ביצועי מניית lmnd בחודש יוני 2021

ברבעון השני היו 113 הנפקות, אחד משווקי ההנפקות העמוסים ביותר אי פעם, לפי נתוני רנסנס קפיטל. יותר מ -50% מהמניות שהתפרסמו השנה הגדילו להכפיל את ההנפקות שלהם. הזוכים בשוק השנה כוללים מספר מניות ההנפקה האחרונות כמו Upstart Holdings (UPST) (עלייה של יותר מ -500% במחירי ההנפקה), Inari Medical (NARI) (400%) ולימונדה (LMND) (250%), כולם מהם ספגו הפסדים גדולים.

זהו סימן לכך שהשוק פחות תלוי בחברות הדגל שלו לצורך רווחים. לאחר שמילא תפקיד מרכזי בהתאוששות שוק המניות בשנת 2020, מניות הטכנולוגיה העיקריות מאופקות יותר כיום.

השוק שנוצר בעקבות המגיפה שינה את מאזן הכוחות. פייסבוק (FB) החלה להתאחד בספטמבר לאחר שהגיעה לשיאים חדשים באפריל.

בסך הכל פייסבוק

היא כבר אחת החברות הגדולות בעולם, והיא רק תגדל. עם כל מזל, פייסבוק תהיה אחת המניות הטובות ביותר לקנות מזה 10 שנים. המניה הטובה ביותר שתוכלו לקנות כיום היא מנייה שיכולה לנצל את הטרנדים החדשים, ואף אחד לא עושה עבודה טובה יותר מפינטרסט.

כאשר החברה התפרסמה בשנת 1999

היא שווי שוק של 220.85 מיליון דולר. מאז הוא צמח מאוד, והופעת הטכנולוגיה מבטיחה כי יתפתח ביקוש רב. פינטרסט היא כיום אחת המניות הטובות ביותר לקנות, ואין ספק שהחברה תישאר איסוף פופולרי לשנים הבאות. מחיר המניה של לימונדה בע"מ עלה ב -2.20% ביום המסחר האחרון ביום שישי, 25 ביוני 2021, ועלה מ -10,949 דולר ל -11,190 דולר. מרגש לראות כי המניה הצליחה להמשיך ולעלות בימים הקרובים למרות הפסקה קטנה.

ביום המסחר האחרון של יום שישי

25 ביוני 2021, מחיר המניה של לימונדה בע"מ נע בין 4.05 דולר (יום נמוך ב -10.755 דולר) לשיא של יום של 11.190 דולר. נסחרו 15,449,431 מניות, לעומת היקף ממוצע של 2,640,395 מניות. המחיר עלה בתקופה זו עם פלוס של 5.4% בשבועיים האחרונים.

לחץ כאן כדי לראות את חמשת המניות המובילות בענף הביטוח, הרכוש והנפגעים. וכאן תוכלו למצוא את חמשת המניות המובילות בענף הביטוח והרכוש והנפגעים.
למידע מורחב על מניית lmnd בחודש יוני 2021 וביצועי מניית lmnd בחודש יוני 2021 כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

Lemonade

Inc. מציעה מוצרי ביטוח שונים בארצות הברית ובאירופה. החברה מציעה פלטפורמות מבוססות בינה דיגיטלית ומלאכותית לסוגים שונים של ביטוחים לפתרון תביעות ותשלום פרמיות. המניה מחזיקה בכמה אותות חיוביים ונמצאת במגמת עלייה חזקה.

בעת כתיבת שורות אלה

שווי השוק הכולל של לימונדה בע"מ (LMND) הוא 5.11 מיליארד דולר ועובדיה מסתכמים ב -567. במהלך סחר המסחר האחרון נסגרה המניה ב -9.054 דולר, עלייה של 0.88 אחוז לעומת קודמתה. יְוֹם. החברה צפויה לדווח על הפסד של 8.7 סנט למניה ברבעון השני, בהתאם לאומדן הממוצע של שלושה אנליסטים כאשר היא מדווחת על רווחים והכנסות תפעוליות.

לימונדה בע"מ יחס מחיר לרווח (PGV) של 25.56

כלומר הרווחים שליליים, וה- PGV של לימונדה אינו חיובי בהשוואה לחברות עם רווחים חיוביים. בהתחשב בכך שאינדיקטורים אלה עדיין רשומים, הביצועים המקבילים בשנה של מניות החברה נראים מעודדים מאוד.

תחזיות ותחזיות תנועה עבור Lemonade, Inc. (LMND) לישיבה של מחר. בדוק את החדשות האחרונות ומחיר המניות של הלימונדה, חדשות, תרשימים היסטוריים, דירוג אנליסטים ונתונים פיננסיים מ- WSJ.

זה מניח שחלק ניכר מפעולת המחירים האחרונה של משקאות מוגזים נובעת מלחצים קצרי טווח. החדשות על לימונדה מצדיקות עלייה של 75% במחיר המניה. המגמה של LemonadeInc השבוע הייתה שלילית, כלומר תחזית היעד שלה למטה יש סיכוי טוב יותר.

בורסת המטבעות הפופולרית חוותה תקופות קשות בחודשים הראשונים שלה כחברה בבורסה

שכן הביקוש לביטקוין ירד הודות לציוץ של מנכ"ל טסלה, אילון. מושק ודאגות הולכות וגוברות מהצורך באנרגיה לחילוץ ביטקוין ופושעים המשתמשים בקריפטו כדי לסחוט תאגידי ענק. בנוסף, חוסר הוודאות בשוק אפליקציות ההיכרויות בגלל המגיפה הביא את אפליקציית ההיכרויות הפופולרית מבוססת אוסטין לשמרנית בה. תחזיות צמיחה.

סן מטאו

ענקית הגיימינג שבקליפורניה נהנית יותר מכל הזמנות אחרות שהמדינה תישאר בבית, כשגיימרים ממשיכים למנות את פלטפורמת משחקי הווידאו שלה, ומגדילה את ערך המניות שלה. בעקבות ביצועים חזקים ברבעון הראשון, Palantir Technologies, חברת ניתוח נתונים, ראתה רקטות של דרישות המשקיעים בזכות הנרטיב ההולך וגובר לפיו החברה נמצאת במגמת עלייה. aShare, סביבת השוק שלה חוותה מחזור במהלך 12 החודשים האחרונים.

הם יכולים לנתח משקאות מוגזים

עמיתיהם ואת השוק הפיננסי בכללותו כדי לקבוע את הגורמים המניעים את מחיר הסודה. משקיעים יכולים לגבש דעה משלהם בשאלה מדוע מחיר הלימונדה שונה משווי השוק של המניה, מערך הספרים שלה (הנקרא גם ערך פנימי) ומהערך הבסיסי האמיתי שלו. המשקיעים משתמשים בשיטות שונות כדי לחשב את השווי שלהם ולקנות מניה כאשר שווי השוק שלה יורד מתחת לערך העצמי שלה.

הראה שיאים ושפל היסטוריים למספר תקופות בהתבסס על התצוגה שבחרת

מחירים גבוהים ונמוכים הם תאריך המסחר שלהם ומראים את אחוז השינוי מתחילת התקופה הנוכחית למחיר הגבוה והנמוך. חפש טבלאות התפתחות מחירים תקופתיות לתקופות של 5 ימים ושנתיים, בהתבסס על נתונים יומיים, לתקופות של 3 שנים ו- 5 שנים על סמך נתונים שבועיים, ולתקופות של 10 עד 20 שנים על סמך נתונים חודשיים.

המטרה השנייה למעלה והמטה השנייה הן מגמות קבועות מעלה ומטה. במקרה של עלייה תלולה או ירידה תלולה, המפלס משמש כרוחב הפס המרבי. אם רמת התמיכה נשברת, התמיכה הבאה היא הנפח המצטבר של 9,688 ו- 8,975.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן