ביצועי מניית nio בחודש יוני 2021

NIO, Inc. מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים חכמים ביבשת סין, הונג קונג, ארצות הברית, בריטניה וגרמניה. המשימה שלנו היא ליצור אורח חיים משמח על ידי הצעת רכבים חכמים וחשמליים איכותיים, הטובים למשתמשים ולעסקים. המטרה שלנו היא לבנות קהילה של רכבים חשמליים חכמים שצומחת עם כל משתמש.

החברה מציעה רכבי שטח חשמליים חשמליים חמישה

שישה ושבעה מושבים ומכוניות חשמליות חכמות. בנוסף החברה עוסקת במתן שירותי אנרגיה וחבילות למשתמשים בה, פעילויות שיווק, תכנון ופיתוח טכנולוגיה, ייצור רכבות חשמל חשמליות ורכיבי סוללות, ופעילות מכירה ומכירה. החברה מציעה גם בדיקות רכב משומש מאושרות על ידי NIO, הערכות שווי, רכישות ומכירות.

גלה את שם המניה ואת סמל התוויות NIO וחקר את המניה

כדי להחליט אם זו השקעה טובה עבורך. (סין) הוקמה בנובמבר 2014 על ידי לי בין וצ'ין לי בהונג קונג ומטה מטה בג'יאדינג שבסין. מניות NIO בע"מ של NIO רשומות בבורסת NYSE ומחירן דולרים אמריקאים.

NIO צפוי לרדת בערך והמחיר הכולל הבא צפוי לרדת ל 35.91 $. ל- NIO יש אלסטיות הייפ היסטורית וגמישות ממוצעת של הייפ / תחרות. כפי שאתה יכול לראות, קיימת מגמת עלייה וירידה של NIO, שהיא מכירה קצרה מצוינת: ב- 28 במרץ NIO נסחרה במחיר של 36.13 דולר.

מחיר המניה של NIO, Inc. ירד ב –7% בעשרת הימים האחרונים. ביום האחרון של יום שישי, 26 במרץ 2021, מחיר המניה נע בין 7.79 $ (שפל של יום אחד של 3,400 $) לשיא של יום אחד של 31.65 $. מחיר המניה של NIO צנח באותו יום ב -4.77% מ -37.94 דולר ל -36.13 דולר.
למידע נוסף בתחום של מניית nio בחודש יוני 2021 וביצועי מניית nio בחודש יוני 2021 נא לבדוק ב- bigshotnews.net

NIO (NIO) פרצה בשנת 2020, הגבירה את מכירות רכבי השטח החשמליים היוקרתיים שלה וחזרה מסף פשיטת רגל. NIO מכרה מניות אחרות של רכבים חשמליים כמחסור בשבבים העולמי המחמיר אילץ את טסלה וסין להשבית מפעלים.

NIO השיקה את ה- EC6

SUV קופה חשמלי פרימיום בעל חמישה מושבים, בדצמבר 2019 ויועבר בספטמבר 2020. NIO NIO החלה את השנה החדשה מאוד עם השקת מכונית החשמל הראשונה שלה ורשמה צמיחה אדירה במכירות בינואר. המשקיעים אוהבים מגמה טובה ברכבים חשמליים, ו- NIO עושה בדיוק את זה.

NIO מסרה יותר מ -6,700 כלי רכב בחודש מאי

לעומת שיא של 9.5% באותו חודש בשנת 2020. תמהיל משלוחי הרכב של NIO הוא רחב, כאשר החברה משלחת 3,000 רכבי שטח חמישה מושבים, 1,400 שש ושבעה רכבי שטח למושבים, ו -2,300 קופות ורכבי שטח חמישה מושבים ללקוחות בחודש מאי. החברה טרם פרסמה את נתוני המכירות החודשיות שלה, אך אם ימשיכו במגמת העלייה הזו, המשקיעים ירצו לראות יותר.

ביום שישי, NIO הורידה את תחזית המכירות ברבעון הראשון מ -500 ל -1,000 כלי רכב ל -19,500, יחד עם שפל בייצור בגלל מחסור בשבבים. אנליסטים מצפים כי ה- NIO יגיע השנה ל -100,000 כאשר החברה מרחיבה את כושר הייצור שלה.

HSBC (26.02.2021) האנליסט יוקיאן דינג העלה את ה- NIO "יעד המחירים של 12 חודשים ל -54 דולר למניה

מגמת עלייה של 22% ממחיר המסחר הנוכחי. אנליסט דויטשה בנק אדיסון יו חזר על היעד של 60 דולר. למניה לשנת 2021-22. יעד המחירים מרמז על פוטנציאל הפוך של 82% בהשוואה למחירי המסחר הנוכחיים.

במהלך תקופת התחזית, NIO, Inc. זכתה לשבחים רבים על השוליים העולים והירודים. בדקנו מחיר המניה היומי של סמנכ"לים ביחס לכותרות להערכת המתודולוגיה לחיזוי ביצועים.

משקיעים נבוכים, שחוו עליות וירידות רבות בשוק, יכולים לראות את השוק לאורך זמן. הנטייה של ה- NIO מחיר המניה להתקרב לממוצע לאורך זמן מכונה היפוך ממוצע. זה מה שקורה כאשר משקיעים מוסדיים רבים סוחרים ניירות ערך בתדירות האפשרית.

קו ההתנגדות לתיקון הוא בין 400.2 ל- 4757. כפי שיש למניה מספר אותות שליליים ונמצא במגמה יורדת בהרבה, אנו ב לשחרר כי מניית ה- NIO תתפקד היטב בימים ובשבועות הקרובים.

בסך הכל

ל 18 אנליסטים בוול סטריט יעד ממוצע של 12 חודשים ל -51.69 דולר למניה, פרמיה של 13% על מחיר המסחר הנוכחי. יעד המחיר הממוצע לשנת 2021 הוא 64.14 דולר למניה והיה בעלייה של 40% במהלך דיווח האנליסטים לשנת 2020. יש הרבה תקלות ומאמרים המנתחים את כל מה שמשקיעים צריכים לדעת על תחזית המניות של ה- NIO לשנת 2021.

בחרו תאריך עבור הצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי ומחיר המסחר הקודם בארבעה ימים

לתקופות בחר בתאריך, בשיא הפתיחה, בשינוי הנמוך ביותר, האחרון ובנפח האחוזים של סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים בראש הדף. עבור הרישומים השבועיים והחודשיים שנבחרו, תוכל לראות את הנתונים של 5 השבועות האחרונים ושל 5 החודשים האחרונים, כמו גם פתיחה וסגירה של שפל ושינויים אחרונים כאחוז מהנפח עבור כל תקופה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן