ביצועי מניית טוויטר בחודש יוני 2021

במחיר הנוכחי של 59 דולר למניה ושווי שוק של 47.1 מיליארד דולר, טוויטר נחשבת להערכת שווי יתר. למרות שטוויטר מוערכת יתר על המידה, התשואה לטווח הארוך על מניותיה עשויה להיות נמוכה, שכן הצמיחה העסקית שלה עמדה על 12.3% בממוצע בשלוש השנים האחרונות ונאמדת בכ -18.76% מדי שנה בשלוש-חמש השנים הבאות. חשוב לבדוק את החוזק הפיננסי של החברה לפני שתחליט אם לקנות את מניותיה. אם מחיר המניה, התואם לשווי המניה, מוערך יתר על המידה, סביר להניח שהתשואות העתידיות של המניות יהיו נמוכות. מצד שני, התשואות העתידיות יהיו גבוהות אם תשואות השורה התחתונה של חברות יהיו נמוכות יותר.

אם נראה שתיקון צפוי בעתיד הקרוב, חשוב שהמניה תצליח לפרוץ מהמגמה לפני שהיא מתרחשת. RSI גבוה למיקומי מגמה מגדיל את הסיכון לתנועות יומיות גבוהות, כך שניתן לצפות לתנודתיות.

International Paper Co

צייץ את מחיר המניות, שווי שוק חי, נתונים היסטוריים, תרשימים תוך-יומיים, רווחים וחדשות מניות מאת. 12, 21 במרץ עד 11, 2021. מחירי פתיחה צפויים לטוויטר בע"מ ביום שני, 28 ביוני, 2021. מחירים אלה מבוססים על תנועות, עליות, ירידות ומחירי הסגירה של אתמול.

מחיר המניות של טוויטר בע"מ צנח ל -67.93 דולר לעומת 68.25 דולר ביום האחרון של יום שישי

25 ביוני 2021. במהלך הימים האחרונים, מחיר המניה של טוויטר נע ב -24.4% בין שפל של יום אחד 66.28 דולר ושיא של יום של 69.92 דולר. על פי תרשים הקונצנזוס האחרון, טוויטר בע"מ רשמה עלייה של 4.3% לשנת 2019.

מניות טוויטר צנחו ביום שישי ל -15.16 דולר, יום לאחר שהחברה דיווחה על צמיחה של משתמשים שנפלה מהציפיות בוול סטריט ברבעון הראשון. הנפילה דחפה את מחיר המניה של טוויטר ל -55.22 דולר, ומחיקה את כל הרווחים של טוויטר.
למידע מורחב בתחום של מניית טוויטר בחודש יוני 2021 נא לבקר באתר bigshotnews.net

על פי טרפיס

מכונת למידה ממוחשבת המזהה מגמות במחיר המניות של החברה בהתבסס על נתוני מניות היסטוריים ל -20 שנה, החברות החזירו 2.1% בממוצע במהלך החודש הבא ועשרים ואחת ימי מסחר, תקופה ש נרשמה ירידה של 1.5% בכל אחד מחמשת ימי המסחר הראשונים. לשם השוואה, S & P500 הרחב עלה ב -1.4% בחמישה ימי המסחר האחרונים. טוויטר צפויה לעלות על ה- S & P500, שצברה 0.7% במהלך התקופה.

תוכלו לבדוק את התשובות הללו ורבות יותר באמצעות שילוב של Trefis Machine Learning Engine

המזהה את מגמת מחיר החברה על סמך נתוני מניות היסטוריים ובודק האם לחברה יש סיכוי ליפול או לעלות. הדירוג מנתח את שינויים במחיר ובנפח של כל מניה במהלך 13 שבועות המסחר האחרונים. היא עוקבת אחר מנהיגות השוק על ידי הצגת התנועות במחיר המניה במהלך 52 השבועות האחרונים בהשוואה למניות אחרות. הכוח היחסי של המניות משווה את הביצועים היומיים לזה של ה- S & P 500. —- היישומון מראה כמה פעמים כל סמל הגיע למחיר מקסימלי חדש בפרק זמן נתון בחמשת הימים האחרונים ובאחרון 20 שנה. המחירים הגבוהים והנמוכים ביותר מתוארכים מהדוחות הכספיים שלהם ומציגים את אחוז השינוי מתחילת התקופה הנוכחית עבור כל אחד מהם. שקול טבלאות התפתחות מחירים תקופתיות לתקופה של 5 יום ושנתיים על סמך נתונים יומיים, תקופה של 3 שנים ו -5 שנים על סמך נתונים שבועיים, ותקופה של 10-20 שנה על בסיס נתונים חודשיים.

במחיר המניות של טוויטר יש חוסר איזון חזק בביקוש לאורך הזמן החודשי

ולכן אנו מצפים שהמניה תעלה כלפי מעלה כתוצאה מהתפתחות זו. המניות נסחרות כיום בתבנית משולש עולה. מניות נסחרות מעל התנגדות לזמן מה, ואז חזרו למצוא תמיכה בקווי המגמה הגבוהים והנמוכים.

המניה של טוויטר צנחה במשך כמה חודשים לאחר שהגיעה לשיא כל הזמנים במרץ האחרון

הזדמנות לרכוש מניות בטוויטר הייתה אפשרית במשך יותר מכמה שבועות במאי 2021. כסוחרי היצע וביקוש, חשבנו לקנות מניות טוויטר (TWTR) באסטרטגיית אופציות למניות אם אתה סוחר אופציות.

עבור משקיעים ארוכי טווח

מניות הן השקעה טובה, במיוחד בתקופות של תנודתיות בשוק, מאחר וההאטה בשוק המניות פירושה מכירות רבות של מניות. חפש בלוח המניות בחיפוש רענון טוויטר השקעה במניות כמו טוויטר היא דרך מצוינת להגדיל את העושר.

אם אתה מעוניין לקנות מניות בעלות שווי גדול

מאמר זה מספק ניתוח טכני של המכסות הגדולות המובילות כדי לראות אם הן נמצאות באזור הקנייה הנכון. למידע נוסף אודות המניות המובילות והמניות המתקרבות לנקודות קנייה, עיין ברשימת המניות של IBD ובאזורי קניית המניות. כדי לראות את המגמות האחרונות בשוק המניות, עיין בניתוח היומי שלנו של התמונה הגדולה.

איננו צריכים לשים לב לחדשות

יסודות או דוחות רווחים כסוחרי היצע וביקוש. בעת קבלת החלטות השקעה, מצב הרוח מספק סקירה טובה של המניות המשקיעים מעדיפים. כאשר משקיעים יכולים להמר עם אופציות על המגמות העתידיות של מניה, אנו יכולים לשקול את יחס הקריאות לביצוע הזמנות ולניתוח סנטימנט בשוק.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן