ביצועי מניית טבע המלצות בחודש יוני 2021

יש לה הסכמי שיתוף פעולה עם Lonza Group Ltd. ו- Oncogenex Pharmaceuticals, Inc. החברה הוקמה בשנת 1901 ומשרדיה הראשיים נמצאים בפתח תקווה, ישראל. בנוסף מייצרת החברה רכיבים פרמצבטיים פעילים בתחומי מחלות לב, לב וכלי דם, כולסטרול, מערכת העצבים המרכזית, הורמונים דרמטולוגיים וחומרים נוגדי דלקת, אונקולוגיה, מדכאי חיסון ומרפי שרירים. רשומות טבע תעשיות התרופות והשקעות אחרות המשתמשות בפלטפורמה נצפות על ידי מומחים רבים בשוק העולמי.

מצא את שם המניה ואת סמל הטיקרים "TEVA" וחקר את המניה

כדי להחליט אם זו השקעה טובה עבורך. אין לראות בתוכן באתר האינטרנט של Webull Financial LLC המלצה או הזמנה לרכישה או מכירה של ניירות ערך, אופציות או מוצרי השקעה אחרים. אין לראות כאן שום דבר כהצעה לרכוש או למכור מכשיר פיננסי.

על המשקיעים להיות מודעים לכך שמחירי התגובה והביצוע של המערכת

המהירות, הנזילות, חשבונות נתוני השוק וזמני הגישה מושפעים מגורמים רבים, כולל תנודתיות בשוק, גודל וסוג ההזמנות, תנאי השוק, ביצועי המערכת ואחרים. גורמים. ביצועי העבר אינם מעידים על תוצאות עתידיות, ותשואות אינן מובטחות. מידע ונתונים באתר האינטרנט של Webull Financial LLC צריכים להיחשב כנתונים היסטוריים וכבסיס להערכת מגמות עתידיות.

אנו אוהבים את טבע כחברת אחזקות מכיוון שהיא חברה איתנה עם למעלה מ- 200 יישומים כלליים בתהליך

עם זאת, אנו סבורים כי הביצועים הירודים של מחירי המניות נובעים מחוסר ודאות לגבי עליות אפשריות ברגולציה הממשלתית. טבע מסובכת במסגרת התדיינות אופיואידית ומתמודדת עם חקירה של משרד המשפטים האמריקני לצורך הקצאה ותיקון מחירים העלולים להתלות במניותיה.

ביום האחרון

יום שישי, 25 ביוני 2021, מחיר המניה של טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ נע בין 17.1% בין השפל היומי של 10.31 $ לשיא היומי של 104.9 $. מחיר המניה צנח באותו יום ב -0.58 אחוזים ל -106.6 דולר לעומת 105.2 דולר. ערך הבטא הממוצע של בורסת NYSE מ -1 ל- 147.01% מעיד על כך שמניותיה תנודתיות יותר מהממוצע של הבורסה, מה שמייצג בדרך כלל סיכון גבוה יותר שהשוק ינצח את התשואות.

ביום המסחר האחרון נפח הנפח ביותר ממיליון מניות עבור סך של 4 מיליון מניות שנקנו ונמכרו תמורת 44.43 מיליון דולר

הנפח ירד בימים האחרונים עבור המניה, וזה סימן טוב לכך שהנפח יבוא בעקבותיה. אות הקנייה של ההנפקה התהפך לנקודה הנמוכה ביותר ביום שני, 21 ביוני 2021, והמניה עלתה ב -2.47%.

לחץ כאן לדוח השווי המלא המלא על מניות טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (TEVA)

בשלוש השנים האחרונות, מחיר המניות של קבוצת התרופות טבע התקשה לצמוח בעוד בעלי המניות יושבים על הפסדים. זה יוצא דופן מכיוון שצמיחת הרבעון החיובי הייתה חיובית, דבר המצביע על כך שמחיר המניה סטה מהיסודות.

זהו דאגה שייתכן ובעלי המניות ירצו להעלות באסיפה הקרובה ב- 14 ביוני 2021

שם הם יכולים להשפיע על ההנהלה באמצעות הצבעה על החלטות כגון שכר מנהלים. מסקנתנו מבוססת על ניתוח מעמיק שלנו המשווה את ביצועי המניות של טבע תעשיות פרמצבטיות עם ניתוח לוח מחוונים אינטראקטיבי במהלך המשבר הפיננסי 2008 ומיתון 2008. אנו חושבים שבעלי המניות צריכים להיות זהירים כרגע באישור העלאה למנכ"ל.
עבור פרטים נוספים בתחום של מניית טבע המלצות בחודש יוני 2021 מומלץ לבדוק ב- bigshotnews.net

לעומת זאת

טבע והשוק הרחב התפתחו במהלך משבר 2007-2008. מניית טבע צברה גם היא 25% מהשפל של 7 דולר במרץ 2020, שכן הגירוי של הפד הקל על חששות המשקיעים לגבי הישרדותה לטווח הקרוב של החברה. ובכל זאת, ישנם מקרים בהם טבע עלולה להיכנס למלכודת הערכת שווי אטרקטיבית, כפי שנדון בהמשך.

החברה דיווחה על רווח ברבעון השלישי למניה של 13.0 דולר, והביאה את הציפיות בארבע סנט. המכירות עלו ב -20% לעומת השנה שעברה, אך זה היה בהתאם לצפי. ההכנסות גדלו ב -10% לעומת השנה המקבילה עקב רווחי תפעול גבוהים ושיעור מס נמוך יותר.

תוצאות הרבעון הרביעי של טבע היו טובות מהצפוי מכיוון שהחברה גברה על אומדני הרווח וההכנסות

עם זאת, התחזית לשנת 2021 נפלה מצפי השוק וגרמה למחיר המניה שלה לרדת בשיעור של 7% ביום חמישי. התחזית משקפת מכירה של 240 מיליון דולר בהכנסות מהשקת תרופה גנרית ביפן בשנת 2020.

משקיעים נאיביים רבים משווים את עמדותיהם ל- S & P 500 ולנאסד"ק. חברות אלפא שליליות מרמזות כי הסיכון בשימוש בכלים אלה אינו מוצדק. בעלי המניות לא יראו את מניותיהן עולות בערכן, והן עשויות אפילו לראותן יורדות בערכן.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים, פעולות הננקטות בהסתמך על נתונים או כל נזק שנוצר. ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתכנים או בפעולות שבוצעו על ידה או בהסתמך עליהן.

התוצאות נגזרות לתקופה שבין 29 במרץ 2021 להיום

הנתונים שהוצגו כוללים תוצאות מניתוחים קליניים ובעולם האמיתי, נתוני שלב 3 לאחר ההוק ובוחנים תגובה ארוכת טווח לאג'ובי במשך 15 חודשים, ניתוח ההשפעות האמיתיות של הטיפול על חולים עם דיכאון תחלואי, חרדה. ויתר לחץ דם, וניתוח שלב 3B שבחן את עקביות המיגרנה היומית וטיפול במינון בחולים עם תגובה לא מספקת ל2-4 טיפולים קודמים.

רוב התגובות קלות עד בינוניות ועלולות להוביל להפסקת הטיפול בקורטיקוסטרואידים הדרושים. מרבית התגובות מדווחות תוך שעות עד חודש ממתן. אם מתרחשות תגובות רגישות יתר, עליך להפסיק את אג'ובי ולהתחיל טיפול מתאים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן