אם מסתכלים על היסודות, DoorDash נראה כמו הימור מבטיח בשנים האחרונות. צמיחתה הייתה חזקה, עם צמיחה ממוצעת בהכנסות של מעל 200% בשנה בין השנים 2018 ל -2020, ובמהלך המגיפה של COVID 19, הביקוש לרכישות זינק. בעוד ש- Airbnb נסחרת בערך פי 20 מההכנסות החזויות בשנת 2021, Door Dash נסחרת ב 12.5x.

זאת לאחר צמיחה מהירה

עם הכנסות שנסקו ב 81% לעומת השנה המקבילה ל 607.6 מיליון דולר בשנת 2020. Airbnb הגדילה את הכנסותיה ב 40% בממוצע במהלך מגיפת COVID 19, אך ההכנסות צפויות לרדת השנה לפני שחזר לרמות 2019 בשנת 2021. UIPATH גם התייעל עם הפסדים נטו שנפלו מ -51.99 מיליון דולר ל 92.3 מיליון דולר אשתקד.

Airbnb עשתה גם עבודה מצוינת בניהול הון

עם 6.4 מיליארד דולר במזומן והשקעות שקיזזו חובות ארוכי טווח של 1.8 מיליארד דולר. Airbnb הוא הימור בטוח להצטרף עם תעלת מותג חזקה, מדרגיות גבוהה ומאזן נקי. דירוג ה- SMR, המנתח מחזור, שולי רווח ותשואה להון, הוא ציון ה- E הנמוך ביותר האפשרי. הרווח האחרון של 10% למניה פירושו שרשומי הרווחים לטווח הקצר והארוך של Airbnb עולים על 10% מהחברות הרשומות. תחזיות חיוביות חדשות ברמות העליונות והתחתונות הביאו לרכישה מחודשת של מניות Airbnb.

יחס יעילות הניהול של Airbnb משמש

כדי למדוד עד כמה Airbnb Inc. (CL) מנהלת את עסקיה השגרתיים, כיצד היא מפעילה ומנהלת את נכסיה והתחייבויותיה. מודלים של תחזית סדרות זמן של Airbnb הם אחד מניתוחי הון רבים של Airbnb המנבאים ערך מניות עתידי על בסיס ערכים נצפים. ניסויים אמפיריים מצביעים על כך שמודלים של חיזוי סדרות זמן עולים על המודלים המבוססים על ניתוח בסיסי בחיזוי כיוון התנועות בשוק המניות במטרה למקסם את ההחזר על ההשקעה במהלך המסחר. דירוג המרדף אחר מניות Airbnb מחושב על פי אותות מומחים למניות. אנו מאמינים כי מניות Airbnb מוערכות כעת במחיר הנוכחי של 135 דולר למניה, אך פרופיל תגמול הסיכון של החברה השתפר והוא גבוה ב -40% משיאה של כל הזמנים בפברואר. התפתחויות אלה אמורות לאפשר ל- Airbnb ליהנות מההחלמה בביקוש.

בסבב הגיוס האחרון הוערכה החברה בכ- 39 מיליארד דולר

יותר מכפול מכפי שגייסה לפני חמישה חודשים. אנו מעריכים את Airbnb ב -120 דולר למניה, או פי 1.5 מהתחזית לשנת 2021. אמנם אין אומדן קשה להערכת שווי הצעת מחיר, אך ההנפקה של Airbnb צפויה להיות מהגדולות ב -2021.
למידע מורחב בנושא של מניית airbnb בחודש יוני 2021 וביצועי מניית airbnb בחודש יוני 2021 כדאי לבקר באתר bigshotnews.net

במרץ 2016

Fresh שוק קיבלה השתלטות של 13.6 מיליארד דולר על ידי חברת השקעות הפרטית אפולו גלובל. למרות שהחברה איבדה 54% מהכנסותיה הצפויות עקב נגיף העטרה, עדיין קיים פוטנציאל צמיחה עצום. היתרון הגדול ביותר של המגפה עבור Airbnb הוא שהיא פתחה נתיב ישר לרווחיות עבור החברה.

ההנהלה גילתה שהיא יכולה להפחית את הוצאות השיווק לרמה נמוכה מאוד ויכולה לסמוך על חוזק המותג שלה כדי לייצר הכנסות. זו הדרך הזולה ביותר להשפיע על ההתאוששות של ענף הנסיעות אחרי COVID.

העצרה המהירה

הריבית התחתונה והוול סטריט המתחדשת יש להודות על המעבר. חברות רבות מכירות בכך שהן צריכות להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות כמו מחשוב ענן, אנליזה ובינה מלאכותית כדי להישאר תחרותיות, ומשמעות הדבר היא שוק הנפקות טכנולוגיות דינמיות בשנת 2021.

מניית Airbnb מסנוורת את המשקיעים מאז הופעת הבכורה בנאסד"ק האחרונה

דֵצֶמבֶּר. מאז הנפקתה הציבורית הראשונית של 68 דולר למניה, המניה זינקה עד 223 אחוזים לשיא כל הזמנים של 224.94 דולר ב -11 בפברואר. —- מניות Airbnb נסחרו גבוה יותר יום לאחר דיווח החברה והצגתה. תוצאות הרבעון במרץ. ב- 24 במאי, Airbnb חשפה למעלה מ -100 שדרוגים לשיפור ולשיפור כל היבטי שירותיה, מאתר האינטרנט והאפליקציה ועד למדיניות התמיכה בקהילה, על פי הודעה לעיתונות.

בעוד האנליסטים היו בדרך כלל אופטימיים לגבי הרבעון של חודש מרץ

חברות וול סטריט רבות הורידו את מחיר היעד שלהן, ומשקפות את השקפתם "זהירה של המחירים הגבוהים של מניות טכנולוגיות בעלות צמיחה גבוהה. תשואות צפויות שליליות במהלך 90 הימים האחרונים לאחר דיווח הכנסות של 3.63 מיליארד דולר בשנים קודמות. ברבעון מרץ נרשמה הכנסה של 887 מיליון דולר, ירידה של 5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מחיר המניה של Airbnb היה בשיעור 3.7% מתחת לשיא ונסחר תמורת 144 דולר ביום המסחר הראשון שלה כחברה ציבורית בדצמבר.

ההנהלה לא הצליחה לנצל את תנודתיות השוק בחודש מאי. 14,967 דולר (10.6% או כרגע 0.70 דולר) מחיר המניה של Airbnb Inc. (CL) החליק וגרם לדאגה בקרב המשקיעים לגבי החברה, והיא נסחרת כעת במחיר מניה של 149.67 דולר בהיקף של 644,4800.