ביצועי מניית פייזר בחודש יוני 2021

מניית פייזר שברה את שיא 3 במאי במחיר של 39.77 דולר. המניות צנחו לפני שחזרו לקרקע הקנייה שלהן במחצית הראשונה של מאי. עכשיו המניה בוהה בחבית של נקודת קנייה חדשה, תפיסת הכוס השנייה על בסיס.
למידע מורחב אודות מניית פייזר בחודש יוני 2021 וביצועי מניית פייזר בחודש יוני 2021 כדאי לגשת לאתר bigshotnews.net

ברבעון הראשון של שנת 2021

המסחר המשוקלל הממוצע המשוקלל המדולל, ששימש לחישוב הרווח המדולל המדולל בשיעור 2% מתואם לדולר ברבעון המקביל, היה 56.62 מיליון מניות, גידול של 4.9 מיליון מניות לעומת הרבעון הקודם עקב מניות שהונפקו במסגרת תוכנית פיצוי עובדים. הצעות מחיר מפורטות לדוח הביצועים נכללות להלן, יחד עם הפעילות היום וארבעת ימי המסחר הקודמים. המניות ירדו מתחת לקו 50 הימים שלהן ב -23 ביוני ונותרו מתחת לממוצע הנע שלה ל -200 יום. בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי בתוספת ארבעת ימי המסחר הקודמים. לתקופות שנבחרו בחלק הימני העליון של הדף, אתה רואה את תאריך הפתיחה והירידה, השינוי האחרון, השינוי באחוזי הנפח עבור סחר המסחר הנוכחי וארבעת הימים האחרונים. מוצגים גם מספרים היסטוריים גבוהים ונמוכים לכל תקופה, בהתבסס על התצוגה שבחרת.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, כולל ללא הגבלה כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה מסוימת. FactSet אינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות המבוססות על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך.

מסחר בתחזיות מחירי המניות משתמש בכמה שיטות קונבנציונליות שונות כגון הערכת מדד רווח

קונצנזוס אנליסטים והערכת שווי בסיסית ומהותית לקביעת השווי העתידי של מניות פייזר. אנו משתמשים בשיטה המובנית שלנו למיון חדשות כדי להעריך את שווי החברה בהתבסס על סוגים שונים של כותרות מרשתות החדשות הגדולות והמדיה החברתית. חיזוי מוצלח של מחירו העתידי של פייזר יכול להביא לרווחים משמעותיים. אנו משתמשים בתרשים חלוקת ההסתברות כדי לאשר כי החזר ההשקעה שלך בפייזר חשוב וכי ציפייתך המוצלחת למחיר פייזר עתידי לא תשוכפל. פייזר התכוונה מאוד לשוליים השליליים וההופכים בתקופת התחזית. החיפוש אחר תחזית מחיר עבור פייזר בע"מ מרענן, אך מדובר בוויכוח האם תחזיות השוק המבוססות על חדשות פיננסיות מייצרות איתות קנייה או מכירה חזקה.

באמצע אפריל

פייזר הודיעה כי ביצעה השנה עסקה של 1.6 מיליארד דולר למנה. בהודעה לעיתונות הרווחים ברבעון הראשון, הודיעה החברה כי השיגה חוזה משומר של 18 מיליארד דולר לשנת 2021. בהמשך השנה היא מצפה לתוצאות ממחקרים עם ילדים בגילאי 6 חודשים עד 11 שנים.

בפברואר 2021 הודיעו פייזר וביונטק על הסכם עם הנציבות האירופית לספק 27 מדינות חברות באיחוד האירופי 200 מיליון מנות נוספות של BNT162B2

באפריל 2021 מימש האיחוד את האופציה שלו לרכוש 100 מיליון מנות נוספות במסגרת ההסכם, מה שמביא את המספר הכולל של המינונים שנמסרו על ידי פייזר לאיחוד האירופי ל 600 מיליון בשנת 2021. בפברואר 2020 הודיעה החברה ו- BIONtech כי ממשלת ארה"ב. מימשה את האופציות שלה במינונים הנוספים של BNT 162B2, מה שמספר המינונים הכולל שהחברה תספק לממשלת ארה"ב עומד על 300 מיליון.

הם צופים צמיחה במכירות בשישה אחוזים לאחר התאמה לגורמי סיכון. אנחנו מדברים על 1.4 מיליארד דולר, שנמצאים בקצה התחתון, וזה כמחצית ממנו. עדיף שרשימת המועמדים שלהם תתברר כמי שחזו, אך הם יקבלו הרבה כסף מחיסון ה- COVID שלהם.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן