ביצועי מניית קרדיט סוויס בחודש יוני 2021

תחזית המניות של קבוצת קרדיט סוויס משמשת לקביעת השווי העתידי של מניות קרדיט סוויס בשיטות קונבנציונאליות כגון הערכות EPS, קונצנזוס אנליסטים והערכות שווי בסיסיות ומהותיות. באמצעות תרשים חלוקת ההסתברות להלן, אנו מאשרים כי התשואות שלך מהשקעה בקרדיט סוויס הן משמעותיות וכי לא ניתן לשחזר את ציפיותיך המוצלחות ממחיר המניה. שים לב שהרבה כסף אבד לאורך השנים מכיוון שאנשים חכמים רבים מבלבלים את החלוקה הסימטרית של מחירי המניות, כך שהמחיר הנוכחי הוא קירוב לא אמין כשמנסים לתאר תשואות פיננסיות. בהקשר לחיזוי שווי המניות של החברה ביום בו תגיע הכותרת המשמעותית הבאה, אנו מראים את הגבול המשמעותי בין תרחישים כלפי מעלה ומטה כלפי מטה על סמך הדיווח ההיסטורי של החברות.

קרדיט סוויס מייצרת אחת משש קרנות הגידור העוקבות אחר מדד המניות האירופי

המשמש להערכת ביצועי השוק. על פי מאמר של SeekingAlpha משנת 2011, קרדיט סוויס הוא מנהל השקעות שמעדיף מניות בתחום הפיננסי, הטכנולוגיה והאנרגיה. בנק אשראי סויסס ראה את מחיר המניה שלו בעלייה של 7-14% בשנה האחרונה מאז השפל במרץ, לעומת עלייה של 70% ב- S & P 500, והוא הוביל את העלייה הרחבה יותר של 31% במהלך 12 החודשים האחרונים. .

המשקיעים נזהרים מההשפעה של סביבת הריבית הנמוכה ומשבר COVID 19 על הבנקים

הצמיחה בתחום בנקאות ההשקעות Credit Suisses, הכוללת בנקאות השקעות, הפצה ומסחר, הגבירה את אמון המשקיעים במניה. אנליסט המניות של CFRA, Firdaus Ibrahim ו- Moodys, הטילו ספק ביכולתם של הבנקים לעמוד ביעד התשואה לטווח הבינוני של 10-12% על הנכסים.

המנכ"ל החדש אנטוניו הורטה-אוסוריו עומד בפני משימה קשה כאשר קרדיט סוויס גרופ AG ממשיכה לנהל את הנשירה מהמשברים בארצ'גוס קפיטל ובגרינסיל קפיטל בריטניה בע"מ

שלדעת האנליסטים תפגע ברווחים, במחירי המניות ובמוניטין. של הבנקים בעתיד הנראה לעין. הבנק סיים הפסדים של יותר מ -5 מיליארד דולר בגין מכירת המניות בארצ'גוס והשיג כמחצית מהנכסים שהוחזקו בכ -10 מיליארד דולר בקרנות הקשורות לגרינסיל. קרדיט סויסס, בנק ההשקעות השוויצרי, צופה כי הצמיחה העולמית בחודשים הקרובים תואץ ככל שמדינות יפתחו מחדש את כלכלותיהן, מה שיוביל לריבאונד בצמיחת המכירות והשכר.

Credit Suisse Group AG היא בנק השקעות שוויצרי רב-לאומי וחברת שירותים פיננסיים שמטה מטה שוויץ. המטה שבסיסה בציריך, מחזיק משרדים במרכזים הפיננסיים החשובים בעולם. קרדיט סוויס ידועה בסודיות הבנקאית והלקוחות הקפדנית שלה.

באמצעות חטיבות הבנק האוניברסלי השוויצרי

ניהול עושר בינלאומי ואסיה ופסיפיק, היא מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות בנקאות פרטית וניהול עושר. בנקאות יוניברסל שוויצרית מציעה ייעוץ מקיף ופתרונות פיננסיים ללקוחות ארגוניים, מוסדיים ופרטיים בשוויץ ומחוצה לה.

הבנק צפוי לחדש את תוכנית רכישת המניות שלו בשנת 2021. HSBC תודיע על מכירת זרוע הבנקאות הקמעונאית הצרפתית לחברת ההשקעות הפרטית סרברוס.

מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחיר המניה בארה"ב

בזמן השוק, שערי החליפין של CBOE מוצגים בזמן אמת כאשר מתעדכנים עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו.

כתוצאה

המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. תוכנית החישוב מקצה שווי קנייה, מכירה או מכירה עבור כל מחקר על פי המקום בו המחיר יחסית לפרשנות השכיחה ביותר למחקר. לדוגמא, מחיר מתחת לממוצע הנע נחשב למגמת עלייה ויש לקנות אותו.

סנטימנט השוק יכול להיות תנודתי

וראיות לעלייה במקרים חדשים עלולות להפחיד משקיעים. כאשר המשקיעים מפנים את תשומת ליבם לתוצאות 2021, הערכת השווי הופכת לחשובה מתמיד למציאת ערך. להלן סיכום חשוב של סטטיסטיקת האופציות, המספקים אינדיקציה צופה פני עתיד לסנטימנט המשקיעים.

בשנת 2019, בכיר שעזב את החברה לאחרונה גילה כי פייר-אוליבייה בואי, אז סמנכ"ל הכספים של קרדיט סוויס, שכר חוקר פרטי כדי לדעת אם יוכל לרצות לקוחות קרדיט סוויס.
למידע מורחב על מניית קרדיט סוויס בחודש יוני 2021 וביצועי מניית קרדיט סוויס בחודש יוני 2021 באפשרותך לבקר באתר bigshotnews.net

המשבר היה חוויה יוצאת דופן עבור המשקיעים

והציף את כלכלת העולם למיתון העמוק ביותר שלה מאז מלחמת העולם השנייה. שוקי המניות צנחו בסוף פברואר ומארס, אך התאוששו בחודשים שלאחר מכן בזכות תמיכה חסרת תקדים מצד הבנקים המרכזיים והממשלות. משקיעים בכמה קרנות השקעה בשרשרת האספקה הקשורות לפעילות זו, כמו גרינסיל קפיטל, אמורים להפסיד 3 מיליארד דולר עד מרץ 2021. קרדיט סוויס מציף רעיונות אלה בצורה של הבחירות המובילות החודשיות שלה, הכוללות קבוצת מניות שלדעת עמיתיהן בוול סטריט, האנליסטים התאגידיים, העריכו את הערכתן.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן