משקיעים שרוצים ליהנות מההחלמה בנסיעות האוויר אינם צריכים לרדוף אחרי חברות או מניות בודדות אם הם רוצים בכך. שלוש המניות הראשונות של חברות התעופה הן בעלות הערך הטוב ביותר, הצמיחה המהירה ביותר והדינמיות הגדולה ביותר. הקרן המגוונת הידועה והידועה ביותר עבור חברות תעופה נקראת JET.

חלק ניכר מהכיסוי של מניות התעופה עוסק בהגעה לראש

אך המציאות היא שהתעשייה עדיין זקוקה לזמן כדי להתאושש. מניות התעופה היו אחד מענפי הקמעונאות הראשונים שהושפעו ממנעולי ה- COVID-19, והם יעמדו בפני מכשולים פוטנציאליים רבים לשיקום. להלן שלושת המניות המובילות של חברות תעופה בעלות הערך הטוב ביותר, הצמיחה המהירה ביותר והמומנטום הגדול ביותר ויחסי המחיר לרווח הנמוכים ביותר שלהן מזה 12 חודשים.

המשקיעים יסתכלו השנה מקרוב על מניות התעופה כאשר הענף ינסה להתאושש בסך הכל. זה לא סוד כי לדלתא הייתה השנה הגרועה ביותר בהיסטוריה של 95 השנים של החברה. הם לא ירצו להעלים עין ממחיר המניות של דלתא בקיץ.

ייעוץ ניהולי מקינזי וחברה ניבא כי ההתאוששות תהיה הדרגתית וכי ענף התעופה לא יחזור לרמות 2019 עד 2024

וזה לפני שאתה גורם לגרסה החדשה של נגיף העטרה שהגיח באירופה והוא הופך לגורם בארה"ב. מה שיקרה לנסיעות עסקים הוא שחברות רבות מניחות שיישמרו צורה כלשהי של עבודה מרחוק.

דלתא איירליינס

היא שחקנית בולטת בתעשיית התעופה עם יותר מ -5,000 יציאות יומיות ויותר מ -15,000 יציאות שותפים, באמצעות השותפויות הרבות שלה בג'ורג'יה. כחברת תעופה 788, דלתא משרתת מעל 300 יעדים ב -50 מדינות שונות. החברה שרתה יותר מ -200 מיליון לקוחות מאז סגירתה במרץ 2020. דלתא אומרת כי היא מוכנה לסייע ללקוחות רעבי נסיעות בהסרה הדרגתית של מגבלות הנסיעות לאחר הליכי בריאות נדרשים.
למידע מורחב בנושא של מניית דלתא תעופה בחודש יוני 2021 וביצועי מניית דלתא תעופה בחודש יוני 2021 באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

מסה אייר

המופעלת על ידי יונייטד אקספרס ואמריקן איגל, היא אחת ממניות התעופה הצומחות במהירות עם רווח למניה של 1.80 דולר. החברה מציעה שירותי אוויר בארה"ב כמו גם במדינות קנדה, מקסיקו והאיים הקריביים. היא בולטת כמנת התעופה הדינמית ביותר, והיא עומדת במקום השני על התשואה הכוללת של VLR למשך 12 חודשים, והיא עומדת על 12.06%.

סביבה זו מצפה מספיק עבור מספר אנליסטים

כדי להצדיק שדרוגים למספר מניות חברות תעופה בארה"ב. מניות יונייטד איירליינס עלו ב -33.6% בשנת 2021, 4.5% בחמשת ימי המסחר האחרונים ו -14.83% בשנה שעברה. מניית דלתא איירליינס עלתה גם כן ב -23.0% בשנת 2022, עלייה של 3.9% בחמשת ימי המסחר האחרונים ו -12.20% עד כה השנה.

תעשיית התעופה תומכת בתוכנית בינלאומית למעקב אחר קשר, בתוכנית פיילוט לדרכונים דיגיטליים עם האיגוד הבינלאומי לתחבורה אווירית, וביישור מסלולים עם דרישות המקומיות לבדיקת COVID.

המאזנים הטובים ביותר בענף התעופה צריכים להיות מסוגלים לשרוד כל מה שיקרה בדרכם

יש לציין כי חברות התעופה הגדילו את מדד חברת התעופה דאו ג'ונס בארה"ב ב -26% לעומת השנה הקודמת בשנת 2021. אם אתה אופטימי לגבי העתיד, אל תבחר חברות בודדות אלא השקעות בסיכון נמוך בקרנות הנסחרות בבורסה ( תעודות סל) המכסות את המגזר.

המגיפה עדיין לא הובילה לפשיטות רגל גדולות של חברות תעופה

אך הגעת חיסון עשויה לספק לתעשייה חיסון טוב וברוך הבא להתכונן לגרוע מכל. נראה שיש אור בקצה המנהרה כאשר התחזיות הנוכחיות הופכות למציאות. חברות מבצעות התאמות גדולות, ומשקיעים רבים רואים זאת כשנה או כלום עבור חברות תעופה.

מספר הנוסעים לא צפוי לחזור לרמות טרום-מגיפה עד 2024 לכל המוקדם. חברות התעופה ישרדו, אך ייקח זמן עד שיפרחו וישלמו דיבידנדים.

הפעילות העיקרית של קבוצת אמריקן איירליינס (AAL)

היא הפעלת רשת חברות תעופה המפעילות טיסות נוסעים ומטען סדירות. חברת התעופה דלתא איירליינס (DAL) היא אחת מרשתות התעופה הגדולות בעולם עם למעלה מ -300 יעדים בלמעלה מ -50 מדינות. חטיבת המטען של החברה מספקת מגוון שירותי הובלה ודואר, מתקנים וקישורי ביניים הזמינים ברחבי העולם.

דלתא איירליינס (DAL) עדכנה את ההנחיות הכספיות שלה ביום חמישי וסגרה את הפער עם הממוצע הנע של 50 יום לאחר שהערכת החברה ירידה של 50-52% בהכנסות הרבעון השני

טוב יותר מהתחזית הקודמת של ירידה של 50-55%. למרות תחזית המכירות הפושרת, החברה צופה רווח לפני מס במחצית השנייה של השנה. DAL נתנה אות קנייה ב- 8 בפברואר כאשר היא פרסמה בסיס שטוח להתחלה מוקדמת במחיר של $ 42.74, עלייה של 10 אחוזים מהשיא הגבוה שלה ביום 14. בינואר. —- נפח תפח ל 18.3 מיליון מניות ב- 8 בפברואר, ודלתא למניות היה אז נפח יומי ממוצע של 12.9 מיליון מניות. מניות דלתא היו באור הזרקורים במחצית הראשונה של 2020 לאחר שנחשף כי וורן באפט הגדיל את חלקו בחברה. התמונה הטכנית של דלתא השתפרה מאז 14 במאי, אך המניה עדיין מתחת לממוצע הנע של 50 יום, כך שהיא אינה קנייה כרגע.

כפי שראו המשקיעים, מניות אמריקן איירליינס, דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס עברו כולן את רף 60 המניות ועברו את השוק מאז הקמתו. לא מומלץ לקנות מניות העומדות בקריטריונים לגישה זו ברשימה זו.