ביצועי מניית צ'ק פוינט בחודש יוני 2021

בנוסף לניהול האבטחה, החברה מציעה גם פתרונות לאבטחת רשת, נקודות קצה, ענן ונייד. Harmony Browsing הוא פיתרון לאבטחת אתרים המגן מפני אפס יום של תוכנות זדוניות, דיוג וגניבת דפדפן, ומאפשר לעובדים לגלוש באינטרנט בכל מקום.

בסוף 2017 47% ממכירות החברה הגיעו מאמריקה

36% מאירופה ו -17% מאסיה-פסיפיק, המזרח התיכון ואפריקה. מאז הנפקתה הציבורית הראשונית בשנת 1996 באוקטובר 2000, עלו מניית צ'ק פוינט בשיעור ממוצע של 119% על בסיס שנתי. במהלך שנות התשעים צמחה החברה בהתמדה, ובשנת 1999 מכירותיה גדלו ב -55% ל -220 מיליון דולר, עם שיעור רווח נקי של 44%.

צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה

היא מחזור שנתי שנתי נטו. בשיעור של 9,3% ובכך נקשר לטווח הבינוני של חברות בענף התוכנה. במהלך שנת 2010, הכנסות החברות צמחו בכ -6.7% בשנה, אך בין 2010 ל -2020 מחירי המניות של החברות ירדו ב -4.6 בממוצע % בשנה. קצב הצמיחה הממוצע ב- EBITDA של 3 שנים הוא 3.3% ולכן הוא נמצא בטווח הבינוני של החברה בענף התוכנה.

ביחס לחוזק המחיר היחסי

מחיר טכנולוגיית התוכנה צ'ק פוינט עלה משמעותית בשנה האחרונה, בהתחשב במגמת השוק הכללית. ברמה זו, מניות החברה נסחרות במחיר של 12.86 דולר, הנחה ליעד הקונצנזוס של אנליסטים של 0.00 דולר. אנליסטים המכסים את המניה צופים רווח קונצנזוס למניה (EPS) של 6.767 דולר לשנת הכספים הבאה.

בנפרד

מחקר שהוזמן על ידי פורסטר יעוץ ניתח כיצד ניתן לממש את ההשפעה המקרו-כלכלית ™ עבור חברות המשתמשות בפתרון אבטחת הענן CloudGuard. היתרונות כוללים תפוקה גבוהה יותר של הצוות, עלויות פגיעה נמוכות יותר, חסכון בזמן עבור מפתחים ועלויות תאימות וביקורת נמוכות יותר. Canalys, אחת מחברות ניתוח הערוצים הטכנולוגיות המובילות בעולם, העניקה לצ'ק פוינט אלופה במטריקס המנהיגות בערוץ EMEA / APAC 2020.

צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה בע"מ נוסדה בשנת 1993 וממוקמת בתל אביב

ישראל. החברה פעילה בסיווג תשתיות תוכנה בארצות הברית ונסחרת בבורסת נאסד"ק. עם רווח גולמי צפוי של 1.8 מיליארד דולר בשנת 2021 ושולי רווח של 18 מיליארד דולר בין 0.41 ל -0.39 אחוזים, צ'ק פוינט מפתחת, משווקת ותומכת במגוון מוצרים ושירותי אבטחת IT.

שווי השוק של תוכנת צ'ק פוינט נמדד על פי שווי הביצוע שלה

ערך הצ'קים הרשומים במאזן החברה. על המשקיעים לגבש דעה משלהם בשאלה האם שווי המחסומים שונה בין שווי השוק לערך הספרי שלו (שווי הצ'קים שנרשמו במאזן), הנקרא ערך פנימי לערך הבסיסי האמיתי שלו.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. נתוני הרווחים האחרונים מבוססים על הכנסות שאינן GAAP מפעילות מתמשכת.

היא מבוססת על ירידה היסטורית בתשואות ההון של 60 חודשים ל- S & P 500. המדד החשוב ביותר אם מחיר המניה עולה או יורד הוא רקורד המומנטום שלה. באופן כללי, למניות המועדות לתנועות מבוקרות יש נזילות טובה, ולכן הסיכון למניות אלה נחשב נמוך. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE יוצגו בעדכון המסחר החדש ובדף סיכום הצעות המחיר המעודכן, כפי שצוין בהבזק למטה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן