ביצועי מניית מיקרוסופט בחודש יוני 2021

מניית מיקרוסופט הביאה לביצועים נמוכים יותר אחרי בועת האינטרנט במשך שנים רבות, אך זה השתנה בשנת 2013 כאשר החלה עלייה משמעותית ברבעון הרביעי של 2015 שהגיעה לשיאה בשנת 2015. ההתפרצות לאחר בחירות 2016 נתקלה בריבית קנייה חזקה, אשר דחה את המניה ממסלול העלייה שלה והאיץ לאוקטובר 2017. הצמיחה בקרב חברות הטכנולוגיה הגדולות והמגה-קאפיות נאבקה ברבעון זה, אך מיקרוסופט צפויה להשיג תשואה טובה יותר בשוק.

בעוד שמניות אמזון ואפל לא הצליחו לשמור על צף בתקופה זו

שווי השוק של מיקרוסופט עלה ב -7%. בסך הכל, מניות מיקרוסופט היו חזקות, ועלו בסוף הרבעון. שמות מגה-שווי בשווי של יותר מ -500 מיליארד דולר בנאסד"ק ביצעו ביצועים טובים בשנת 2020, ומניית FAAMG ממשיכה להרשים, להצטיין ולספק תשואות מצוינות ברבעון הראשון של שנת 2021.

ביום האחרון

יום שישי, יוני 25, 2021, מחיר המניה של מיקרוסופט נע בין 0.94% מהנמוך של יום אחד של 264.76 דולר לשיא של יום אחד של 267.25 דולר. הוא צנח ל -26,669 לעומת 26,502 באותו יום. מחיר המניה של מיקרוסופט עלה בשבועיים האחרונים ב -2.76%. שווי שוק של מיקרוסופט היה 1.7 טריליון דולר, השלישי בגודלו בעולם אחרי אפל (AAPL) וסעודי ארמקו ב -2 בפברואר 2021. מחיר המניה של מיקרוסופט עלה החודש ב -62%, ופעולת המחיר מילאה את פער דובי שנותר לאחר שהחברה חשפה את התוצאות הכספיות שלה ברבעון השלישי של שנת הכספים שלה 2021. המאמר הבא יסתכל מקרוב על מערך הטכני הנוכחי של מיקרוסופט וינתח את יסודות החברה כדי לראות מה צפוי למניה.

מיקרוסופט נסחרת כיום ביחס מחיר לרווח של 357 דולר עם תשואת דיבידנד של 0.9 אחוזים

מכיוון שמיקרוסופט עשויה להעלות את הרווח הנקי שלה ל -534 מיליארד דולר, עלייה ברבעון המקביל ל -7.02 דולר בשילוב מכפיל P / E של 38.2 פירושה הערכת שווי של 268 דולר למניה עבור מיקרוסופט, שהיא 3% מעל מחיר השוק הנוכחי.

אם תצליח

הרכישה תהיה צעד מרכזי עבור פלח הטרנספורמציה הדיגיטלית של מיקרוסופט, שהוא אחד מתחומי הצמיחה הגדולים ביותר שלה. דיסקורד ידוע כמוקד חברתי עבור מיליוני שחקנים בעולם והקהילות המשתמשות בו כוללות חברות שונות המשתמשות בטכנולוגיה לשיתוף פעולה חלק. הרבה יהיה תלוי באופן בו מיקרוסופט משתמשת ב- Discord ומשלב אותה בפתרונות הקיימים שלה.

Microsoft Stock 2021 27 בינואר 2021 כמה יתרונות וחסרונות

כדי להעריך אם המניה הזו היא קנייה טובה. החלק סיכום טכני מספק ניתוח של מניות מיקרוסופט שניתן לקנות ולמכור בזמן אמת. תצוגה מפורטת של מחירי מיקרוסופט, כולל נתונים היסטוריים מאז 1986, תרשימים, סטטיסטיקה, סיבוכים בתעשייה.

הכנסות התכלת של מיקרוסופט עלו ב -50% ברבעון השני של שנת הכספים 2021 ויחס ה- PE נקבע על 2.5

היום. השקפת המניות של MSFT היא מחיר המניות, החדשות והניתוחים של MSFT. MSFT ביצועי מחירים שבועיים ממוצעים 2021 ותרשים מחיר המניות עבור MSFT 2021. ראה הערכות אנליסטים של מיקרוסופט, כולל שדרוגים ושדרוגים נמוכים יותר של רווחים, הכנסות ומכס.

Q42020

Q12021, Q2, Q3, Q4 and Q12022 29 במאי 2021 תחזית מחירי המניות של מיקרוסופט לשנת 2021. המחירים הם כעת בדולר ארה"ב למניה, $ 1 לשנה (הנתונים מתעכבים ב 15 דקות) ותחולו החל מיוני BST . בנוסף לניתוח הטכני והבסיסי של דפוסי המחירים ההיסטוריים של מניות מיקרוסופט, כדאי גם לחפש אינדיקטורים צופים פני עתיד שונים עבור מיקרוסופט כדי להבטיח שהם יוכלו לתזמן את השוק ולממש את הפוטנציאל הנסתר שלו. אינדיקטורים צופים פני עתיד עוזרים למשקיעים למצוא איתותים מראש לגבי כיוון מניות מיקרוסופט. דירוג המרדף אחר מניות עבור מיקרוסופט מחושב על פי האותות שנתנו מומחי המניות.

סנטימנט השוק יכול להיות תנודתי

וכל רמז לעלייה הוא מקרה חדש של משקיעים נלהבים. מנגד, קיים סיכוי שהמחיר ניתן לייחס לנקודה בה הוא מסומן בקו מגמה נמוך יותר, כפי שהיה המקרה בפעם האחרונה שהמניה טיפסה לשיא כל הזמנים. התחזית למחיר נראית אופטימית, בשל שילוב של יסודות חזקים, ערכי מומנטום גבוהים וצלב זהב מעל הממוצע הנע לטווח הקרוב. מיקרוסופט מצאה תמיכה ברמת הנפח המצטברת של 25,456, שיש לראות בה הזדמנות קנייה וצפויה תגובה כלפי מעלה כאשר נבדקת התמיכה. איתותי מכירה נסחרים עם נפח טוב ושינויים יומיומיים קלים, ולכן יש להחשיב את הסיכון נמוך.

בחר תאריך לקורסים של יום אחד והציג את התאריך הנוכחי ואת מחיר המסחר הקודם לארבעה ימים

לתקופות, בחר את התאריך בפינה השמאלית העליונה של הדף, את שיא ההיכרות, את הנמוך, את השינוי האחרון, את אחוזי ההיקף לשיעור המסחר הנוכחי, כמו גם את ארבעת ימי המסחר האחרונים. אם נבחרו הצעות מחיר שבועיות או חודשיות, תוכל לראות את הנתונים של 5 השבועות האחרונים ושל 5 החודשים האחרונים, כמו גם את השיאים, את הנמוכים הראשוניים ואת השינוי האחרון באחוזי הנפח באותה תקופה.

לחץ על התווית או שם השיתוף

כדי לקבל תצוגה מפורטת יותר, או הנח את הסמן כדי להציג את התרשים. אחוז האחוזים של ציון ערך המניה אחוז האחוז הממוצע מדרג את ערך התאגיד ל- EBITDA (יחס EV / EBITDA), תשואת בעלי המניות, ערך מחיר הספרים ויחסי תזרים מזומנים ללא מחירים.

אם יש הבדל משמעותי בין הערך של Microsoft Corp

למחיר שלה, זה יכול להיות בגלל ששניהם מדדים שונים המובילים לתרופות שונות. הציון משתנה, מה שאומר שהוא מחשיב שישה אינדיקטורים לא תקפים, בעוד שהאינדיקטורים הנותרים תקפים. רמות הערך והאיכות נגזרים מאחוזי המדדים החשובים ביותר.

כידוע

המצב של COVID 19 ממשיך לשבש אירועים ופעילויות ברחבי העולם. אנו יודעים כי מגבלות נסיעה לאירועים גדולים מוסדרות מאוד ועשויות להיות בלתי אפשריות בקיץ הקרוב. תאריכים מדויקים טרם הוכרזו, ושיתופי פעולה נוספים עם אירועי ה -20 של HQ עשויים להידחות, לכן הישאר מעודכן לעדכונים.

מטה הגיאוקצ'ינג שאל אותנו אם ברצוננו לדחות אירועי מגה אחרים בגלל משמרת COVID-19, ואנחנו עובדים איתם לקביעת תאריכים משולבים חדשים.

למידע נוסף בתחום של מניית מיקרוסופט בחודש יוני 2021 וביצועי מניית מיקרוסופט בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק כאן: bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן