ביצועי מניית טבע בניו יורק בחודש יוני 2021

העלייה המטאורית העולמית נובעת בעיקר מהתפתחות ופטנט של קופקסון (r), טיפול חדש לטרשת נפוצה. מאז, החברה התרחבה לטיפול במגוון סוגי מחלות באמצעות פיתוח גנריות. התרופות הגנריות הנפוצות ביותר בשימוש טבע הן amililaropan (כמוסה), ברינזולאמיד (השעיה אופטלמולוגית), קולכיצין (טבליה), USP (כמוסה לשחרור מאוחר של דימתילפומרט), favirenz (emtricitabine), tenofovir ו- disoproxil (tablet fumarate).

היא פועלת כיום ביותר מ- 60 מדינות ומספקת את התרופות ליותר מ- 200 מיליון איש ברחבי העולם. ההמצאה הפכה את טבע מחברה גנרית לחברה שייצרה תרופה חדשה. התרופה החדשה בשם קופקסון (r) פותחה על ידי צוות חוקרים במכון ויצמן למדע והיא הטיפול הטוב ביותר בטרשת נפוצה בעולם.

הכנסות טבע ממכירות תרופות עולמיות הגיעו ל -4.2 מיליארד דולר, או 21% מסך הכנסות החברה. מכירות התרופות הגנריות עלו ב -11% בצפון אמריקה, בעוד שהעסקים ירדו באירופה.
לפרטים נוספים אודות מניית טבע בניו יורק בחודש יוני 2021 באפשרותך לבדוק ב- bigshotnews.net

ברקשייר מכרה 13 מיליון מניות מסוג A

או כ- 6% ממניותיה, ברבעון השלישי של שנת 2020. ברקשייר צמצמה את מעמדה ברבעון הראשון של השנה, לעומת זאת, ומכרה 14.6 מיליון מניות תמורת כ- 80 דולר. שלא במפתיע, מארש ומקלנן (MMC, 13,449 דולר) לא רכשו בסוף 2020 כדי לחזק את מעמדה ברבעון הראשון של שנת 2021. החברה יזמה הנפקה של 4.2 מיליון ברבעון הרביעי של 2020, לפי שווי של יותר ממיליארד דולר.

באפט רכש 3.4 מיליון מניות ברבעון הרביעי של 2020 כדי להרחיב את העמדה ב -11%. עם זאת, היא איבדה 2.3 מיליון מניות BMY בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2021.

אסור לשכוח שבעוד פיזור מסייע בפיזור הסיכון

הוא אינו מבטיח רווחים ואינו מגן מפני הפסדים בשוק היורד. הביצועים של מוצר ביטחוני או פיננסי בעבר אינם מבטיחים תוצאות או תשואות בעתיד. ערך ניירות הערך יכול להשתנות, מה שעלול לגרום ללקוחות לאבד יותר מההשקעה המקורית שלהם. התביעה – הונאת ניירות ערך כוללת תובענה ייצוגית ותביעות אישיות רבות בהן מעורבים תובעים ומתערבים בולטים הנובעים מקביעת מחירים וקנוני ביניים בשוק הגנרי בארה"ב. בתביעה הייצוגית נטען כי טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (להלן: "טבע" או "החברה") וכמה ממנהליה בהווה ובעבר הפרו את חוק החלפת ניירות ערך משנת 1934 ואת חוק ניירות ערך משנת 1933 ומטעם כל מי שרכש את טבע מניות פיקדון אמריקאיות ("ADs") וניירות ערך חוב מסוימים בדולר אמריקאי בין התאריכים 6 בפברואר 2014 ל -10 במאי 2019 ("תקופת המעמד").

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן