ביצועי מניית ננו בחודש יוני 2021

בסוף מאי תבעו שומרים את נטרה בגין פרסום כוזב, תחרות בלתי הוגנת ונהלי מסחר בלתי חוקיים בקשר להצהרות מטעות לכאורה בדבר איתור מינימלי של מחלות שיוריות במוצרי שומרים. החברה גם יישבה את סכסוך הפטנטים שלה עם חברת הבת Foundation Medicine של רוש והסכימה להעניק רישיון לטכנולוגיית הרצף הדיגיטלית של Guardant ולפטנטים ל- Foundation Medicine תמורת תמלוגים של מעל 25 מיליון דולר על מכירות עתידיות של מוצרי ביופסיה נוזלית של Foundation.

העלייה בהשוואה לרבעון הראשון של 2020 נובעת מגידול בהוצאות תשלום מבוסס מניות

עלויות עבודה גבוהות יותר עקב הגידול במספר העובדים והוצאות שיווק גבוהות יותר. הגידול בהשוואה לרבעון הראשון של 2020 נובע מהגדלת הוצאות תשלום מבוסס מניות.

Fluidigm הייתה המנצחת המובילה בחודש מאי עם עלייה של 16 אחוזים

ואחריה קווידל (עלייה של 14 אחוזים) ופרקינלמר (עלייה של 12 אחוזים). הגידול ברבעון הראשון של שנת 2008 משקף את התמורה ממכירת מניות אפוטרופוס אמריקאיות המייצגות את המניות הרגילות של החברה.
על מנת לשמוע מידע על מניית ננו בחודש יוני 2021 עליך להעיף מבט ב- bigshotnews.net

נוסטרינג טכנולוגיות עמד בראש רשימת הסרבנים עם צניחה של 30 אחוז במחיר המניה בחודש מאי

אחריה גרדנט הבריאות ווראסיט, שניהם עם הפסדים של 22 אחוזים. קווידל תפסה את המקום השני עם ירידה של 20 אחוז במחיר המניות שלה. ננוסטרינג טכנולוגיה עמדה בראש רשימת הזוכים באפריל עם עלייה של 21 אחוז במחיר המניות שלה.

מניות בעלות שווי קטן הן חברות הנסחרות בבורסה עם שווי שוק של בין 300 מיליון דולר לשני מיליארד דולר

החברות הרשומות כאן מסווגות כמניות קטנות ואינן צמודות מחדש על בסיס תנועות המחירים שלהן. למניות בעלות שווי קטן יש יחס מחיר לרווח נמוך יותר (P / E).

מניית DT אוסטרליה AUD 0.34 $ 0.01 $ 2.86 חיזוי שער המניות של Dotz Nano (FPO) משמש לקביעת שווי עתידי של מניות dotz nano תוך שימוש בכמה שיטות קונבנציונליות שונות כגון הערכת EPS

הסכמה של אנליסטים, יסודות ותגמול עצמי. חיזוי מוצלח של מחירם העתידי של מניות דוטס ננו יכול להביא לרווחים משמעותיים.

גישה ספקולטיבית זו מבוססת על הרעיון כי השוק מונע על ידי רגשות כמו פחד ממשקיעים ותאוות בצע

מודול תחזית מחירי המניות של Dotz Nano מציע ניתוח של גמישות המחירים של שינויים בתחזית התקשורת של החברה וכן אופקי השקעה ספציפיים. באמצעות חיזוי מבוסס הייפ של dotz nano, אתה יכול לראות את ערך החברה מנקודת מבט של FPO, את תגובתה להייפ המדיה שנוצר, את ההשפעה של הכותרות הנוכחיות על מתחרותיה ואת משקל המניות הממוצעות. מודול החיזוי מבוסס גם על ניתוח סנטימנט המשקיעים לפני שנכנס לתפקיד בחברה.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

Nano Dimensions אינה מתחייבת לעדכן הצהרות צופות פני עתיד הכלולות או מרומזות בהודעה לעיתונות זו בגין אירועים או נסיבות לאחר תאריך זה או התרחשותם של אירועים בלתי צפויים למעט כנדרש במפורש בחוק.

רק בגלל שמתארים אותי "בהתבסס על מה שקורה במטבע חוץ" וכיצד זה משפיע על מחיר המניה בארה"ב

זה לא אומר שאני לא סוחר בטייקר של חמש אותיות, אבל אני אני נזהר. אם ל- SPONF יש ריצה של מספר ימים בכמויות גדולות, אני אחפש אחר נפילות אפשריות ואקנה כשיש בהלה גדולה. אבל הייתי רוצה ש- ICBU מעריכה את המניה גבוה יותר.

מניות פני הן חברות מיקרו וננו-קאפ, אשר מניותיהן נסחרות בפחות מ -5 דולר למניה. רבים נסחרים ב- OTCmarket אך ניתן למצוא אותם גם בבורסות מרכזיות כגון NYSE ונאסד"ק.

אם אתה מנסה למצוא נתח גרוש טוב לצפייה, קל להטעות יום אחד על ידי ספייק חד פעמי. אם יש לך סחר במניות אגורה אמיתית ב -2 סנט למניה, זה יכול להיסחר במיליון מניות ב -20 אלף דולר.

עיין בתרשים לטווח הארוך למטה

כדי לראות את ההיסטוריה של ריצות רב-יום ומניות סופרנובה בעבר. מסקנתנו מניתוח השדרוג עבור מניה זו היא כי הערכת השווי האחרונה מעידה כי מדובר במועמד לרכישה שנצבר. מכיוון שמספר אותות לטווח הקצר הם חיוביים, אנו מסיקים כי הרמה הנוכחית מציעה הזדמנות קנייה ויש סיכוי סביר שמניה זו תניב ביצועים טובים לטווח הקצר.

טכנולוגיית הרנטגן לא השתנתה מאז שגילה אותה וילהלם רונטגן לפני 120 שנה. מאז, היא עשתה כמה התקדמות מדעית מדהימה אשר שימחו משקיעים רבים במניות.

הפחתת עלויות זו פירושה שכל מכשיר רנטגן עולה 10,000 דולר

בניגוד למיליון דולר שבתי חולים משלמים כיום עבור סריקות MRI ו- CAT. מפיצי הציוד של החברה מבצעים לפחות שבע סריקות רנטגן ביום, והחברה מקבלת 14 סריקות לכל 100 יום מכל מכונה. לאחר גל ההתרחבות הראשון, החברה מצפה להשיק 15,000 מכשירים ברחבי העולם עד שנת 2024.

אם החברה תצליח

היא תשפר את שירותי הבריאות ברחבי העולם ותביא כסף רב למשקיעים מוקדמים. כתוצאה מכך, הננו לא תרוויח, ולנאנו X לא יהיו הכנסות. עם זאת, אם החברה תוכל להשיג את יעדיה השאפתניים, היא עשויה להרוויח 1.5 מיליון דולר ביום משימוש במכשירי Nano-X.

ביום המסחר האחרון

יום שישי, 25 ביוני 2021, מחיר המניה של ננו מימד בע"מ נע מ- 79.1 $ לשפל של יום אחד של 84.1 $ ולשיא של יום אחד של 90.8 $. מחיר המניה צבר במהלך היום 17.4%, ועלה מ- 86.2 דולר ל -87.7 דולר. מניות ננו מימד מחזיקות אות קנייה הן לממוצע הנע והן לטווח הארוך, מה שנותן תחזית חיובית למניה.

בהטיה ציין כי LSPN נסחרת במחיר מכירה קדימה בהנחה של מעל 50% לקבוצת העמיתים הצומחת ביותר

תשואות צפויות כה גבוהות מקלות על ההבנה מדוע וול סטריט רואה ברבעון השני את אחת המניות הטובות ביותר לרכישה. אם יש קו כסף לירידת מחיר המניה, זה הופך את הערכת השווי לאטרקטיבית יותר.

מניות החברה נמכרו בפברואר ובמרץ לאחר שפרצה מלחמת הצעות בענף עבור יצרנית ציוד הלייזר קוהרנטית (COHR)

אנליסטים טוענים כי הדרמה המתמשכת סביב מכירת המכירות הפכה את המניות לאטרקטיביות יותר. מניות קוהרנטיות עלו ב -25% לעומת השנה המקבילה, מה שמסייע להפוך את הערכת השווי למשכנעת יותר.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן