ביצועי מניית טסלה חדשות בחודש יוני 2021

מניית טסלה צברה עוד קרקע ביום חמישי לאחר שמוסק צייץ בין לילה כי משקיעי טסלה יקבלו יחס מועדף ברכישת מניות בחלל SpaceX, שבבעלותה סטארלינק, אם החברה תחליט לסלק אותה בעוד כמה שנים.

על פי טרפיס

מכונת למידה ממוחשבת המזהה מגמות במחיר המניות של החברה בהתבסס על נתונים מהעשור האחרון, לטסלה יש סיכוי מוצק של 69% לעלות בחודש הבא לאחר ירידה של 12% בחמשת ימי המסחר האחרונים. . בעוד מניות טסלה היו במינוס במשך שנים, המניות התאוששו הרבה מההפסדים שלה ב -2021 בחמשת הימים האחרונים, ועלו ביותר מ -12%. למרות שהמניה עודכנה בירידה של 20% לעומת השנה שעברה ונותרה בשיעור של 33% מהשיא הגבוה בכל הזמנים, אנו מאמינים שהיא עדיין יקרה ונסחרת ברווחי קונצנזוס של 13.0x 2021.

יעד הקונצנזוס של אנליסטים למניית טסלה 652 דולר

בערך 6% מתחת למחיר הנוכחי. מניית טסלה ירדה מתחת לממוצע הנע שלהם ל -50 יום מאז פברואר ולא הצליחה לעבור את הקו. עם זאת, המניה עברה מעל לשיאה של 50 יום ו -200 יום של 65,331 דולר ו -60,939 דולר בהתאמה.
על מנת לשמוע עוד פרטים נוספים אודות מניית טסלה חדשות בחודש יוני 2021 באפשרותך לבדוק ב- bigshotnews.net

להלן ציר זמן יומי של Nasdaq המציג את היקף המסחר במניות במהלך חמש העסקאות האחרונות בזמן אמת במניות טסלה

שנסגר לאחרונה ב- 12 בפברואר 2021. לכל תקופה, בחר את התאריך בראש העמוד ב בצד ימין של הדף, השינוי האחרון, הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז ההיקף בשיעור המסחר הנוכחי ומחיר המסחר האחרון בן ארבעה הימים. המחיר הגבוה ביותר של טסלה ומחיר הסגירה שלו הם ערכים אינטראקטיביים, כך שתוכלו לקרוא מאמר זה כדי לגלות עוד מחר.

בהצעות מחיר יומיות

התאריך שנבחר מציג את התאריך הנוכחי בתוספת ארבעת ימי המסחר הקודמים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחמשת החודשים האחרונים פתוח, גבוה, נמוך, שינוי אחרון, אחוז שינוי ושינוי נפח לתקופה. המקסימום הוא 1,209 דולר והמינימום 1,073 דולר, כלומר מחיר המניה החזוי הממוצע לינואר 2022 והחודש הראשון בשנה הבאה הוא 112.8 דולר.

האם פיצול המניות יהווה זרז בסיסי חיובי למניה ונתון לדיון. מחיר המניות יהיה תלוי ביחס המשקיעים לנושאים בחברה.

מצד שני

שוורים בחלוקת מניות טוענים כי הפיצול יהפוך את המניות לנגישות יותר עבור קמעונאים שאינם יכולים להרשות לעצמם להקים מניות במניה במחיר מוחלט גבוה יותר. חשוב מכך, שוורים מאמינים כי פיצול המניות מאותת למשקיעים כי יש חדשות טובות יותר בדרך. זהו הצבעת אמון מרומזת בהנהלה שיכולה לראות רווחי מניות בדרך למטה.

כאשר אנו מעריכים חברות רכב, לא ניתן להצדיק את הערכות השווי של טסלה. המניה תיסחר מתחת ל- NTM במשך 12 החודשים הקרובים, עם שווי ארגוני EV של 11x, בעוד יצרניות רכב מסורתיות כמו פורד וג'נרל מוטורס ייסגרו מעל NTM עם מכירות EV של 13x.

מאז הצמיחה הפתאומית של שנת 2013, היסטוריית מחירי המניות התאפיינה בתנודתיות קיצונית. אם קנית והחזקת את המניה לפני ההנפקה, היית יכול לדמיין תשואה של יותר מ -1,000 אחוז כיום.

מחיר המניה של טסלה היה תנודתי מזה זמן מה, ומטריד את המשקיעים. הייתה תקופה של צמיחת מחירים רכה, אך זה פינה את מקומו לדפוס תנודתי אמין, שקדם לו ירידות מחירים אדירות.

לאחר העצרת האחרונה

ניתן לטעון כי וול סטריט מצאה כי חברות הרכב של טסלה אינן חברות טכנולוגיה, והורידה את ציפיותיה לצמיחת מחירי המניות. תחום הטכנולוגיה חלה ירידה בשבוע שעבר לאחר עליית תשואות האג"ח. ככל שההשקה של החיסון COVID-19 צוברת תאוצה במקרים בארה"ב וב- Covid-19, המשקיעים מהמרים על התאוששות כלכלית מהירה, ומעבירים כסף מטכנולוגיה למניות בעלות צמיחה גבוהה וערכים מחזוריים.

מדד ה- PMI הייצור האמריקני עלה לשיא בחודש יוני

והעלה את המניות בוול סטריט במסחר המוקדם. ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס (DJI) איבד 0.21 אחוזים ו- S&P 500 איבדו 0.11 אחוזים. עם זאת, נתוני ייצור חזקים והתכנסות ב- Tesla Inc (TSLAO) העלו את הנאסד"ק לרווח של 0.13 אחוזים.

אם מסתכלים על הביצועים הפיננסיים

טסלה הפכה לרווחית עם שולי רווח של GAAP ברבעון הראשון של שנת 2021. מבט מקרוב על הרווחים מראה לנו שחלק מהרווחים נובעים ממכירת קצבאות פליטה. ברבעון הראשון הציגה החברה רווח של 102 מיליון דולר ממכירת הביטקוין.

החברה

היא סיפור צמיחה ארוך טווח ואני צופה שהמחזור יגדל ב -50% בשנים הקרובות. נותר לראות האם זה יהיה המקרה בשוק בשנים הקרובות, מכיוון שמותגים רבים אחרים מייצרים כלי רכב חשמליים משלהם. פולקסווגן גם הודיעה כי היא מתכננת לפתח שישה מפעלים לסוללות באירופה.

סמל הטיקרים של מניית טסלה (TSLA) אמור להפוך למניה המדוברת ביותר בשנת 2021 וב -2022. מחיר המניה של החברה צפוי לעלות, והמשקיעים חוששים מגבהים. נבחן את עליית מחירי המניות, התחזיות והתחזיות הכספיות של החברה.

השקעת ערך

היא אסטרטגיית השקעה מבוססת גורמים בה בוחרים מניות ששוות פחות ממהן, נמדדת על פי יחס מחיר המניה לאחד או יותר מהמדדים העסקיים הבסיסיים. תוכלו לבדוק תשובות רבות אחרות ואחרות באמצעות שילוב של Trefis Machine Learning Engine כדי לזהות מגמות בנתוני מחירי המניות של החברה בעשור האחרון ולבדוק האם יש למניית טסלה סיכוי לעלות או לרדת ולהיפך.

טסלה

בע"מ הינה יצרנית אמריקאית של מכוניות חשמליות, אשר רשומה בבורסת נאסד"ק מאז יוני 2010. טסלה, חברת ייצור הרכב החשמלי בארה"ב (נאסד"ק: TSLA) היא יצרנית מכוניות חשמליות אמריקאיות שיש לה נסחרה בנאסד"ק החל מיום 10 ביוני 2010. ביום 29 ביוני 2010, החברה הונפקה לציבור במחיר של 17 דולר למניה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן