ביצועי מניית קרסו בחודש יוני 2021

השקעה במניות היא מאבק מתמיד להפיק את המירב מהתקופות הטובות ביותר ולהפסיד הכי פחות בשוק קריסה או דובי. עלות ההחמצה של רווחים ארוכי טווח בשוק המניות גבוהה בהרבה מהסיכון להחמיץ אותם עקב תחזיות לקריסה בשלב כלשהו. למעשה, אחד הדברים הקלים ביותר הוא להתכונן למיתון הבא, בין אם התרסקות הבורסה הבאה תגיע בשבוע הבא או בשנה הבאה.

מיתון כלכלי גדול או אירועים קטסטרופאליים כמו התפוצצות של בועה ספקולטיבית ארוכת טווח עלולים לעורר התרסקות בשוק המניות. מדד הנאסד"ק המורכב, שיורד מתחת לממוצע ל -50 יום, הוא סימן מובהק לכך שבועה נמצאת בבעיה.

הנפילה מצביעה על כך שמשקיעים איבדו את אמונם במניות הטכנולוגיה הגדולות וכי התמוטטות בשוק המניות קרובה. השוק מזלזל בצמיחת הרווח וחושש מעליית האינפלציה.

חשבתי שהיום שהחלטתי לכבות את החבר'ה האלה היה הרגע שהטיטאניק פגעה בקרחון. ההיגיון הקשה המתמטי והקור לא נתן לי שום סיבה לדאוג למניות אופוריות בארה"ב.

אני משקיע בן 40 שבבעלותו חברת השקעות קטנה והתמזל מזלי לשרוד 20 שנות השקעה תוך

כדי עצמאות כלכלית. בחיי לא נצפו אינפלציה או שיעורי ריבית גבוהים, כמו שיש למשקיעים רבים אחרים. אני עושה כמיטב יכולתי להישאר נוכח ואני אסיר תודה על 6 השנים האחרונות של צמיחה נפלאה.

בשלב זה, לא משנה כמה כסף מודפס כשיש לך מפולת. ההתרסקות הבאה תהיה גרועה מהקודמת כי היא תגיע מרמות גבוהות ותתרסק לרמות נמוכות.

אם אתה מוכן לקחת יותר סיכון, אתה יכול להשיג דלי של אוצרות ארה"ב ארוכות טווח וכמה אחרים מממשלות טובות כמו שבדיה ואוסטרליה. זה כמו להוסיף לכסף שלך 30, 40 ו -50 דולר כאשר המניות צנחו בשנות השבעים, השמונים והתשעים.

ניתן להשתמש באחוז קטן מהרווחים הלא ממומשים

כדי לגדר את השוק על ידי העברת ההשקעות שלך ממניות יציבות לדיבידנדים איטיים, תקליטורים ואג"ח לאורך זמן. במהלך ההתכנסות הנוכחית בשוק המניות, אומר IBD, על המשקיעים הגדולים להתמקד ברכישת המניות המובילות שעושות את פריצת הדרך ותיקון הרכישה בכל עת. זה כולל את התחזית השורית לפיה מניות יכפילו את האינפלציה בתוך 6 שנים. בואו נביט לאחור על חמש מהתרסקויות הבורסה המשמעותיות ביותר בהיסטוריה ונביט לאחור על קריסות שוק המניות 1929, 1987, 2000, 2008 ו- 2020 ולקחים שיכולים לסייע במניעת קריסות בשווקים העתידיים. התרסקות שוק המניות בשנת 1929 הייתה הגרועה ביותר בתולדות האנושות. זה הרס דורות של אנשים ושינה את היחסים שלהם עם משפחותיהם, זה עם זה ועם הממשלה.

במהלך 20 השנים האחרונות

קרנות ארה"ב רגילות למדד מניות כגון SPDR S & P 500 ETF SPY + 0.17% וקרן Vanguard Total Market Market Index VTSMX הכפילו את כספך. לא רק שהשנים 2000 ו -2007 היו הימים הטובים ביותר בשוק המניות, אלא גם שאר התקופה. חשוב מכך, הפחד מפני קריסת שוק הרחיק מספר רב של אנשים רגילים מהמניות.

מומחה הכסף קלארק האוורד רואה הבדל בין מה שקרה באותה תקופה לקריסת שוק הדיור בסוף שנות האלפיים. במאמר זה אבדוק את ההבדל הזה ואשתף בעצותיו לאנשים ששוקלים להיכנס לשוק הדיור 2021.

קרא את הפוסט הזה כדי להבין מדוע שוק המניות התרסק וההכנות שלי לקראת הבא. עליית מחירי הדירות הביאה אנשים מסוימים לשאול אם ארצות הברית נמצאת בבועת נדל"ן. הביקוש בשוק הדיור הוא עצום, מה שמוביל אנשים לשאול אם התרסקות קרובה.

יש לו קבוצה ייחודית של מועדים, אבל הוא לא הגורו היחיד שחוזה אסון. לא משנה כמה פעמים היו קריסות בשוק המניות, הבאה תחוש בלתי צפויה וכואבת. כאן אני אראה לך מה אנשים רוצים לדעת על תחזית התרסקות הבורסה הבאה, כך שלא תצטרך לדאוג.
למידע נוסף על ביצועי מניית קרסו בחודש יוני 2021 ומניית קרסו בחודש יוני 2021 מומלץ לגלוש לאתר bigshotnews.net

עם זאת

אם שוק העבודה ימשיך להתחזק ונראה יותר הוצאות צרכניות, הדבר עשוי לשפר את התחזית לשאר הרבעונים. ההכנסות מריבית נטו צפויות להיות נתמכות על ידי צמיחת אשראי ותמהיל של שתיהן בסביבת ריבית נמוכה. התייעלות המאמצים של סיטיגרופ והשקעות אסטרטגיות בעסקי ליבה מבשרים טובות.

המניות עלו לאחר סוף השבוע

לאחר שהושג הסכם טנטטיבי בוושינגטון על הצעת חוק תשתיות המיוחלת. ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס עלה ב -323 נקודות, ה- S & P 500 עלה ב -25 נקודות ובנאסדאק ב -98 נקודות. נראה כי השוק גם מתחיל להבריג את המדיניות המוניטרית בסיכון גבוה לאור התוכניות לטווח הארוך של הפדרל ריזרב.

לפייסבוק מאזן חזק שמייצר תזרים מזומנים משמעותי, מה שהופך אותה למניה אטרקטיבית עבור המשקיעים. אינסטגרם הפכה לפרת מזומנים גדולה עבור החברה בעקבות השקת פלטפורמת המודעות שלה למפרסמים ברחבי העולם.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן