ביצועי מניית קנאביס בחודש יוני 2021

קבוצות השקעות הממוקדות בקנאביס היו בעלות תשואות נמוכות מאז הועמדו לציבור בסוף שנת 2020. השקעתה בסך 1.28 מיליארד דולר לשנת 2018 בתעשיית הסיגריות האלקטרוניות Juul Labs גרמה לאלטריה שלל כאבי ראש והניבה תשואה של 3.5% בלבד.

הגורם החשוב השלישי שעורר עניין במניות קנאביס בקרב קבוצת משקיעים זו הוא שרדדית פיתחה תיאבון עצום למניות קנאביס. המשקיעים צריכים להיות בררניים כאשר בוחנים חברות על סמך סיכויי הצמיחה שלהם.

הוא מורכב מחברות התומכות, חוקרות, מפתחות, מפיצות ומוכרות קנאביס מרפא לצרכנים. החלוצים העולמיים במחקר, טיפוח, ייצור והפצה של קנאביס התמקדו בייצור מוצרי קנאביס ומוצרי קנאביס באיכות גבוהה לשימוש פנאי ומבוגרים.

תעשיית הקנאביס מתפקדת טוב יותר מהשוק הפיננסי הכללי

מכיוון שיותר צרכנים משתמשים במוצר למטרות פנאי. תעשיית הקנאביס צמחה בעבר לאט, אך מניות הקנאביס הטובות ביותר שתוכלו לקנות החודש לרווחים מקסימליים מתוכננות לשנה. תאגיד הצמיחה של Canopy הוא אחד מכמה חברות מוצרי צריכה מובילות המבוססות על קנאביס.

על רקע זה אנו בוחנים הזדמנויות השקעה בתחום הקנאביס. בהתחשב בכך שמדינות רבות חוקיות את השימוש בקנאביס על ידי משתמשים, חברות אלו הן בין מניות הקנאביס הטובות ביותר המחזיקות במניות ארוכות טווח.

ההתאוששות האחרונה במניות הקנאביס מהווה אינדיקטור לכך שהקיץ יהיה נפלא לתשואות מריחואנה לבעלי המניות

מכיוון שבארצות הברית מקלות על מגבלות הפנדמיה, תהיה ביקוש רב מאולץ מצד צרכנים המעוניינים להתאושש. חברות גדולות רבות נמצאות במצב רעוע בגלל מיזוגים ורכישות והקושי להתאים את כושר הייצור שלהם לביקוש.

בארה"ב, חברות קנאביס רבות רשמו צמיחה משמעותית בהכנסות ברבעון הראשון של 2021. חברות אלו אמנם רשמו רווחים חזקים, אך הדבר לא תורגם לרווחים בשוק המניות. במקום זאת, המשקיעים היו מודאגים מביצועי המגזר לנוכח הירידות התלולות.
למידע נוסף אודות מניית קנאביס בחודש יוני 2021 וביצועי מניית קנאביס בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

למרות שהתשואות לא השפיעו לטובה על מחירי המניות

נראה שהדבר היחיד שמניע את מניות הקנאביס הוא רפורמה ולגליזציה פדרלית. למרות שנותר הרבה לעשות, האופטימיות הולכת וגוברת בשאלה האם הממשלה הפדרלית מתקרבת ללגליזציה של קנאביס, שיש בה כדי להצית תחום הולך וגדל של מניות קנאביס. נתון זה מייצג היפוך מוחלט של מדד ה- Prime Alternative Harvest העוקב אחר התפתחותן של כמה מחברות הקנאביס המובילות, עם תשואה שנתית של 54% מאז השקתו בדצמבר 2017, מה שנותן תקווה שחיזוק הזהב של הקנאביס שנחזה לפני שנה הוא בחזרה למסלול.

אם הצעת החוק לרפורמת הקנאביס תעבור את הבית והסנאט

היא עלולה להכניס עלייה חדשה לצמרת מניות המריחואנה. להלן, אנו בוחנים את 10 המניות הטובות ביותר, הקרנות וההשקעות האחרות של מריחואנה לשנת 2021 בסביבה שממשיכה להטות לטובת הממשלות הפדרליות. גלה מידע נוסף על מניות הקנאביס הטובות ביותר להשקעה ביוני ועל החלפת המשחקים הפוטנציאלית עבור התיק שלך בשנת 2021.

בעת השקעה במניות מריחואנה

יש לקחת בחשבון כמה גורמים בתחום הקנאביס. אם תסתכל על ביצועי המניה בשוק ותסתכל על תוצאות החברה, תוכל למצוא את ההשקעה הטובה ביותר. ברמות המסחר הנוכחיות, מניות קנאביס רבות עשויות להניב תשואות למשקיעים.

עם מניות הפכפכות

חשוב להקים את נקודות הכניסה הטובות ביותר להשגת תוצאות רווחיות. התחומים הכלליים של התנודתיות הגדולה ביותר יראו את הרווחים הגדולים ביותר של מניות אגורה במריחואנה בשנת 2021. תנודות המחירים בשנת 2021. ביוני, המגזר טיפס ככל שיותר ויותר משקיעים החלו לשקול מניות אגורה לשינויים מהירים בשוק. מוקדם יותר השנה זכו מניות הפרוטות לשמצה עולמית ברדיט, שם התמקדה קהילת ההשקעות בהן.

משקיעי קנאביס חיכו לעלייה חדה במניות המריחואנה מאז סוף 2017

מניות המריחואנה התייקרו בשנת 2018 לאחר שהוכרז כי קנדה הכשירה את השימוש בעשבי פנאי ברמה הפדרלית. נוסף על כך, מניות אגורה של מריחואנה חוו עלייה גדולה ברבעון הראשון והחלו להראות תאוצה כלפי מעלה בקיץ 2021.

היא מייצרת ומוכרת זרעי מריחואנה אורגניים, תמציות, שמנים וטבליות בקנדה. שרלוט ווב הולדינגס בע"מ הינה חברת מריחואנה אמריקאית המתמחה במוצרי בריאות קנבוס.

עם יחס עלות נמוך לתעודות סל (כאמור במאמר

0.51% בלבד), תעודת הסל השיגה תשואות מכובדות של למעלה מ -4.7% YTD בתחילת מאי 2021. JUSHF השיגה ביצועים טובים יותר מקרנות רבות בניהול פעיל, מה שהופך את השילוב של עלות נמוכה יותר. יחס, ביצועים טובים יותר ותשואת דיבידנד נדירה של 0.14% למניה (נכון למאמר זה) סיכוי אטרקטיבי עבור מי שמעוניין לנצל את הצמיחה של תחום הקנאביס.

Curaleaf

היא מלאי קנאביס מרשים עם פוטנציאל צמיחה גדול. ופוטנציאל הרווחיות, עם היתרון הנוסף של היותה מניה פנטסטית לטווח הארוך אשר יכולה להחזיק במשך שנים. מלאי הקנאביס המוביל שעולה מרשימה זו של מניות המריחואנה המובילות ביותר היא GrowGeneration Corp. זו ללא ספק המוצלחת ביותר מלאי קנאביס לשנת 2020, עם תוצאות שעולות על כל החברות האחרות בענף ואפילו S & P 500. כפי שאתה אולי יודע, המניה היא היצרנית של מרלבורו, אחת הענקות בתחום הטבק, ומניה שנמצאת על העלייה בענף המשקאות למבוגרים.

בדוק את הבחירות שלנו למטה

כדי לפרק את הבחירות והדגשים שלנו, כולל כמה מהגורמים החזקים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת המניות הטובות ביותר. ריכזנו רשימה של מלאי המריחואנה הטובות ביותר שיש לקחת בחשבון החודש. לקראת יוני 2021 בחרנו את מניות המריחואנה המובילות שלנו על ידי בחירת שילוב של גורמים, כולל האם למניות יש ערך טוב, תנופת צמיחה והיסטורית, ככל שאנו מתקדמים לקראת השנה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן