ביצועי מניית ורינט בחודש יוני 2021

הצעת הרווח הצפויה היא הדרך בה אנליסטים המכסים את ורינט מערכות חוזים את רווחי החברה בעתיד. ככל שרווח החברה למניה גבוה יותר, כך הרווחיות תהיה טובה יותר. שווי השוק של ורינט סיסטם נמדד על פי שווי הביצוע שלה, שהוא שווי כל רשומות ורינט במאזן של חברת Companys.

השתמש בכלי זה

כדי לנתח את הערך הנוכחי של ורינט מערכות בהקשר לניתוח צופה פני עתיד. שים לב כי אין זה מספיק לבצע ניתוח שוק פיננסי של חברה בודדת כגון ורינט. המחקר שלהם צריך גם להשוות ולנתח את עמיתיהם של החברות על מנת להפיק תועלת. ביצוע ניתוח תחרותי של ורינט יספק לך שפע של נתונים כמותיים ואיכותיים כדי לאמת את החלטות ההשקעה שלך, לפתח אסטרטגיות חדשות ולקחת עמדה בחברה.

משרדיה הראשיים של ורינט מערכות

בע"מ, ממוקמים במלוויל, ניו יורק. ב- 4 בדצמבר 2019, ורינט מערכות בע"מ (VRNT) הודיעה על הספין אוף של חברת הבת שלה Cognyte Software Ltd. Verint Systems Inc. החברה מציעה גם יישומי מעורבות וניהול נתונים, ניהול והעשרת נתונים, פתרונות תאימות, פלטפורמות ענן ושירותים. .
למידע מורחב אודות מניית ורינט בחודש יוני 2021 נא לבקר באתר bigshotnews.net

החברה מספקת פתרונות מודיעין מעשיים וכן פתרונות נאמנות לקוחות

כיום, ורינט עוזרת לכמה מהמותגים האיקוניים ביותר בעולם, כולל 85% מחברות Fortune 100, בבניית קשרי לקוחות מתמשכים על ידי שילוב העבודה, הנתונים והניסיון של החברה. תיק נאמנות הלקוחות שלנו מתבסס על ההתקדמות האחרונה בתחום AI, ניתוח, ענן פתוח, אדריכלות ומדע כדי לסייע ללקוחות לסגור פערי מעורבות.

מידע נוסף על הביצועים העסקיים שלנו לשנה שהסתיימה ב- 31 בינואר 2021 ניתן למצוא בדוח השנתי שלנו בטופס 10-K ובהצהרת הכוח המשויכת

מידע נוסף אודות הביצועים העסקיים שלנו לשנה שהסתיימה ביום 31 בינואר 2020 ועוד ניתן למצוא בדוח השנתי שלנו על טופס 10-K והצהרת פרוקסי בנושא.

הסיבוב של החלוקה הקודמת שלנו של פתרונות מודיעין סייבר לסחרור יחסי החל מיום 1 בפברואר 2021 (המכונה בהצהרת מיופה הכוח לניפוי יחסי)

לשנת הכספים שהסתיימה ב- 31 בינואר 2022, עיין בהצהרת ה- FYE-22 שלנו. ניתן להזכיר את חטיבת פתרונות Customer Engagement, שגילפה מראש את הפעילות שלנו לפני הגילוף, בהצהרות הכוח שלנו על CE. – אמירות צופות פני עתיד אלה מבוססות על ציפיות ההנהלה וכרוכות במספר סיכונים, אי וודאות והנחות היכולות לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מאלה שביטאו או משתמעים על ידי ורינט מערכות בע"מ. הנתונים ניתנים למידע. מטרות בלבד ואינן מיועדות למטרות מסחריות. FactSet אינה נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, כולל ללא הגבלה, כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות המבוססות על הנתונים. או כל נזק שנוצר.

מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחיר המניה בארה"ב

במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בדפי הסקירה החדשה של עדכוני הסחר והעדכוני הציטוטים, כפי שמצוין בפלאש למטה. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו.

מבחינת חוזק מחירים יחסי

בהתחשב במגמת השוק הכללית, המחיר עלה בשנה האחרונה ב -4.4%. המניה מחזיקה באות קנייה בממוצע הנע לטווח הקצר, ואילו הממוצע לטווח הארוך מכיל אות מכירה כללי. הנפח עלה ב -930 אלף מניות ביום האחרון, יום שישי, 25 ביוני 2021, למרות הירידה במחיר המניה.

לחץ כאן

כדי לראות קישורים נוספים לצפייה בדף דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב. הווידג'ט של דעות טכניות של Barchart מציג בפניך דעות עדכניות של BAchart ומידע כללי לפירוש אותות לטווח קצר וארוך. תצוגת התמונות הממוזערות של ההורוסקופ היומי שלמטה מספקת קישור לפתיחת והתאמת התרשים בגודל מלא.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן