ביצועי מניית זום בחודש יוני 2021

זום הבהילה את המשקיעים עם תוצאות פיננסיות מרשימות בשנה האחרונה. זוהי מניית צמיחה קלאסית שספגה תנודתיות רבה יותר מהמדדים העיקריים. זום הוא עסק נהדר, אך קצב הצמיחה המשולש-ספרתי של הכנסותיו ומחיר המניה שלו צריך להיות זהה לעבר.

יעד המחירים הממוצע

הוא 210 $ עם שפל של 200 $ וגבוה של 227 $, עם מגמת עלייה של כ 44%. בשלושת החודשים האחרונים, חמישה אנליסטים מובילים קבעו יעדים למחירים של 12 חודשים לרוחב הפס של ZOOM, על פי התאריך ב- Etrade. יעד המחירים הממוצע הוא 47,241 $ (נמוך ב -360 $, גבוה ב 610 $), שהם 9.8% מעל המחיר הנוכחי.

זה לא אומר ש"זום "הוא סיפור

אבל עם רווח של 2,25 דולר לפיסקלית 2021 ומחיר מניה של 3.26 דולר, היחס הנוכחי הוא 14.46. מחיר המניה הוא יותר מ- 44 אחוזים מעל לשיא של 52 השבועות והוא עשוי לרדת עוד יותר אם החברה לא תצליח לספק צמיחה משמעותית ברווחים ברבעונים הקרובים. הדירוג, שמסווג את זום כחברה רווחית וצומחת בדומה לאמזון (AMZN), מוגזם פי 61 מכיוון שלחברה יש מוצר אחד בלבד וללא מתחרים משמעותיים והיא עומדת בפני סיכוי ממשי לצמיחה איטית.

לחברה יש יותר משנתיים לפתח מוצרים ושירותים להרחבת השימוש ב- ZOOM מעבר לוועידת אינטרנט

ומאז השקתו של טלפון Zoom בינואר 2019, השוק תימחר את Zoom כאחת הדרכים קדימה. באזור הזה. החברה הציגה את Zoom Room, שוק וירטואלי, את אפליקציית Zoom ו- OnZoom. האוצר צופה רווח / רווח של 3.76 דולר ארה"ב / EP לשנת הכספים 2021, לעומת 4.67 דולר / ארה"ב לפני שנה, המייצג רווח / רווח של 8.4, אך בהתבסס על מחיר המניה הנוכחי, זה עדיין שיא עבור החברה ו השקפתו.

היא מספקת פלטפורמה מקורית בענן המשלבת ועידות וידאו בענן, פגישות מקוונות, מסרים קבוצתיים ומערכות חדר ישיבות מבוססות תוכנה. זום משרתת אנשים פרטיים, חינוך, בידור, מדיה, עסקים, תשתיות, פיננסים, ממשל, בריאות, ייצור, עמותות וארגונים ללא מטרות רווח, השפעה חברתית, קמעונאות, מוצרי צריכה, תוכנה ואינטרנט. החברה טבעה את המונח "חומרה כשירות" מכיוון שהיא מצפה לשבש את תחום הטלפוניה.

Zoom Video Communications, Inc. עוסקת באספקת פלטפורמות תקשורת ראשונות לווידאו. החברה מציעה פלטפורמות וידאו ותקשורת באמריקה, אסיה-פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

מדד MCSI EAFE אירופה-אוסטרליה-מזרח הוא מדד שוק בינלאומי רחב המורכב מחברות גדולות מ -22 מדינות מתפתחות. המדד נותן לך אפשרות להשקיע בשווקי מניות בינלאומיים ולזכות בחשיפה למניות גלובליות בתיק שלך.

השקעת ערך הינה אסטרטגיית השקעה מבוססת גורמים בה אתה בוחר במניות שלדעתך נסחרות בפחות מכפי שהן שוות

נמדדת ביחס בין מחיר המניה לאחד או יותר ממדדי הביצועים הבסיסיים. תשואות ה- TSP הנוכחיות עבור קרנות השקעה G, F, C, S ו- L מחושבות על ידי תוכנית החיסכון. ה- L במחזור החיים של הקרן הוא אופן השימוש בקרן לקביעת תמהיל ההשקעות המותאם להשגת יעדי השקעה על סמך אופקי זמן שונים.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים , פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. ליפר ורפיניטיב הינן חברות ואינן אחראיות לטעויות, עיכובים בתכנים או פעולות שבוצעו על ידן או בהסתמכות עליהן.

כמשתמש פרימיום, יש לך גישה למידע מקורי מפורט ומידע רקע בסטטיסטיקה. כמשתמש פרימיום, אתה מקבל גישה למידע רקע ולפרטים על הסטטיסטיקה שפורסמה לאחרונה.
למידע נוסף על ביצועי מניית זום בחודש יוני 2021 ומניית זום בחודש יוני 2021 מומלץ לבקר באתר bigshotnews.net

כאשר החברה הודיעה ביום שלישי על תוצאות הרבעון הראשון שלה, המשקיעים מחפשים אחר מספרי הרווחים שלה. ניתן להבין בזהירות לגבי השקעה במניות ZOOM. אפשר לטעון שזה גורם שיש לקחת בחשבון, בהתחשב בביצועים החדשים של שוק המניות.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן