ביצועי מניית טויוטה בחודש יוני 2021

חברת טויוטה מוטור ומכירות טויוטה מוטורס התמזגו בשנת 1982 והקימו תאגיד, טויוטה מוטור. שנתיים לאחר מכן הקימה החברה בסיס בבריטניה, ומכוניות של תאגיד TMUK הפכו פופולריות בקרב נהגים בריטים.

שנתיים לאחר מכן חברת טויוטה מוטור נכנסה למיזם משותף עם ג'נרל מוטורס בשם New United Motor Manufacturing

Inc. (NUMMI), המפעילה מפעל רכב בפרמונט, קליפורניה. תאגיד טויוטה מוטור מתכנן, מייצר, מרכיב ומוכר מכוניות נוסעים, מיניוואנים, רכבים מסחריים וחלקים ואביזרים נלווים. החברה פעילה גם בייצור ומכירה של כלי רכב וחלקים מנועים.

הלוגו של טויוטה נראה בתא הטויוטה במהלך יום התקשורת של תערוכת הרכב בשנחאי בשנחאי

סין, 19 באפריל 2021. שוק הרכב בג'מייקה גדל משמעותית במאי 2021, מעל לרמות הקדם-מגפה. בהשוואה לרמות הקדם-מגיפיות, השוק צמח בחודש מאי עם עלייה של 8.2% במכירות בהשוואה לאותו חודש בשנת 2019.

החברה צפויה לפרסם את תוצאותיה הכספיות לשנת 2021 (עד מרץ 2021) בשבועות הקרובים

שצפויים להיות מושפעים לרעה ממגפת הנגיף הכלילית העולמית. המניות הגיעו ביום שישי לשיא של 10,330 ין, והעריכו את החברה ביותר מ -30.1 מיליארד דולר. לשם השוואה, מדד ה- S & P500 הרחב עלה ב -0.9% בחמישה ימי המסחר האחרונים.

היא מחזיקה בנתח של תאגיד סובארו בשנת 2002, 5.1% מאזדה, 1.4% ו -4.9% סוזוקי, 15% ו -46% מאיסוזו, 3.8% תאגיד ימאהה ו -2.8% פנסוניק וכן מיזמים משותפים עם שניים חברות בסין (GAC Toyota Sichuan Faw ו- Toyota Motor One בהודו, TPCA One בארצות הברית ו- MTMUS) וכמה חברות שאינן רכב. החברה רשומה בבורסה בלונדון, בבורסה בניו יורק ובבורסה של טוקיו. יחס היעילות שמשמש את ההנהלה כדי למדוד עד כמה החברה מנהלת את עסקיה השגרתיים וכיצד היא מנהלת את נכסיה ויכולותיה. מודל חיזוי סדרת הזמן של טויוטה הוא טכניקות רבות של ניתוח מניות שמטרתן לחזות ערך מניות עתידי על סמך הערך הנצפה.

ניסויים אמפיריים מצביעים על כך שמודלים של חיזוי סדרות זמן עולים על מודלים המבוססים על ניתוח בסיסי בחיזוי כיוון התנועות בשוק המניות במטרה למקסם את ההחזר על ההשקעה במסחר

להפתעות רווח יכולה להיות השפעה לטווח הקצר על מחיר המניה של טויוטה. מתברר כי הפתעת רווח חיובית יכולה להוביל לעלייה מיידית של מחיר המניה או לעלייה הדרגתית לאורך זמן.

המניה של טויוטה צפויה להניב ביצועים טובים מה- S & P500 עם תשואה של 0.4% במהלך 21 ימי המסחר הקרובים

עם זאת, קיימת סבירות של 71.6% לתשואה חיובית בעשרים ואחת ימי המסחר הקרובים וסבירות של 60.2% לתשואה עודפת חיובית (שינוי בשיעור 5% בחמישה ימי מסחר). אם המניה נעה מעלה או מטה בחמישה אחוזים ליום מסחר באותה תקופה, היא נעה 2.4 אחוזים בממוצע, בערך 0.3 אחוזים מעל ה- S & P500.

חברות רשאיות לאחד מניות או לפצל מניות באותו שיעור כמו מניות רגילות ומניות סוג מודל

כל שבר פחות ממניה אחת מהמניות הרגילות שהונפקו בתמורה לסוגי מניות כאלה, לא יובאו בחשבון, למעט במקרים בהם לא בוצע תשלום בכסף לפי סעיף 16.7 (3) לחוק החברות.
למידע נוסף בנושא של מניית טויוטה בחודש יוני 2021 וביצועי מניית טויוטה בחודש יוני 2021 עליך לבקר באתר bigshotnews.net

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

חברת ליפר וחברת Refinitiv לא תישא באחריות לטעויות או עיכובים בתוכן זה או בפעולות שנעשו בהסתמך עליו. הכפלה, פרסום מחדש או הפצה מחדש של תכני ליפר או Refinitiv, כולל שמירה במטמון, מסגור או אמצעים דומים, ללא הסכמה מוקדמת בכתב מליפר / Refinitiv.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן