ביצועי מניית ראדא בחודש יוני 2021

(ט) תיקון לנוסחת בונוס הביצוע השנתי למר דב סלה; (ii) תשלום בונוס הביצוע השנתי למר דב סלה; (iii) מתן אופציה לרכישת עד 550,000 מניות רגילות בקשר לפעילותו כיו"ר דירקטוריון החברה, כמפורט בהצהרת הכוח לאסיפה הכללית השנתית של החברה ביום 23 ביוני, 2021. בעלי מניות שנרשמו ב 14 במאי 2021 עם סגירת העסקים זכאים להצביע באסיפה הכללית השנתית (אסיפת בעלי המניות "). אישרנו את התיקונים לנוסחת התשלום של מר בויה ובונוס הביצוע השנתי, אך הם לא בוצעו אושרה על ידי בעלי המניות, ובלבד שוועדת הביקורת תאשר מחדש את תנאי ההסדר בתפקידה כוועדת תגמולים ותסביר סיבות מפורטות להחלטתה לאחר דיונים חדשים, תוך התחשבות בהתנגדות בעלי המניות.

ההנהלה משתמשת בכספים משלימים נוספים שאינם GAAP

אמצעי להבין, לנהל ולהעריך את עסקיה ולקבלת החלטות תפעוליות. בהודעה לעיתונות זו ובמידע משלים, מאמינים בהנהלת רדאס מדד זה שימושי למשקיעים ולמוסדות פיננסיים מכיוון שהוא מאפשר השוואה בין ביצועי התפעול בין תקופה לתקופה.

התאמות של תוצאות Companys על פי GAAP אמריקאי ולא GAAP מוצגות בטבלאות שלהלן

חברות אחרות, כולל חברות בענף שלנו, עשויות להתאים את ה- EBITDA המותאם שלהן באופן שונה, מה שעשוי להפחית את התועלת שלה כמדד. בגלל מגבלות אלה, עליך לשקול מדדים אלה ואחרים של ביצועים פיננסיים, כולל הכנסה נטו, בנפרד מתוצאות GAAP אחרות בארה"ב.

דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים ויסודות עם קישורים למידע נוסף

לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות את דוח הביצועים המלא ודפים עם מידע היסטורי מורחב. המידע מ- Rada Electrics IND בעמוד זה יכול לשמש כניתוח משלים למודלים סטטיסטיים אחרים של RADA Electrs כדי למצוא את התמהיל הנכון של מכשירי הון כדי להשלים את התיק הקיים שלך או ליצור תיק חדש לגמרי.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. אתה יכול גם לנסות את המודול תנועת תקרת מחיר כדי לחשב ולהציג את תנועות מכסת המחירים של מכשירי הון שונים.

היא מבוססת על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על מדד S & P 500. לדוגמא, חברה עם רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות תמורת רווח של 1 דולר. דוגמה נוספת תהיה חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות ב -10 דולר ושווי שוק של 100 מיליון דולר.

שיעורי דיבידנד הם אחוז הרווח של החברה ששולם לבעלי המניות ומצוטט בדולרים והם הסכום למניה ששולמה כדיבידנד למניה

שווי השוק של Rada Electrics, Ind.s נמדד לפי הערך הספרי שלה, שהוא שווי החברה כפי שדווח במאזן החברה. על המשקיעים לגבש את דעתם בשאלה האם שווי ראדה חורג משווי השוק שלה, מהערך הספרי שלה (המכונה גם ערך פנימי) או מערכו הבסיסי האמיתי.

ביצועים חזקים אלה פירושם שלבעלי המניות לא אכפת אם המנכ"ל משולם יותר מהרגיל עבור חברה בסדר גודל שלו

לנוכח ההתפתחות הטובה של החברה, בעלי המניות מרגישים כי תגמול הדירקטוריון לא יהיה נושא מרכזי באסיפה הכללית השנתית הקרובה. אנו מאמינים שהתשואה הכוללת של בעלי המניות של 33.5% במשך שלוש שנים תשאיר את בעלי המניות של ראדה תעשיות אלקטרוניקה בע"מ מחויכים.

Radsee U נמצא במצב ייחודי שבו, כידוע, הביצועים והמחירים עומדים בציפיות השוק. אין לחץ על הביקוש בשוק הרכב והמכוניות כיום, ומכיוון שיש דברים טובים יותר לעשות, הם אינם יכולים להרפות מהמחירים.

בהתבסס על הנראות שלנו עד 2021

אנו מאשרים מחדש את תחזית ההכנסות האופטימית שלנו כ -120 מיליון דולר לשנה. טכנולוגיות המכ"ם המובילות והבוגרות הנוכחיות עונות על צרכי הביקוש לטווח הקצר בשוק הצומח שלנו ואנו צופים כי הצמיחה תימשך בעתיד הנראה לעין. עם ההשקעה הראשונית שלנו ברדזי, טכנולוגיה מבטיחה בשלב מוקדם. חברתנו, עשינו את הצעד הראשון בהרחבת החזון שלנו להיות מובילים בזירת הרדאר הרחבה יותר.

עם הטכנולוגיה של ימינו, הזמינות של רכיבים קטנים כגון אנטנות ותוכנות מיוחדות thms מפצה על הרבה שאינו אפשרי רק עם חומרה, אלא גם מעלה את המחיר מבלי להפוך אותו לבלתי משתלם.

RADA תעשיות אלקטרוניקה בע"מ (RADA) הינה חברת טכנולוגיה ביטחונית המפתחת

מייצרת, משווקת ומוכרת מוצרי אלקטרוניקה ביטחוניים לחברות חיל אוויר שונות. RADA מובילה את התעשייה האווירית והביטחונית עם ציון כולל של 6.2. המשמעות היא ששווי המניות הממוצע בענף הוא 3.3, שהוא גבוה מ- 33% בשוק המניות.

בעלי המניות צריכים להיות מרוצים מהתוצאות המרשימות של ראדה תעשיות אלקטרוניקה בע"מ, שם מילא המנכ"ל דובי סלה תפקיד מרכזי. כאן אנו מסבירים מדוע אנו חושבים כי פיצוי מנכ"ל מתאים ונדון במקרה להגדלת שכר.

למידע נוסף על מניית ראדא בחודש יוני 2021 וביצועי מניית ראדא בחודש יוני 2021 ניתן להעיף מבט ב- bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן