בחר תאריך לקורסים של יום אחד והצג את התאריך הנוכחי ואת מחיר המסחר הקודם לארבעה ימים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחודשיים האחרונים, פתיחות וירידות, שינוי אחרון ונפח אחוזים לתקופה זו. לתקופות, בחר בלחיצה ימנית מעל הדף והנתונים הפתוחים, הגבוהים ביותר, הנמוכים והשינוי האחרון וכן נפח האחוזים עבור סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים.

על פי מנוע הלמידה של מכונת Trefis

המגלה מגמות במחיר המניות של החברה בהתבסס על נתוני מניות היסטוריים ל -20 שנה, ההחזר של מניות פייפאל עמד על 6.1% בממוצע במהלך החודש הבא ועשרים ואחד ימי מסחר, תקופה שראתה ירידה של 9.4% בכל אחד מחמשת ימי המסחר הראשונים. מניות פייפאל צפויות לנצח את S & P500 באותה תקופה, שהחזירה 4.4%. נסה את הכלי כדי לראות בעצמך כיצד יתנהגו מניות PayPal Holdings במהלך רווחים והפסדים מסוימים בכל תקופה.

אתה יכול לבדוק את התשובות הללו ורבות אחרות בעזרת שילוב של Trefis Machine Learning Engine

שמוצא מגמות במחיר המניות של החברה על סמך נתוני מניות היסטוריים ל -20 שנה ובודק אם למניה של PayPal יש סיכוי לעלות או לרדת. . מחיר המניה הנוכחי של Paypal חלקי הרווח למניה (EPS) לתקופה של 12 חודשים נותן יחס פיגור של מחיר לרווח של 6.3x. פירוש הדבר שלמשקיעים יש תחזית אופטימית למניות PayPal ולערכן. יחס זה גבוה, בהשוואה ל- 12 חודשים לחודש המקביל / נקי של Nasdaq 100 של 27.29 בסוף 2019.

מאז תחילת 2018, יעדי המחירים הממוצעים של האנליסטים עלו ביותר מ- 21%. אנליסטים וסוחרי מניות אופטימיים כי המניה עלתה ביותר מ -10% עם יעד מחיר ממוצע של 98 דולר.

אחרי 2020 קשה, אנליסטים בוול סטריט צופים צמיחה ברווח של 1.9 אחוזים בשנת 2021. וול סטריט רואה גם פוטנציאל. עליות מחירים בשנת 2021, לאור מגבלות הקיבולת בענף. עם ציפיותיה של PayPal ברמות שיא, יש לחץ על החברה לחרוג מההערכות.

הנהלת החברה צופה קצב צמיחה שנתי (EPS) בהשוואה ל בחמש השנים הקרובות, עם עלייה של 50 מיליארד דולר עד שנת 2025. ישנן הזדמנויות צמיחה רבות שיכולות להיווצר במניות PayPal, וכתבה זו תפרק את תחזית החברה לשנת 2021.

אנליסט מורגן ג'יימס פוקט העלה את יעד המחיר שלו ל 337 דולר למניה עם דירוג עודף משקל. הממוצע יעד המחירים ל -12 חודשים הוא כיום 285.36 $, עלייה של 8%, על פי נתוני Marketbeat.
למידע מורחב אודות מניית paypal בחודש יוני 2021 נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

האנליסט שמר על דירוג קנייה במניה וציין כי PayPal ו- Square הם בין מניות התשלום המובילות

BTIG Research (30.03.2021) – האנליסט מארק פאלמר אישר מחדש את יעד המחיר של 345 דולר למניה והמלצת קנייה למניית PYPL. הוא ציין כי ייתכן שהצמיחה האחרונה של החברה לא תימשך או תאיץ בעתיד.

מחיר המניה של PayPals עלה בהתמדה בשנה האחרונה. עיקר הגידול התרחש בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2017. בטווח הארוך עלתה המניה ב -35% ל -65.03 דולרים (4/10/17), גידול של 7.5% בשנתיים.

אם אתה מסתכל על מחיר המניה של PayPals בשנת 2015, אתה רואה קו שטוח יחסית, למעט שתי נפילות בולטות בסוף הרבעון השני והשלישי של 2015. הירידות שיקפו אי ודאות בתחילת הפרדת החברה מחברת האם לשעבר eBay.

מניות פייפאל אחזקות שודרגו מ"החזקה "ל"קנייה מצטברת" במהלך סחר המסחר של יום שישי

ביום האחרון של יום שישי, 25 ביוני 2021, מניות PayPals נעו במהלך 17.6 %, משפל של יום אחד של 28,780 $ לשיא של יום אחד של 29,287 $. מחירו צנח באותו יום ב -12.3% מ -29,321 $ ל -27,860 $.

Venmo להתחיל ההשקה ביום שלישי תהיה זמינה ללקוחות דרך אפליקציית Venmo בשבועות הקרובים

PayPal Holdings, Inc עוסקת בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות לתשלומים דיגיטליים. שתי חברות תשלומים שוקות אפליקציות המאפשרות לקונים לקבל הנחות על ידי תשלום תשלומים עבור רכישת מטבעות קריפטוגרפיים.

PayPal מאפשרת לצרכנים לשלוח ולקבל תשלומים

למשוך כסף מחשבונות הבנק שלהם ולשמור כספים בחשבונות ה- PayPal שלהם במטבעות שונים. PayPal Holdings, Inc. מפעילה פלטפורמה טכנולוגית וחברת תשלומים דיגיטליים המאפשרת תשלומים דיגיטליים וניידים למען הצרכנים והסוחרים. פתרונות התשלום של IZettle כוללים כרטיסי אשראי של PayPal, Braintree, Venmo, Xoom, HyperWallet ו- iZettle.

PayPal Holdings

Inc. (PayPal) הינה חברת פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת תשלומים דיגיטליים וניידים למען צרכנים וסוחרים ברחבי העולם. החברה מציעה שערים ושירותים המאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי וחיוב וארנקים דיגיטליים. אף על פי שהיא פתחה את ערך הצעת השירותים הפיננסיים, היא לא נקטה בצעד המאפשר חשבונות בנק אמיתיים כמו פינטק אחרים כמו Affirm Holdings או היכולת לקשר בין חשבונות כדי לחבר בין מגוון השירותים הפיננסיים שלה. ניתן להבין כי ההייפ הואט לאחר שנת 2020 מדהימה, אך בטווח הארוך, PayPal היא הימור נהדר לצמיחה עתידית.

דנוף רכש את PayPal Holdings (PYPL

210.80 דולר), חברת תשלומים דיגיטלית בשנת 2015, שנה לאחר שנכנסה על ידי eBay (EBAY). לשנת PayPal הייתה שנת שיא בשנת 2020, בין השאר בזכות מגיפת וירוס הכורון והצורך הגובר של אנשים להישאר מקוונים ולהסתמך על רכישות ותשלומים דיגיטליים. רכישת Venmo של Paypal הציבה את החברה במצב טוב יותר לכבוש את שוק המילניום.

דן אברמוביץ 'מרוקוויל

הילסון פיננסית בניהול מרילנד המתמחה במניות כאלה, מצא מנצח גדול ב- Chemours (CC), יצרן קירור ויצרנית כימיקלים אחרת, שרשם תשואה של 5.69% מאז תחילת דצמבר 2020. בשנת 2021 הוא אוהב את חברת החשמל (IEC), עם שווי שוק של 11.61% ומניות מצטיינות במחיר כל הזמנים של 122 מיליון דולר. חברת החשמל מתמחה בציוד רפואי והגנתי, עסק משגשג.