ביצועי מניית סומוטו בחודש יוני 2021

ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס עלה ב -323 נקודות, מדד S&P עלה ב -25 נקודות ונאסד"ק עלה ב -98 נקודות. ראסל 2000 הון קטן נסחר ב 0.1% ונאסדאק כבד הטכנולוגיה ירד ב 1.5%. לאחר ארבעה חודשים רצופים של רווחים, נראה כי העלייה של 12% בשווקים עד כה השנה היא סיבה להדליק את הזיקוקים ולחגוג.

משקיעים רבים נותרים מודאגים מכך שאינפלציה גבוהה תאלץ את הפדרל ריזרב לעצור את רכישות הנכסים ולהעלות את הריבית מוקדם מהצפוי

יתר על כן, מדד התנודתיות של CBOE, הידוע גם בשם VIX, נמצא ברמות נמוכות של 2021, מה שמרמז על משקיעים מקצועיים לצפות לתנודתיות נמוכה יותר ב -30 הימים הבאים. אם מסתכלים מעבר למחירי המניות, ישנם סימנים נוספים של שינוי ברגש.

לא פחות מ -21 מהמניות הטובות ביותר לקנות בשנת 2021 הן דחפורים שקיימים זמן רב ונראה שהם מוכנים להמשיך את הצלחתם השנה

מניה אחת, AMC, נסגרה בשיעור של 15% ביום שישי לאחר שעלתה ב -116% בשבוע שעבר, והעניקה לה רווח של כמעט 1,200% בשנת 2021. לשנת 2021, דן אברמוביץ מרוקוויל, מרילנד – הילסון פיננסי התמחה במניות כמו חברת החשמל אלקטרוניקה. (חברת החשמל) ששווי השוק שלה הוא 116.1 מיליון דולר ומניות במחזור במחיר כל הזמנים של 122 מיליון דולר.

רבים יותר מבין 21 המניות המובילות לרכישה בשנת 2021 נמצאים במשחקי התאוששות ברורים ששמרו אותם על האצבעות במשך רוב שנת 2020 וסביר להניח שיהפכו את הגאות בשנת 2021

להלן 3 המניות המובילות בתעשייה עם הערך הטוב ביותר, צמיחת הרווח המהירה ביותר והדינמיות הגדולה ביותר. אלה המניות התעשייתיות עם יחס מחיר לרווח הנמוך ביותר מזה 12 חודשים.

זו אחת המניות הטובות ביותר לקנות בשנת 2021 מכיוון שהעולם מתחיל להראות נורמלי יותר בשנת 2021 והמגמה תימשך

ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק בעבר, וביצועי עבר אינם מבטיחים ביצועים עתידיים. השותפים שלנו לא משלמים לנו כדי להבטיח הערכות חיוביות של המוצרים והשירותים שלהם.

הוא מאמין שהמניות יכולות לצמוח 25% בממוצע בארבע השנים הבאות. אם המניות יאבדו תאוצה, עדיין נקבל תשואת דיבידנד אטרקטיבית של מעל 5%, אך נצטרך להמתין להתממשות רווחי ההון. אף על פי שפינטרסט עדיין בצבע אדום, זו יכולה להיות אחת המניות הטובות ביותר לקנות בשנת 2021, מכיוון שאנליסטים בוול סטריט מצפים שהיא תרוויח.

המניות עלו אחרי הפעמון בסוף השבוע לאחר שהושג בוושינגטון הסכם מהוסס על הצעת חוק תשתיות המיוחלת. נראה כי השוק מתחיל לבחון את התוכניות ארוכות הטווח של הפדרל ריזרב להקטין את המדיניות המוניטרית הגבוהה שלה.

כאשר האינפלציה חמה

הנשק העיקרי של הפד להילחם בה הוא העלאת הריבית. הסיכוי לריבית גבוהה יותר הופך את שוק המניות לעצבני מכיוון שמשמעותו עלויות גבוהות יותר עבור חברות ופחות נזילות. בתיאוריה, המשמעות היא גם שמשקיעים יבחרו באג"ח בעלות תשואה גבוהה יותר על פני מניות.
למידע נוסף בתחום של ביצועי מניית סומוטו בחודש יוני 2021 ומניית סומוטו בחודש יוני 2021 כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן