ביצועי מניית טסלה מוטורס בחודש יוני 2021

ניתן לטעון כי המניה של טסלה מוערכת יתר על המידה וכי הערכות שווי אלה לעולם לא יימשכו. עם זאת, אם אנו מעריכים את כל חברות הרכב באופן שווה, לא ניתן להצדיק את הערכות השווי של טסלה.

המעבר של מכשירי GM לכלי רכב חשמליים והשקעותיהם באוטונומיה יניעו את ביצועי המניות בשנת 2021, ובהינתן הודעות אחרונות, החברה עשויה לחשוב שהביצועים הללו יימשכו גם בשנה.

בחודש שעבר

וולוו אישרה כי כלי רכב חשמליים יהוו 100% מכלי הרכב שלה עד שנת 2030. עדיין יש לראות האם זה יהיה המצב בשנים הקרובות, מכיוון שיש שוק ומותגים רבים אחרים. לייצר כלי רכב חשמליים משלהם. טסלה צומחת בהכנסות, וצמיחה זו תימשך ככל שהחברה תרחיב את הייצור.

אנו בוחנים מה קורה עם המניות של TSLA

תחזיות מחירי המניות והתחזיות הפיננסיות. תרשים ציר הזמן היומי של NASDAQ, שנסגר לאחרונה ב- 12 בפברואר 2021, מציג את נפח המסחר במניות בחמש העסקאות האחרונות בזמן אמת במניות טסלה. שיאי כל הזמנים ומחירי הסגירה של טסלה הם ערכים אינטראקטיביים, כך שתוכלו לקרוא מאמר זה כדי ללמוד כיצד יוערך טסלה מחר. בחר תאריך להצעות מחיר יומיות והציג את התאריך הנוכחי וארבעת ימי המסחר הקודמים. לתקופות, בחר את תאריך השינוי הפתוח, הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז השינוי בנפח עבור סשן המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים בפינה השמאלית העליונה של הדף. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תוכל לראות את הנתונים של 5 השבועות האחרונים ושל 5 החודשים האחרונים, כמו גם את שיאי הפתיחה, הנמוכים, השינויים, השינויים והנפחים בכל תקופה. הגורם החשוב ביותר המשפיע על מחיר המניה הוא הציפייה לתוצאות החברה. הביקוש למניות טסלה בבורסה תלוי בתחזיות הרווח וההפסד של האנליסטים. מחיר המניה תלוי גם בעמדות המשקיעים להנפקות החברה.

יעד הקונצנזוס של אנליסטים למניות טסלה הוא 652 $, 6% מתחת למחיר הנוכחי. מניית טסלה ירדה מתחת לממוצע הנע של 50 יום מאז פברואר ו לא עברו את הקו. מוכרים קצרים בולטים נתפסים כמוכרים הקצרים הגדולים ביותר מול טסלה.

מניות טסלה נסחרות מעל לשיא של 50 יום ו -200 יום

שעומדות כיום על 65,331 דולר ו -60,939 דולר בהתאמה. המניה נמצאת גם מעל ה- RSI (מדד החוזק היחסי) ל -14 יום, שעומד כיום על 47.6, שהוא ניטרלי. מניית טסלה עלתה גם מעל לסף 200 הימים, מה שמספק תמיכה חזקה למניה.

טסלה החזיקה את עצמה בשוק החשמלי בסין

שם נרשמו התאוששות רישומים חדשים בחודש מאי לאחר שנפלה באפריל 2021. לצד זיכויי המס הפדרליים במסגרת החוק להרחבת שיפור האנרגיה, טסלה הרגיעה את השוק לפני מספר ימים. צמיחה מצוינת בעבר השנה היא קריטית עבור המשקיעים להשיג כאלה החזר השקעה חיובי כאשר מתרחש התיקון.

בתחום הרכב, המניה שנייה רק ליצרנית הסינית NIO, שדיווחה על תשואה של כמעט כפליים של 53.913%, בעוד שפורד מוטור תשואה של 15.228%, שעברה רק ג'נרל מוטורס. עם 14.108%.

החברה

היא סיפור צמיחה ארוך טווח וצופה כי מכירותיה יגדלו ב -50% בשנים הקרובות. ברבעון הראשון הציגה החברה רווח של 102 מיליון דולר ממכירת הביטקוין. על פי הודעה לעיתונות של FinBold, טסלה שמרה על מחיר מניה נהדר באותה תקופה, שעמד על 62,371 דולר בשנת 2021, לעומת 19,195 דולר בשנת 2020.

ביום רביעי טיפס הנאסד"ק לשיא שמונע על ידי התכנסו ב- TSLA.O של טסלה אינק

כאשר המשקיעים הריעו לנתונים שהראו רמת שיא של פעילות המפעל האמריקאית ביוני. מניות טסלה היו באדום במשך שנים, אך המניות החזירו חלק ניכר מההפסדים שלה ב -2021, ועלו ביותר מ -12% בחמשת הימים האחרונים. אם החיפוש של אילון מאסק ימשיך בכיוון הנכון, הצלחת נתח גדולה יותר עשויה להיות קרובה.

רווחים עבור Nvidia Corp NVDA.O ו- Facebook Inc FBO האריכו ריבאונד לאחרונה למניות צמיחה מהשורה הראשונה שנפלו לטובת החודשים האחרונים כאשר המשקיעים התרכזו בחברות המצפות שהכלכלה תתאושש מהר יותר מהמגפה. .

טסלה

בע"מ הינה יצרנית אמריקאית של מכוניות חשמליות, אשר רשומה בבורסת נאסד"ק מאז יוני 2010. שווי השוק של החברה הוא 41.62 מיליארד דולר. טסלה בע"מ, יצרנית רכב חשמלי אמריקאי, תופיע בבורסת נאסד"ק במחיר של 17 דולר למניה עד ליום 29 ביוני 2010. לטסלה ג'וניור יחס רווח-מחיר (PGV) של 42.62 דולר. מוקדם יותר החודש, יחידת השייט של GM הפכה לחברה הראשונה שמאפשרת על ידי הרגולטורים בקליפורניה להפעיל נסיעות בנהיגה עצמית עם לקוחות כנהגי גיבוי. חברת טסלה בע"מ מציעה מרכזי שירות לרכב ותחנות מגדשים עם תכונות של נהיגה עצמית.

רכב דגם Y מוצג בחנות הדגל של טסלה בשנחאי, סין, ב -4 בינואר 2021. מניית טסלה צנחה ביום חמישי ביותר מ -5% לאחר דיווח כי הזמנות הרכב של החברה בסין ירדו בחודש שעבר. .

טסלה נמצאת בנקודת חוזק ובידול בשוק הרכב החשמלי כבר שנים

כפי שניתן לראות בטבלה שלהלן, ישנם כמה רכבים חשמליים בשוק במחירים דומים, החל מדגם 3 ונמשך אל המתחרים הנכנסים לסגמנט מחוץ לשוק. אבל הבידול הזה הולך ופוחת ככל שחברות כמו GM יוצאות לשוק עם אפשרויות משכנעות יותר.

עבור עוד פרטים מורחבים אודות מניית טסלה מוטורס בחודש יוני 2021 יש להעיף מבט ב- bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן