מכיוון שמניות GME אינן תנודתיות, מכירות עצירת הפסד ורכישות עשויות שלא לפעול כפי שניתן היה לצפות. בשלב זה או אחר, משקיעים יכולים למכור מניות ב- GME שבבעלותם ולהפסיק לקנות אותם. אם תגדיר צו הגבלה, יתכן שהוא לא יבוצע ומחיר המניה שלך עשוי לנוע מטה.

יש לציין כי מניות GME עשויות להפגין תנודתיות מוגברת בטווח הקצר

וכי עדיף למשקיעים ארוכי טווח להימנע מהמניה בהיעדר יסודות. כידוע, המניה מוערכת יתר על המידה ברמה הנוכחית של 200 דולר, והיסודות הבסיסיים אינם תומכים בשווי מסוג זה.

במבט קדימה, מניות GME נסחרות במחיר של 222 דולר, בהשוואה לרמה של 0.2 דולר בארבע השנים האחרונות, פי 2.8 מערכן של 78.25 דולר לעומת הכספים 2020.

מניות GME איבדו שליש מה ערכם בחמש השנים האחרונות. המשקיעים הימרו כי המניה תאבד את השליטה במניות GME עד סוף שנת 2019. הימור הדוב הזה יצר סביבה מושלמת להפעלת סחיטה קצרה מסיבית.

קרנות גידור ומנהלי כספים מקצועיים אחרים ויתרו על מניות GameStop

והימרו כי מניותיהן נועדו לרדת, בעוד שמשקיעים קמעונאיים – סוחרים מקוונים, משקיעים של אמא ופופ, סוכנים קטנים ואחרים – נדחקו בדרכים אחרות, קניית מניות ואופציות. כתוצאה מכך, שווי השוק של GameStops עלה מ -24 מיליארד דולר לשני מיליארד דולר תוך מספר ימים. שווי השוק של GameStop עומד כעת על 125.1 מיליארד דולר כאשר המשקיעים ממתינים לתוצאות רבעוניות המתוכננות לחודש יוני. 23, 2021 ויוני. 30, 2021.

22 ביוני (רויטרס)

קמעונאית משחקי הווידאו GameStop Corp הודיעה שלשום כי גייסה 1.13 מיליארד דולר בהנפקת המניות האחרונה שלה במזומן באמצעות מדיה חברתית, והעלתה את מחיר המניה שלה. מחירי המניות הרגילות של תאגיד GameStop (GME: GME) בנאסד"ק מספקים מחירי מניות ונתוני פעילות בשוק עבור השווקים בארה"ב ובעולם. החברה פעילה בקמעונאות של משחקי וידאו רב ערוציים, מוצרי אלקטרוניקה ושירותים אלחוטיים.

היא נותרה אחת ממניות הממים החמות והגלויות ביותר, עלייה של 9% ביום שלישי במסחר לפני השוק. כל היום מניות המם נמצאו בכותרות עם מניות GameStop (GME, 22,039 דולר), AMC Entertainment (AMC, 42,81 דולר) ו- Clover Health Investments (CLOV, 14,34 דולר) המובילות את דפי החדשות בוול סטריט ו- CNBC. AMC הוכפלה ביותר מתחילת יוני, ועלתה בשיא של 72.62 $ לשפל של 28.53 $ בשבועות האחרונים.

מניות AMC התאוששו ל -26.36 $ בשנת 2021, בעוד GameStop עולה ביותר מ -1,500% לעומת השנה שעברה. מניות AMC, GameStop, BlackBerry ומממים אחרים הסתיימו הרבה לפני וול סטריט ביום שני. הערכת שווי מניות המם מבוססת על ההייפ ברשתות החברתיות, ולא על ביצועיהם.

מאז צוואר הבקבוק הקצר בתחילת 2021

נשלחו המשקיעים לרכבת הרים בפרופורציות אפיות. מניות מניות הממים כמו Blackberry, GameStop ו- AMC המשיכו את עצרתה ביום שני והרחיבה את הרווחים לשבוע שלישי בזכות רכישות חזקות מ- Reddit וצבא של משקיעים קמעונאיים. העצרת האחרונה בנציבות ניירות ערך בארה"ב הרימה גבות ומחפשת סימנים אפשריים למניפולציה בשוק.

למרות העובדה שקרנות הגידור הפסידו מיליארדים שהשקיעו במניות GameStop, Redditors החליטו שאנחנו צריכים לקנות אותן. חלק מהמשקיעים הרוויחו מיליונים, אך רבים איבדו הכל.

אנליסטים בוול סטריט עקבו מקרוב אחר המניה

והזהירו כי מניית GameStop שווה פחות ממה שמשקיעים קמעונאיים סבורים. אנליסטים רבים ממשיכים לייעץ למשקיעים למכור את GameStop מכיוון שהם רואים שהחברה אינה מסוגלת להתחרות בעולם החדש של הפצת משחקים דיגיטליים.

ב- 9 ביוני דיווחה החברה על הפסד קטן ברבעון הראשון של 4.5 סנט למניה

החברה צמצמה את מספר החנויות ב -12% והמשיכה לדחוף לסגירת חנויות מפסידות. וולמארט דיווחה על רווחיות גולמית של 25.9% ברבעון הראשון, 180 נקודות בסיס גבוהה יותר משנה קודמת.

העיתוי וכמות המכירה למניה יהיו תלויים במגוון גורמים

כולל תנאי השוק הרווחים, מחיר המסחר של המניות וגורמים אחרים שקבעה החברה. GameStop לא רשמה את מכירות המסחר האלקטרוני בדוח הכספי של הרבעון הראשון, אך היא רשמה מצרכים מהדיווחים הקודמים.

על המשקיעים לקרוא את התשקיפים ואת התוספים תוך הגשתם

בהתבסס על תשקיפים, הצהרות רישום ומסמכים אחרים שהגישה החברה ל- SEC כדי לקבל מידע מלא אודות החברה וההצעה. ניתן להשיג מסמכים שהוגשו ל- SEC ללא עלות מ- EDGAR באתר ה- SEC בכתובת www.sec.gov.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

הודעה לעיתונות זו לא תהווה הצעה למכירה או שידול של הצעה לרכישת ניירות ערך, ולא תהיה מכירה של המניות המשותפות של החברה במדינה כלשהי או בתחום שיפוט בה הצעה, שידול או מכירה כאמור לא יהיו חוקיות לפני רישום או הכשרה. על פי חוקי ניירות ערך של אותה מדינה או תחום שיפוט.

יתכנו הבדלים משמעותיים בין הערך של GameStop Corps לבין מחירו מכיוון שהם מדדים שונים המושגים באמצעים שונים. אנא עיין במודל התחזיות הבסיסי של GameStop Corps כדי לבדוק את התחזיות שלך.

משקיעים יכולים לקבוע את ערכה של GameStop Corp

בהתבסס על גורמים כמו רווחים, הכנסות, יסודות, אינדיקטורים טכניים, תחזיות תחרות ואנליסטים. המספר המכסה את הסיפור עבור GameStop תלוי בתנאי השוק הנוכחיים ובביצועים המותאמים לסיכון של GameStops לאורך זמן. מחיר GameStop הוא הסכום בו נסחרת GameStop בשוק הפתוח ומייצג את מספר המוכרים והקונים שנמצאו בהסכם הדדי. בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי וארבעת ימי המסחר הקודמים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחמשת החודשים האחרונים, שיאים פתוחים ונמוכים, שינוי אחרון ושינוי אחוזי נפח לתקופה זו. בחר לתקופות מימין למעלה בדף ותראה נתונים פתוחים, שיאים, שפל ושינוי אחרון וכן נפחי אחוז עבור סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים.

מניות בעלות שווי קטן הן חברות הנסחרות בבורסה עם שווי שוק של בין 300 מיליון דולר לשני מיליארד דולר

מחירי המניות של חברות אלו הינם תנודיים יותר מאלה של חברות ביקום המכוניות הקטנות (מדד הקטן), מכיוון ששווי השוק בדרך כלל גבוה משווי השוק בנקודת זמן מסוימת.

למידע מורחב על ביצועי מניית gamestop בחודש יוני 2021 ומניית gamestop בחודש יוני 2021 באפשרותך לבקר באתר bigshotnews.net