ביצועי מניית gild בחודש יוני 2021

דן אברמוביץ 'מרוקוויל, הילסון פיננסית בניהול מרילנד המתמחה במניות כאלה, מצא זוכה גדול ב- Chemours (CC) בשנת 2020, יצרנית קירור וכימיקלים אחרים שהציגה תשואה כוללת של 5.69% מאז תחילת דצמבר. בשנת 2021, אברמוביץ אוהב את חברת החשמל (IEC), ששווי השוק שלה הוא 116.1 מיליון דולר ומחזיק במניות מצטיינות במחיר כל הזמנים של 122 מיליון דולר.

חברת החשמל אלקטרוניקה (חברת החשמל

חברת החשמל 1161) היא אחת המניות הטובות ביותר לקנות בשנת 2021 עם שווי שוק ומניות מצטיינות במחיר כל הזמנים של 122 מיליון דולר בלבד מכיוון שהוא יעד השתלטות פוטנציאלי. חברת החשמל אלקטרוניקה מתמחה בציוד רפואי והגנתי, עסק שנמצא כיום בפריחה.

על פי בדיקת המניות של IBD

למניות אפל יש 7.0 מתוך הערכות שווי מורכבות של 9.9 IBD. ראה תחזיות אחרות של Dow Jones, S & P 500, תחזיות Nasdaq, תחזית לשבועות הקרובים ותחזיות ל -6 חודשים. בדוק את תחזיות המניות של טסלה ותחזיות לאמזון, אפל, מניות גוגל, פייסבוק ונטפליקס.

כדי להפיק את המרב מאסטרטגיית ההשקעה שלך, השתמש בתחזית שוק המניות כמדריך למדידת גורמים חשובים של מגמות השוק. חפש איומים פוטנציאליים של התרסקות שוק המניות ובדוק את האינדיקטורים המרכזיים של התרסקות שוק המניות כדי להגן על השקעותיך שנצברו קשה. כדי לראות רשימה של המניות הטובות ביותר לקנות השבוע, עיין במניות הנכסים החמות ביותר. במהלך הראלי הנוכחי בשוק המניות, על המשקיעים להתמקד ברכישת מניות מובילות שעשו את פריצת הדרך ונכון לרכוש בשלב זה, על פי IBD Big Picture. התמקדו במניות חזקות יחסית לחוזק לאחרונה בשוק המניות.

חמש המניות הטכנולוגיות המובילות עם הערך הטוב ביותר, הצמיחה המהירה והמומנטום הגדול ביותר. מגמות השוק לפי מספר נתונים סטטיסטיים (טבלה של 24 במאי). הסטטיסטיקה של מניות הטכנולוגיה הטובות ביותר רשומה בטבלה שלהלן מה- 24 במאי 2021.

לפני שנבחר את המועמדים החזקים ביותר לצמיחה ארוכת טווח

רצינו לראות את סיפור הכסף הגדול שקנה את המניות הללו. כפי שניתן לראות בפירוט רב יותר להלן, הם בחרו כמה מניות במהלך השנים שהוכפלו או שולשו בשנה האחרונה. בהתחשב בצמיחה ההיסטורית החזקה במכירות וברווחים, קניות גדולות אלה מאותתות כי מניות אלו שוות תשומת לב יתרה.

אם אתה רק מתחיל

זה מקום נהדר ללמוד על שוק המניות. לאיש מאיתנו אין את הזמן או המיומנות לנתח אלפי מניות ולהחליט מהן הטובות ביותר. עם זאת, יועצים פיננסיים אכן מסכימים על כמה דברים, וכולם מסכימים שהם יהיו שם בשבילך בעתיד אם תתחיל להשקיע בשוק עכשיו. כאשר אנו מחליטים אילו מועמדים חזקים הם לצמיחה ארוכת טווח, אנו רואים תחומים טכניים רבים החשובים. סימן ההיכר של גישתנו למציאת המניות הטובות ביותר הוא לבצע חריגות ומחפשים עסקאות כסף שקטות וגדולות. כדי לראות כיצד נראים אותות הכסף הגדול שלנו, עיין באותות הקנייה המובילים שלנו.

רבים מהמניות הטובות ביותר בשנת 2021 עשויות להרוויח מחזרה לנורמליות ולהתאוששות הכלכלה. עולם הטכנולוגיה ימשיך להניע את צמיחת המניות השנה. בשנת 2021, אתה יכול לצפות ליתרונות של סיפור זה.

כאשר אנו מתקרבים לסוף יוני

נראה כי מניות הטכנולוגיה עושות קאמבק לשוק המניות כיום. בהתחשב במספרים כלכליים מעורבים, כדאי לשקול אם לפרוץ את שוקת מניות הטכנולוגיה. אם אתה רוצה למלא את תיק ההשקעות שלך עם שמות טכנולוגיים יקרים, הנה חמישה שאתה צריך לדעת על שוק המניות בארה"ב.

למרות פוטנציאל הצמיחה לטווח הארוך, מניות הטכנולוגיה פיגרו אחרי השוק הרחב יותר מבחינת עליות עד כה השנה. לאור זאת אני רואה משקיעים נסוגים מתעשיית הטכנולוגיה.

יותר מ -700,000 מנויים שוללו מההשפעה על מחיר המניה. בשעות הראשונות לאחר שקיבלתי את המלצתי, מחיר המניה זינק ב-2-3% לאחר שנודע לי על ההזמנה.

באופן כללי

ערכי ההון והאיגוח משתנים בהתאם לפעילות חברות מסוימות. מניות של חברות קטנות עד בינוניות נושאות סיכונים מסוימים, כגון קווי מוצרים מוגבלים, משאבים פיננסיים נמוכים מהממוצע ותנודתיות גדולה יותר בשוק מאשר ניירות הערך של חברות גדולות ומבוססות יותר. השקעות בשווקים זרים כרוכות בסיכונים מיוחדים כגון סיכוני מטבע, פוליטיים, כלכליים ונזילות בשוק.

ביצועי מדד אינם אינדיקטור לביצועי העבר של השקעה מסוימת

ביצועי המדד מיועדים רק למטרות המחשה ואינם מיועדים לשקף את ביצועי השקעה מסוימת וביצועי העבר אינם ערובה לביצועים עתידיים (ראה פרק הגילוי להגדרות אינדקס). התשואות הן הערך העיקרי של מחיר המניה ויכולות להשתנות כאשר תנאי השוק משתנים.

צמיחה גבוהה מוגדרת כסטיית התקן של עשירית הצמיחה הגבוהה של ראסל 1000 בהתבסס על בטא נמוכה, צמיחה גבוהה, תנודתיות גבוהה, דינמיקה גבוהה וחציון שוק.

מדד FTSE 100

הוא מדד של 100 החברות בעלות שווי השוק הגבוה ביותר הרשומות בבורסת לונדון. מדד דאו ג'ונס ברוסיה מודד את הביצועים של תקבולי הפיקדון הגלובליים הרוסיים החשובים ביותר (GDR) הנסחרים בבורסה הרוסית. CAC 40 הוא אמת מידה של 40 החברות המובילות בבורסה הצרפתית.

ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס הוקם עם 12 מניות בשנת 1896 והוא אחד ממדדי המניות הוותיקים ביותר בשוק

30 מניות הדאו ג'ונס מתוכננות כמבשרות בשוק המניות הרחב יותר בארה"ב. מדדי מניות עיקריים אחרים כוללים את נאסד"ק קומפוזיט עתיר הטכנולוגיה ומדד S & P 500, מדד של 500 החברות הגדולות בארצות הברית.

למידע מורחב על מניית gild בחודש יוני 2021 יש לבקר ב- bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן