ביצועי מניית טבע וול סטריט בחודש יוני 2021

בשלוש השנים האחרונות מחיר המניות של טבע, שנמצא בתעשיית התרופות, התקשה לצמוח ובעלי המניות יושבים על הפסדים. באופן חריג, הצמיחה ברבעון המקביל הייתה חיובית, מה שמרמז על כך שהמניה סטתה מהיסודות.

החשש שעליו בעלי המניות להעלות באסיפה הקרובה ב- 14 ביוני 2021

הוא שהם יכולים להשפיע על ההנהלה על ידי הצבעה על החלטות כמו שכר מנהלים. הנה ההסתכלות שלנו מדוע אנו חושבים שבעלי המניות צריכים להיות זהירים כרגע באשר להעלאה למנכ"ל.

באמצע יוני

האנליסטית של מיזואו, אירינה קופלר, שדרגה את טבע מ- "Neutral" ל" Underperform "והעלתה את יעד המחירים של החברה מ -30 $ ל -25 $. מניית טבע צברה גם היא 25% מהשפל של 7 דולר במרץ 2020 שנבע מהגירוי של הפד, מה שהקל על חששות המשקיעים מפני הישרדותה לטווח הקרוב של החברה.
למידע מורחב בנושא של מניית טבע וול סטריט בחודש יוני 2021 מומלץ לבקר ב- bigshotnews.net

מניית Tevas התחזקה מרמתה לאחר המשבר של 47 $ בתחילת 2010 לעלייה של 27% בין מרץ 2009 לינואר 2010

לשם השוואה, מדד S & P 500 איבד 5.1%, ואחריו התאוששות של 4.8% . מניית טבע לא צנחה הרבה יותר, ונותרה בשיא של 37 דולר לפני המשבר בספטמבר 2007 עד מרץ 2009, אז הגיע השוק לשפל.

החברה דיווחה על רווח ברבעון השלישי למניה של 1.30 דולר

והביאה לציפיות בארבע סנט. זה שיקף ירידה חדה ברווח המתואם של 83.5 מיליון דולר, או 0.76 דולר למניה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בנוסף לקונצנזוס בוול סטריט, הרווחים המתואמים נאמדו בכ- 0.59 דולר למניה.

החברה דיווחה על רווחים נטו לא מבוקרים על בסיס עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) ברבעון הראשון של 7.7 מיליון דולר או 0.07 דולר למניה

על בסיס non-GAAP, הרווח הנקי של החברה ברבעון הראשון היה 69.9 מיליון דולר, או 1.63 דולר למניה. בתקופה שעברה, החברה דיווחה על רווחי GAAP של 6.9 מיליון דולר, או 0.06 למניה.

מחיר המניה של החברה בסך 10.15 דולר החליף ידיים ב -0.04 דולר (0.40 דולר) במהלך סחר המסחר האחרון

ושווי השוק שלה הוא 116.1 דולר. מחיר המניה נמצא כיום בשפל של 52 שבועות של 8.44 דולר, מה שמצביע על שווי סופי של 16.85 דולר. בהתבסס על נתונים סטטיסטיים אלו, שווי מניות טבע עלה ב -140% בששת החודשים האחרונים, אך עדיין יש לו צמיחה שנתית של 27.2%, מתחת לממוצע הענפי של 51.0%.

אנליסטים של טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (TEVA) צופים כי המניה תרד ב -7.98% ב -12 החודשים הקרובים

ממוצע. אנליסטים נתנו למניות טבע וטבע המלצה על הסכמה להחזקה, בממוצע 2.90. הדירוג הממוצע בקנייה מציב את טבע בין 18 המניות המובילות, בהתבסס על נתוני מחקר המשקיעים.

גידול ההכנסות השנתי הממוצע של טבע תעשיות התרופות הוא 10.9%, השני הגרוע ביותר מבין 85 חברות בענף התרופות. שיעור צמיחת ה- EBITDA הממוצע של 51.6% בממוצע לשלוש שנים עבור החברות במגזר זה הוא 9.1%.

נתוני סלון

טבע תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, שווי שוק של 12 מיליארד דולר ותמורה שנתית כוללת של 1.6 מיליון דולר לשנה שתסתיים בדצמבר 2020. מסקנותינו מבוססות על הניתוח המפורט שלנו, בו אנו משווים את הביצועים מניות טבעס במהלך המשבר הנוכחי והמיתון של שנת 2008 באמצעות ניתוח לוח מחוונים אינטראקטיבי.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות מבוססות על הנתונים או על כל נזק שנוצר.

ליפר

רפיניטיב והחברה אינם אחראים לכל שגיאה או עיכוב בתוכן זה או לכל פעולה שנעשתה בהסתמך עליהם. המידע והנתונים באתר האינטרנט של Webull Financial LLC הם נתונים היסטוריים ויש לראות בהם רק בסיס להערכת מגמות עתידיות. אין לראות בתוכן אתר זה המלצה או הזמנה לרכישה או מכירה של ניירות ערך, אופציות או מוצרי השקעה אחרים.

על המשקיעים להיות מודעים לכך שתגובת המערכת

ביצועה, מחיר, נזילות וזמני גישה לנתוני השוק מושפעים מגורמים רבים, כולל תנודתיות בשוק, גודל ואופי ההזמנות, תנאי השוק, ביצועי המערכת וגורמים אחרים. טבע היא אנחנו כמו חברת אחזקות מכיוון שהיא חברה איתנה עם יותר מ- 200 יישומים כלליים בתהליך. עם זאת, אנו סבורים כי הביצועים הירודים של מחירי המניות עשויים לנבוע מחוסר ודאות לגבי עלייה אפשרית ברגולציה הממשלתית.

לאחר סדרה של כשלים כספיים בשנת 2012 ובשנת 2013

כולל קנס של 519 מיליון דולר מטעם ה- SEC וה- DOJ בגין הפרות לכאורה של החוק הפדרלי לשחיתות, טבע, חברת תרופות עולמית בישראל ויצרנית גנריות מובילה בארצות הברית, היה צריך להמציא את עצמו מחדש. בינואר 2014 הודיעה החברה על מינויו של ארז ויגודמן לנשיא ומנכ"ל חדש ופיתחה תוכנית מהפך, הכוללת תוכנית קיצוץ עלויות מנועית ומנוע גנרי טוב ויעיל יותר להגדלת רווחיה ומחירי המניות במסגרת אסטרטגיית צמיחה ורכישה גדולה יותר עם הגעתו לפברואר. תוך זמן קצר, מנהלי המפתח האחראים על עסקי הגנריות בארה"ב עזבו את החברה או פוטרו, כולל ויגורמן.

החברה המשיכה להתגונן מפני התדיינות משפטית והודיעה על הסדר עקרוני בהיקף של 5 מיליארד דולר להסדרת תביעות אופיואידים, אם כי טרם הוסדרו תביעות נגד מדינות, ערים, מחוזות וממשלות שבטיות.

הפעולות שננקטו על ידי חברת Companys ביחס לשיווק וקידום תרופות חשובות לכאבים במרשם הינן מתאימות ואחראיות

החברה פיתחה שני אופיואידים מרשם, מדבקה וטבליה עמידה לסחיטה, כדי לעזור לחולים עם כאב. המוצרים הללו לא ימכרו עוד בארה"ב, אך החברה תמשיך לעבוד עם שותפים בכדי לעזור למשפחות ולקהילות לפתור את בעיות האופיואידים שלהם.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן