ביצועי מניית פיזר בחודש יוני 2021

מניית פייזר שברה את שיא 3 במאי במחיר של 39.77 דולר. המניות צנחו מעט לפני שחזרו לשטח הקנייה שלהן במחצית הראשונה של מאי. כעת מניות פייזר נועצות מבט בקנה נקודת קנייה חדשה, האחיזה השנייה בבסיס.

עם זאת

המניות צנחו מתחת לקו 50 הימים שלהן ב- 23 ביוני ונותרו מתחת לממוצע הנע שלה ל -200 יום. ברבעון הראשון של שנת 2021, הממוצע המשוקלל המדולל ששימש בחישוב הסתכם ב 56.62 מיליון מניות, גידול של 4.9 מיליון מניות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל מניות שהונפקו במסגרת תוכנית פיצוי עובדים.

דוח הביצועים כולל הצעות מחיר מפורטות

כולל פעילות היום ומחירי המסחר הקודמים בארבעה ימים. עבור כל תקופה שנבחרה בפינה השמאלית העליונה של הדף, אתה רואה את תאריך הפתיחה, האירועים הגבוהים והנמוכים יותר של הפתיחה, השינוי האחרון, השינוי באחוזי נפח ממועד המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים. התעריפים היומיים לתאריכים שנבחרו מוצגים מהתאריך הנוכחי והמחיר הקודם של ארבעה ימים.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. שיאים ושפל היסטוריים מוצגים למספר תקופות על סמך התצוגה שבחרת.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות, ללא הגבלה, כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוימים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות המסתמכות על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך.

תחזית מחיר המניה נסחרת בכמה שיטות קונבנציונאליות שונות

כולל אומדני EPS, קונצנזוס אנליסטים ושווי בסיסי ומהותי לקביעת השווי העתידי של מניות פייזר. אנו משתמשים בשיטה המובנית שלנו למיון חדשות כדי להעריך את שווי החברה בהתבסס על סוגים שונים של כותרות מרשתות החדשות הגדולות והמדיה החברתית. חיזוי מוצלח של מחירו העתידי של פייזר יכול להביא לרווחים משמעותיים. אנו משתמשים בתרשים התפלגות ההסתברות כדי לאשר כי ההחזר על ההשקעה שלך בפייזר הוא משמעותי וכי לא ניתן לשחזר את ציפייתך המוצלחת למחיר פייזר עתידי. החיפוש אחר תחזיות מחיר עבור פייזר בע"מ מרענן, אך ניתן להתווכח אם תחזיות מחירי המניות המבוססות על מידע מחדשות פיננסיות מייצרות אותות קנייה ומכירה חזקים.

באמצע אפריל הודיעה פייזר כי ביצעה עסקה של 1.6 מיליארד דולר למנה בשנה הנוכחית

בהודעת הרווחים ברבעון הראשון הודיעה החברה כי השיגה חוזה משומר של 18 מיליארד דולר לשנת 2021. יצרנית התרופות מצפה לתוצאות ממחקרים עם ילדים בגילאי 6 חודשים עד 11 שנים מאוחר יותר השנה.

בפברואר 2021

פייזר וביונטק הודיעו על הסכם עם הנציבות האירופית למסור 200 מיליון מנות נוספות של BNT162B2 ל -27 חברי האיחוד האירופי. באפריל 2021 מימש האיחוד האירופי את האופציה שלו לרכוש 100 מיליון מנות נוספות במסגרת ההסכם, מה שהביא את המספר הכולל של המינונים שנמסרו על ידי פייזר לאיחוד האירופי ל 600 מיליון בשנת 2021. בפברואר 2020 הודיעה החברה ו- BIONtech כי ממשלת ארה"ב. מימשה את אפשרויותיה לגבי המינונים הנוספים עבור BNT 162B2, והביאה את מספר המינונים הכולל ל -300 מיליון שיועברו על ידי ממשלת ארה"ב.

דיברנו על הסיכונים של להיות חברה גדולה

ופייזר נתקל בבעיה זו בעבר. הבעיה היא שפייזר לא הניבה מספרים טובים בשנת 2020. החברה נגררה בגלל המכירות הנמוכות של ליריקה, שהוצאו מהפטנט זמן קצר לאחר צניחת המכירות, וזה האט את החברה. כך שהחברה מאוכזבת מהתוצאות והמשקיעים מאוכזבים.

למידע נוסף על מניית פיזר בחודש יוני 2021 וביצועי מניית פיזר בחודש יוני 2021 באפשרותך לבדוק כאן: bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן