ביצועי מניית סנאפצ'ט בחודש יוני 2021

הדף סקירה כללית של שוק המניות מספק תמונת מצב של פעילות השוק בשווקים שאתה צופה בהם. על פי IBD Big Picture, במהלך הראלי הנוכחי בשוקי המניות, על המשקיעים להתמקד ברכישת המניות המובילות שעשו את פריצת הדרך ונכונות לרכוש בשלב זה. התמקדו במניות שהראו חוזק יחסי חזק במהלך העוצמה האחרונה בשוק המניות.

מובילי שוק מדגישים את שמונה המניות הטובות ביותר בשוק המניות שבחרתם

אשר מוערכות על פי יחס המחיר לנפח הגבוה ביותר. ניתן לבחור את שוקי המניות בארה"ב, בקנדה, בבריטניה, באוסטרליה ובאירופה באמצעות הדגל הנמצא מימין למעלה באתר. בדוק את הסיפורים המובילים האחרונים מ- The Associated Press ו- Press העיתונאי הקנדי בהתבסס על בחירתך בשוק.

תמונת המצב של השוק שלנו מספקת סקירה כללית על כמה מאירועי המפתח שהשפיעו על השווקים הפיננסיים במאי 2021

דו"ח המשרות החודשי יודגש בשבועות הקרובים עם דועיית יוני והשווקים יגיעו למחצית השנייה של השנה. . תחזית טובה יותר מ- 559,000 במאי ומספר חודשים של צמיחה בשכר הביאו לרווח חודשי של כמעט מיליון.

התוצר הריאלי עלה באומדן השלישי לרבעון הראשון בשיעור שנתי של 6.4%

באותו קצב כמו האומדן השני, כאשר הביקורת השנתית שתתקיים בחודש הקרוב תיערך. נתונים אחרים מצביעים על המשך העוצמה ברבעון השני של השנה והאטה בצמיחה במחצית השנייה של השנה. דוח התעסוקה החודשי יהווה קריאה מרכזית בשוק העבודה מכיוון שצפויים אלה שמחליפים מקומות עבודה אבודים ועסקים מתלוננים על מחסור בעבודה וקשיים במציאת עזרה.

משלוחי סחורות הון שאינן הגנה (מטוסים לשעבר) גדלו בחודש מאי בכ- 0.9%

המהווים שיעור שנתי של מעל 9% ברבעון השני של השנה. ההוצאות הצרכניות במאי היו 0.4% במונחים מותאמים לאינפלציה, לאחר עליות גדולות של -0.9% במרץ ובאפריל. ברמה המקומית, שוקי המניות רשמו עליות חיוביות בחודש מאי בהתאם לנקודות המידה העולמיות, אך חוזק המטבע הכביד על התשואות למשקיעים מחוץ לפריפריה.

אם מסתכלים על תשואות שוק המניות העולמי

מדד MSCI World World ירד בחודש מאי ב 1.6%. השווקים המתעוררים גברו על השווקים המפותחים, כאשר מדד השווקים המתעוררים של MSCI ירד ב -2.3% ומדד M SCI העולמי ירד ב -1.5%. מדד המניות הראשי של קנדה הגיע לשיא במאי, כאשר סנטימנט המשקיעים הועלה על ידי נתונים כלכליים חזקים ושיפור סיכויי הצמיחה ככל שהאצת החיסון במדינה COVID-19.

בתחילת השנה ועד סוף מאי עלה מדד המניות הראשי של קנדה בכ- 13%

בהשוואה לכל שאר מדדי המניות העיקריים שאנו עוקבים אחריהם, המונעים על ידי שיפורים עצומים במניות הפיננסיות, החומריות והאנרגיה, עבור יותר ממחצית המדד. שוקי המניות האחרים הוגבלו על ידי חששות מתמשכים מהאינפלציה ועליית האינפלציה באזורים שונים בעולם.
בכדי לקרוא מידע בתחום של מניית סנאפצ'ט וביצועי מניית סנאפצ'ט בחודש יוני 2021 כדאי לבקר באתר bigshotnews.net

למרות שלא הספקנו להגיע לאותה מידה שלילית כמו במהלך המשבר הפיננסי העולמי

ההתאוששות הביאה אותנו לטריטוריה לא ידועה מבחינה היסטורית. המלכוד הוא כי אינדיקטורים מובילים בשוק המניות, כמו מנגנון ההיוון, נטו לשפר חלק ניכר מדרך השיפור שלהם באמצעות אמון המנכ"ל. לכן אתה רואה רמות גבוהות של אמון מנכ"ל באינדיקטורים אלה עם ביצועים גרועים.

דאו ג'ונס צופה כי השכר הממוצע לשעה יעלה 3.7% לעומת השנה לעומת 1.98% בחודש מאי

ישנם גם נתוני תעסוקה, נתוני ייצור ISM ומכירות רכב חודשיות ביום חמישי. ב -1 ביולי, פגישת OPEC נפגשת ואנשי מקצוע בשוק צופים אם הקרטל ובריתו עם OPEC + ממשיכים להוסיף לשוק הנפט.

הבנק המרכזי העלה את תחזית הצמיחה לשנת 2021 מ -4.2% ל -3.8% והוריד את התחזיות לשנת 2022 ו- 2023 ל -2.3% ו -2.4% בהתאמה

ייקח לפחות עד אמצע שנת 2022 עד שכלכלת ארה"ב תתאושש לחלוטין ממחסור בתוצרת שנגרם עקב נעילות בכלכלות אחרות. משמעות הדבר היא כי לחצים אינפלציוניים רחבים לא צפויים לפני 2023. המשמעות היא גם שציפיות השוק לעליית הפדרל ריזרב האמריקאית בשנת 2022 הן מוקדמות, וכי העלאת הריבית הראשונה של הפד צפויה בסוף 2023 או בתחילת 2024.

אינפלציה צפוי לעלות ל -4.2% בשנת 2021

וצפויות השנה שתי העלאות ריביות של 2.5 נקודות בסיס, אחת ברבעון השני ואחת ברביעית. הגורמים המניעים את האינפלציה בטווח הקצר יביאו בחשבון את הרפיון לטווח הארוך בשוק העבודה וצמיחת השכר בשוק העבודה.

ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס

הוא מדד לא מנוהל של 30 המניות הנפוצות ביותר. כל מדד מייצג את השוק בכללותו על בסיס רחב, וכל מדד מייצג מגזר מסוים באמצעות מדדים מגזריים. מדדים אלה, בתורם, מפיקים את ערכם ממחירי ניירות הערך שהם מורכבים מהם ונוצרים כדי לשקף את הלך הרוח של השוק כולו ושל מגזרים מסוימים במשק.

מדד ראסל 2000

הוא מדד לא מנוהל של ניירות ערך קטנים עם סיכון גבוה יותר. מדד MSCI EAFE אירופה, אוסטרליה ומדד המזרח הם מדדים לא מנוהלים הנחשבים כמייצגים של שוקי המניות הבינלאומיים. כל המניות נתונות לדרגות שונות של סיכון שוק, מגזרי שוק, נזילות שוק, מנפיקים וסיכונים בסגנון השקעה.

אגרות חוב כפופות לדרגות ריביות שונות

אשראי, נזילות ומה שנקרא סיכון שוק. תעודות סל שנסחרות כמו מניות כפופות גם לסיכון השקעה, כולל אובדן הון פוטנציאלי. מניות חברות קטנות ובינוניות נוטות להיות תנודתיות יותר ונזילות פחות ממניות חברות גדולות יותר מכיוון שיש להן היסטוריית רווחים תנודתית יותר.

איגרות חוב בעלות תשואה גבוהה נושאות סיכוני אשראי ונזילות מוגברים

ואג"ח בעלות תשואה גבוהה נחשבות ספקולטיביות ביכולתן של המנפיקים לשלם ריבית ולהחזיר הון בזמן. איגרות חוב עירוניות כפופות למס רווח הון וניתן למכור ולממש אותן ברווח. מכיוון שכל שאר הגורמים זהים, מחירי האג"ח צמודים לריביות, ושינוי בעליית הריבית יכול להוביל לירידת מחירים.

מגזרי הברכטרים הם סיווגים של מניות מאותו סוג של חברה או קבוצת ענף. הם דומים למגזרי ה- S&P, אך אינם מוגבלים למניות במדדי השוק העיקריים כמו מדד הדאו ג'ונס, הנאסד"ק 100 ומדד ה- S&P.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן