ביצועי מניית נובה בחודש יוני 2021

נובה הייתה אחת ממניות השירות הטובות ביותר בשנה שעברה והכפילה פי יותר את שוויה מאז שנת 2020. Capital One שדרגה את המניה ל"משקל עודף "בדצמבר, וכך גם פייפר סנדלר באוקטובר. והחברה הולכת לשנה החדשה עם תחזיות של יותר מ -25% צמיחת רווח לשנת הכספים 2020 ו -35% לשנת הכספים 2021. זה הופך אותה לאחת מאותן מניות השירות הנדירות שמשקיעי וול סטריט צדים לצמיחה.

מחיר המניה של Sunnova Energy International Inc

עלה ב 18.1% ל 33.95 $ לעומת 35.31 $ ביום המסחר האחרון ביום שישי, 25 ביוני 2021. Sunnova Energy (NOVA) (8) סיפקה את הרווחים והכנסות הרבעון בסך 8.82% ו- 36.0% בהתאמה, ברבעון שהסתיים במרץ 2021. המניה שודרגה מ"החזקה "ל"רכישה מצטברת" במהלך סחר המסחר ביום שישי.

המחירים עלו ב- 6% בעשרת הימים האחרונים וב- 13.01% בשבועיים האחרונים. שינויים במחירים קשורים בשינויים באחוזים, כלומר ההפרש בין המחיר הנוכחי או האחרון למחיר האחרון לתקופה שצוינה.

הביצועים המוצגים הם ביצועים בלבד ואינם ערובה לתוצאות עתידיות

תשואות השקעות וערכי הון משתנים, וניתן להמיר מניות במניות ששוות פחות או יותר מהעלות הראשונית. הערך הסטוכסטי מייצג את המיקום בשוק באחוזים והוא טווח השוק של הפגישות הקודמות של תקופת n.

למניות Class C יש CDSC מקסימלי של $ 1 למניה שניתן לממש תוך 12 חודשים מרגע הרכישה. הביצועים המוצגים משקפים דמי מכירה מקסימליים, דמי מכירה מותנים ונדחים ו CDSC, במידת הצורך.

דירוג StockChase עבור בנק נובה סקוטיה מחושב באמצעות אות המומחה למניות. ציון גבוה יותר אומר שהמומחים ממליצים לקנות את המניה, בעוד שציון נמוך יותר אומר שהם ממליצים למכור את המניה.

בסך הכל

למניה יש דירוג "D", אשר תואם "למכור" במערכת ההערכה הקניינית שלנו. בסך הכל, 0% מהאנליסטים מדרגים את המניה כהחזקה, 10% ממליצים עליה כקנייה ו -3% מעריכים אותה כמשקל עודף. לכן, דירוג ממוצע של "מניות לרכישה" מספק הזדמנות למשקיעים המעוניינים להשלים את אחזקותיהם.

לחץ כאן כדי לראות הערכות POWR נוספות של המניה על צמיחה, מצב רוח ומומנטום. בסך הכל, למניה יש דירוג F, המתאים ל"מכירה חזקה "במערכת השווי הקניינית שלנו. יש לו ציון F ליציבות וציון D לערך ואיכות.
למידע נוסף בנושא של מניית נובה בחודש יוני 2021 וביצועי מניית נובה בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

במערכת הערכת השווי הקניינית שלנו

אנו מעריכים כל מניה בהתבסס על 118 גורמים שונים, שלכל אחד מהם יש שקלול משלו. למרות שאנו ממליצים רק על מיקום בשבריר זעיר מהחברות שאנו מנתחים, אנו בודקים כמה שיותר מניות. נפרט את 10 המניות הטובות ביותר מביוטכנולוגיה מתוך 10 ונזהה את המניה הבאה עם פוטנציאל הפוך פי 10.

דף Sunnova Energy Inter-Information משתמש בניתוחים משלימים עם מודלים סטטיסטיים אחרים של Sunnova Energys

שניתן להשתמש בהם כדי למצוא את התמהיל הנכון של מכשירי הון כדי להשלים את התיק הקיים שלך או ליצור תיק חדש לגמרי. תוכל גם לנסות את מודול מאזן הכוח כדי לבדוק את הדינמיקה של מחיר המניה ולנתח את מאזן מדדי הביצועים והמדדים הטכניים האחרים.

דף זה לניתוחים טכניים מכיל תוצאות של 12 ניתוחים טכניים נפוצים לאורך תקופות שונות. המשמעות היא שתוכלו למצוא מניות עם סיכויי צמיחה טובים לטווח הקצר ולטווח הארוך תוך שניות.

הממוצע הנע

הוא הממוצע של מחירי ניירות הערך בתקופת הקשר כמוצג להלן. ההשפעה של הממוצעים הנעים על החלקות בתנועות המחירים ככל שהמגמה לטווח הארוך הופכת לתנודתית יותר ניכרת. לדוגמא, היו 9 תקופות בהן הממוצע הנע היה מעל מחיר הסגירה הממוצע של 9 התקופות האחרונות, כולל התקופה הנוכחית.

בסוף ספטמבר היו במאגר 23 קרנות גידור עם אחזקות מניות

החישובים שלנו מראים שמניה זו אינה רק בין 30 המניות הפופולריות ביותר בקרב קרנות הגידור (לחץ כאן לדירוג הרבעון הרביעי). משמעות השיא של כל הזמנים היא שמספר קרנות הגידור עם הפוזיציות במניה הוא בשיא כל הזמנים.

החישובים שלנו מראים כי בשנת 2019 ובשנת 2020 30 המניות הפופולריות ביותר בקרב קרנות הגידור החזירו 81.2%

בהשוואה ל- S&P 500 ETF (SPY) ב -2.6 נקודות אחוז. 30 קרנות הגידור הגדולות צברו ב -122% עד 12 באפריל 2021, והביאו עד כה לשיעור של 1.5 נקודות אחוז לעומת ה- SPY.

מניות אלה סיפקו תשואות רב-חופרות בשנה האחרונה ויש להן פוטנציאל לספק תשואות דומות בעתיד. אם אתה רוצה להתאים את תיק ההשקעות שלך לארבע השנים הבאות, אל תסתכל רחוק משבע הטיפים האלה.

מניות אנרגיה חלופיות עשויות ליהנות מתמיכה ממשלתית בכדי לשמור על העצרת בשנת 2021

JP מורגן אומר כי Sunrun Inc. ו- Sunnova Energy International Inc. (NOVA) בחרו בה כמבחר המניות שלה. על פי המשקיעים, סונובה נמצאת בצמרת התעשייה הסולארית. החברה קיבלה שווי כולל של 4.0, כלומר צברה עד 40 אחוז מהמניות.

הנתונים החשובים ביותר הם הריבית הקצרה

שמראה כי המניות הקצרות עמדו על 74.5 מיליון ב- 27 במאי 2021, והעניקו לנו יחס קצר של 2.84. מהנתונים עולה כי במקביל, הריבית לטווח הקצר בחברת סונובה אנרגיה אינטרנשיונל בע"מ (NOVA) עמדה על 6.65 למניה של מניות מצטיינות, בעוד שהריבית לטווח קצר עלתה ל -45.9 מיליון מניות ב- 29 באפריל 2021. —- – סיבה מספיק למשקיעים להיות אופטימיים שהמניה תמשיך לעלות ברבעון הבא. שינויי המחירים הנוכחיים הובילו את מחיר המניה של YTD בעלייה משמעותית והראו את הפוטנציאל לצמיחה נוספת.

בשנת 2019 החברה הרוויחה 29.2 דולר למניה, אך זה עלה ל -28 ו -37.3 דולר בשנת 2020. כמו הרבה חברות עזר, המניות היו מוכה באביב אבל התייצבו מאז.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן