ביצועי מניית טבע תל אביב בחודש יוני 2021

תכונות קיימות עוזרות למשקיעים לשלב שיקולי קיימות לא פיננסיים בתהליך ההשקעה שלהם. מדדים אלה משמשים אך ורק לשקיפות ומידע. המידע על מחירי המניות בסבב זה עשוי שלא להיות מדויק.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. למרות שמארקיט עושה את מירב המאמצים להבטיח שהנתונים יהיו מדויקים, לא ניתנת שום אחריות לדיוק או לשלמות.

כל המסמכים ושיחות הוועידה מכילים הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בתחום ניירות ערך משנת 1995

המבוססות על האמונות והציפיות הנוכחיות של ההנהלה ובכפוף לסיכונים ואי וודאות משמעותיים הידועים ובלתי ידועים ואשר עשויים לגרום לעתידנו. תוצאות, ביצועים או הישגים השונים באופן מהותי מאלה שמביעים או משתמעים מהצהרות צופות פני עתיד כאלה. טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת, מייצרת, משווקת ומשווקת מוצרים גנריים, מומחים וביו-פרמצבטיקה בצפון אמריקה ובאירופה. טבע מספקת מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות בעלות עוצמה גבוהה וחומרים ציטוטוקסיים בצורות מינון שונות, כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, קרמים ומשחות.
בכדי לשמוע עוד פרטים נוספים בנושא של מניית טבע תל אביב בחודש יוני 2021 וביצועי מניית טבע תל אביב בחודש יוני 2021 נא להעיף מבט ב- bigshotnews.net

בשנת 2020 הכנסות טבעות היו 16.66 מיליארד דולר

ירידה של 13.5% לעומת שנה קודמת של 17.89 מיליארד דולר. במטבע המקומי ההכנסות צנחו בשיעור של 7% בהשוואה לרבעון הראשון של 2020.2020, בעיקר כתוצאה מההכנסות הנמוכות ביפן כתוצאה מההתמכרויות הנ"ל, הורדות רגולטוריות ומחירים בתרופות גנריות, תחרות על מוצרי פטנטים ביפן ו השפעות חיוביות נמוכות יותר של פעילויות גידור. המכירות הגנריות לפלח השוק הבינלאומי שלנו, כולל מוצרים ללא מרשם, צנחו ב -13% לרמה של 392 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2020. 21 לעומת הרבעון הראשון של 2019.

הכנסות מתרופות גנריות משלנו שאושרו על ידי ProAir כולל תרופות גנריות

יש לנו מקורות הכנסה אחרים ממכירת חומרים פרמצבטיים פעילים לצדדים שלישיים (API) וחוזי שירות ייצור מסוימים ופלטפורמות רישוי, ומציעים מגוון מוצרים לחברות תרופות אחרות ושלוחותינו. הפעילויות האחרות שלנו אינן כוללות את המגזרים בצפון אמריקה, אירופה והשווקים הבינלאומיים שתוארו לעיל.

עד שנת 2020

טבע תעשיות התרופות בע"מ תהיה היצרנית השישית בגודלה של תרופות גנריות [6] וחברת התרופות השמונה עשרה בגודלה בעולם [7]. החברה מתמחה בתרופות גנריות ויש לה אינטרסים עסקיים אחרים, כולל חומרים פרמצבטיים פעילים ובמידה פחותה גם תרופות משלה. לטבע משרדים בישראל, צפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה ודרום אמריקה.

החברה חברה במחקר פרמצבטיקה ויצרני אמריקה (Phrma). מניות החברה הן בבעלות קרנות פנסיה רבות, ולכן היא ידועה לאנשים כמניות. לונדון – כמו שאר העולם, טבע תעשיות התרופות בע"מ הינה אחת מיצרניות הגנריות הגדולות בעולם.

נכון ליולי 2015

החזיקה קופקסון 31.2 אחוז מסך מרשמי הטרשת הנפוצה בארצות הברית. ביוני 2010 הודיעה החברה כי תפסיק לייצר פרופופול, תרופת הרגעה מרכזית המשמשת לפי הערכות ב 75% מהליכי ההרדמה בארה"ב. באוקטובר 2016, חברה ישראלית שהתבקשה להשליך את עצמה תמורת 6.8 מיליארד דולר מחברת הביוטכנולוגיה האמריקאית קפלון על ידי נציבות הסחר הפדרלית האמריקאית מכרה חלק מעסקי הגנריות הבריטית והאירית שלה תמורת 600 מיליון לירות שטרלינג (583 מיליון רופי הודיות) ל חברת התרופות ההודית Intas Pharma במזומן.

מניות טבע עלו ביום חמישי בבוקר בפעם הראשונה זה יותר משבוע לרמה של 11.73 דולר

ועמדו על 2,5 אחוזים בבורסת ניו יורק. מניות החברה, המוערכות על ידי ברקשייר הת'אווי, רכב ההשקעות של המיליארדר וורן באפט, עלו ברבעון הראשון ב -1.1 מיליארד דולר, כאשר מניות טבע התרופות עלו ב -1.7%.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן