושות '. חברת הבת Companys Test Kitchen החלה לייצר הכנסות מהשקת תוכנית התווית הלבנה והוצאת מוצרי בטא.

אפריה דיווחה על תוצאות רבעוניות מאכזבות באפריל, שאותן ייחסה החברה לנעילת הנגיף הכלילי בקנדה. בדו"ח הרווח האחרון של החברה לפני המיזוג, אפריה דיווחה על נתוני הכנסות לא גדולים.

הדירוג המורכב למניית TLRY

הוא 4.3, על פי ניתוח התרשימים של מרקטסמית '. IBD Research אומר כי על המשקיעים להתמקד במניות עם דירוג מורכב של 9.0 ומעלה. דירוג ה- SMR, מרווח המחזור והתשואה להון של החברות כולם חלשים. הם מציגים את שלושת הרבעונים האחרונים של צמיחת ההכנסות, שולי הרווח לפני מס והתשואה להון.

ל- Tilray, Inc. מספר אותות שליליים, אך אנו מאמינים שהמניה תניב ביצועים טובים בימים ובשבועות הקרובים. המניה יכולה לנוע מעלה ומטה במהלך היום, אך התנודתיות גבוהה ומרווח התחזית הוא ברצועת בולינגר, ולכן המניה נחשבת לסיכון גבוה.

המניה ספגה מכה משמעותית מאז ההשקעה בג'ול, אך מחיר המניה עלה לראש שנת 2021. בשנת 2021, ביום ראשון 27 ביוני, המחיר הנוכחי של מניית TLRY הוא 17,425 דולר, והנתונים שלנו מראים כי מחיר הנכס נמצא במגמת עלייה בשנה האחרונה מאז הקמתו.

עם P / E של 2.5 ותשואת דיבידנד של 10.3%

Scotts היא בחירה מכובדת עבור משקיעים המעוניינים להשקיע בתיקים שלהם. החברה רכשה כמה חברות קנאביס שקשורות למריחואנה, בנתה מתקן חדש של 50,000 מטרים רבועים ולומדת כיצד מוצרי הדשן שלה יכולים להשפיע על גידול הקנאביס. ברוח שקונסטלציה היא המשחק העיקרי באלטריה, החברה גוונה לקנאביס על ידי השקעה ב- Canopy Growth (CGC), יצרנית קנאביס קנדית.

מניות TLRY עומדות להמריא כאשר הקנאביס הופך לחוקי בחברת הקנאביס האמריקאית Tilray

שהתמזגה לאחרונה עם יריבתה אפריה. ניחשתם נכון, בזכות אהבת הקהל של רדיט. סיר ארגוני מבוסס על ייצור המוני ושמות מותגים כמו Tilray ו- Aphria. פוסט זה "מניות מריחואנה מובילות לצפייה" יגרום לכם להיות ממוקדים יותר מכיוון שהוא מופיע באופן קבוע במניות מריחואנה ובחדשות השקעות בקנאביס. לנוכח הזדמנויות הצמיחה המבטיחות בארה"ב, מומלץ יותר למשקיעים להשקיע במפעיל רב-שכבתי מוביל כמו Tilray. טילריי השיגה צמיחה ראויה בתקופות שבהן שוק הסירים הקנדי דאג מה יקרה אם הדברים יאטו. קשה לייצר צמיחה, אך מניית טילריי היא אחת הקניות הטובות ביותר בתעשיית הקנאביס הקנדית.

חברת הסירים הקנדית נסגרה ביום חמישי ב 18.20 דולר, עלייה של 0.33 אחוזים מיום המסחר הקודם. מחיר המניה של Tilray, Inc. ירד ב -0.33 דולר ל -1820 דולר לעומת 1826 דולר בסחר המסחר האחרון. מניות Tilrays היו בטווח של 17.50 דולר ביום חמישי.

Tilray Inc

עוסקת במחקר, טיפוח, ייצור והפצה של קנאביס רפואי וקנבינואידים. החברה מציעה לצרכני אורח חיים של קנאביס מוצרים ארוזים, מזון המבוסס על קנבוס ומשקאות אלכוהוליים. Tilray, ספקית מובילה של מוצרים ושירותים מבוססי קנאביס בקנדה, ארצות הברית ובריטניה, עוסקת בפיתוח, מחקר וטיפוח של קנאביס, קנבוס, קנאביס רפואי וקנבינואידים.

אירווין סיימון

מנכ"ל Tilray, מדבר על מותג הקנאביס הרפואי החדש של חברת שלו Symbio. שווי השוק של Tilray, Inc נמדד על פי שווי הספרים שלה, שהוא שווי החברה כפי שדווח במאזן החברה. על המשקיעים לגבש דעה משלהם לגבי שוויו של טילריי ועשויים לסטות משווי השוק, מכיוון שערך הספר של טילריי מכונה גם ערך פנימי או הבסיס האמיתי של טילריי.

המשקיעים משתמשים בשיטות שונות

כדי לקבוע את הערך שלהם ולקנות מניה כאשר שווי השוק שלה יורד מתחת לערך שלה. שווי השוק של Tilray, Inc. מושפע מגורמים רבים שאינם משפיעים ישירות על עסקיה הבסיסיים, כגון הפנדמיה והפסימיות השוקית הבסיסית, אך שווי השוק שונה מערך הספרים שלו, שהוא הערך שרשם Tilray על מאזן החברה.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה. בתקופה האחרונה, Tilrays רשמה הכנסות של 11 מיליון דולר מבעלי ההון שלה, כולל Fluent Beverages, Cannfection Edibles ו- Total.

למרות שזה לא משחק קנאביס טהור, המניה האנליסטית האהובה הזו נהנית כרגע משיא פריחה עם תשואת YTD של 10% ותשואת דיבידנד של 12.7%.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן