ביצועי מניית דיסני בחודש יוני 2021

הדרקון האחרון שוחרר במרץ, זה היה הסרט הראשון של דיסני מזה שנים שהוצג בבתי הקולנוע הממלכתיים. שלושה חודשים לאחר מכן, הסרט שוחרר בבתי הקולנוע, וביום שישי הוא יהיה זמין למנויים של דיסני + להזרמה בחינם.

מחיר המניה של דיסני צנח בפברואר על רקע הצמיחה הנמוכה מהצפוי במנויי דיסני. מניות דיסני נסוגו לאחר שמניות המדיה פרסמו מספר מנויים דיסני חלש מהצפוי לסוג התוכן ששומר על היציאה.

שירות הסטרימינג צבר 8.7 מיליון מנויים חדשים, המעטים ביותר מאז הקמתו. ובכל זאת, הנהלת החברה מאמינה כי דיסני תעמוד ביעד המנויים שלה עד שנת 2024.

עם גני שעשועים שמראים סימני התאוששות והמגמה משתפרת

אנליסטים וחברות רבות הצביעו על הפוטנציאל הפוך של מחיר המניה של החברה. למרות העובדה החיובית שברבעון הרווח המדולל למניה השתפר ב -0.50 דולר מהמשך הפעילות, ההנהלה בדיסני מצפה להמשיך ולשפר את העסקים ברבעונים הקרובים.

וולט דיסני ושות 'דיווחה על רווחים ברבעון הראשון שנפלו מציפיות האנליסטים

והורידו את מחיר המניות של דיסני ב -10% במסחר שלאחר השוק. וולט דיסני פרסמה את תוצאות הרבעון השני לשבוע השני של מאי. סך ההכנסות צנח ב -13.3% אשתקד לרמה של 15.61 מיליארד דולר וה- GAAP צנחו ב -0.50%.

מחיר המניה של חברת וולט דיסני עלה ב -0.24% ל -178.35 דולר לעומת 170.93 דולר ביום המסחר האחרון ביום שישי

25 ביוני 2021. זה מציב את מחיר המניה של דיסני בטווח של 15 דולר, רחוק מהמקום בו הייתה המניה. ב 43 דולר. באוגוסט 2011 מניית וולט דיסני ושות 'צנחה ב -14% ביום אחד לאחר שכמה אנליסטים הורידו את שער המניות של החברה.
בכדי לשמוע מידע בנושא של מניית דיסני בחודש יוני 2021 עליך לגלוש לאתר bigshotnews.net

ביום המסחר האחרון

יום שישי, 25 ביוני, 2021, מחיר המניה של חברת וולט דיסני נע בין 0.90% מהשפל היומי של 177.49 $ לשיא היומי של 179.09 $. המחיר עלה ב 0.55% בשבועיים האחרונים. מרגש לראות כי מחיר המניה יכול להמשיך ולעלות לאחר הפסקה קטנה בימים הקרובים.

שוק המניות המשיך להתפקד היטב ביוני

והעניק למשקיעים אפשרות לגדל את נכסיהם. אם אותה חברה תמשיך לכותרות על ביצועים גרועים, מחיר המניה יעלה מכיוון שמשקיעים מוצאים את עתיד החברה מרתק. היה מספר חסר תקדים של הודעות בדצמבר, ואני מצפה שמספרי המנויים ימשיכו לדחוף את מחירי המניות לאורך כל החורף.

למרות שישנם גורמים רבים אחרים שיכולים לעזור בהסבר מחיר המניה של חברה

הרעיון הכללי שתנועת המניות משקפת את אמון המשקיעים בביצועים עתידיים הוא מקום טוב להתחיל בו. זה יורד טוב מאוד עם דיסני, מכיוון שיש אנשים שמתבלבלים בקריאה שדיסני פיטרה מספר גדול של שחקנים מפארקי השעשועים שלהם וראתה את מחיר המניה שלהם מרקיע שחקים. פרדוקס זה מובן, בהתחשב בכך שהפיטורים משקפים את מצבה הכספי הנוכחי של החברה, וכי מחיר המניה מהווה אינדיקטור לאמון המשקיעים בעתיד של דיסני.

רמות התמיכה החשובות ביותר הן 170

160, 180, 190 ו 200, המייצגות רמות התנגדות. קו התמיכה בתיקון הוא 175.16 ו- 176.16. אות המכירה הוא התכנסות או סטייה ממוצעת של 3 חודשים. הערכות שווי מניות עבור וולט דיסני מחושבות על פי אותות מומחים למניות. ציון גבוה אומר שהמומחים ממליצים לקנות את המניה, ואילו ציון נמוך אומר שהם ממליצים למכור את המניה. בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי וארבעת ימי המסחר הקודמים. לתקופות, בחר בתאריך בפינה השמאלית העליונה של הדף, בשינוי הפתיחה הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז ההיקף של נפח המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים. לקבלת סיכויים שבועיים וחודשיים, בחר את השינוי האחרון ואחוז הנפח לתקופה זו, שם תראה תאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחמשת החודשים האחרונים שבהם התעריפים נפתחו גבוה ונמוך.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים , או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתכנים או באמצעים שננקטו על ידי או בהסתמכות עליהם.

השקעת ערך הינה אסטרטגיית השקעה מבוססת גורמים בה אתה בוחר במניות שלדעתך נסחרות פחות משווין, נמדדת על פי יחס מחיר המניה לאחד או יותר ממדדי הביצועים הבסיסיים.

היא מפתחת ומפרסמת משחקים בפלטפורמות סלולריות, כמו גם ספרים, כתבי עת וקומיקס. המגזר רשתות מדיה כולל רשתות טלוויזיה בכבלים ושידור, חברות הפקת טלוויזיה והפצה, תחנות טלוויזיה מקומיות ורשתות רדיו.

לאחר שהיה סגור במועדים שונים במהלך 15 החודשים האחרונים, נפתח סוף סוף פארק השעשועים וולט דיסני (DIS). זהו צעד חשוב קדימה לפארק השעשועים המקורי של דיסני, שגובל בהרפתקה של דיסני בקליפורניה.

זו הייתה נסיעה פרועה בוול סטריט בשנה שעברה

כאשר שוק המניות שקע כמו דוב מאז התרסקות קורונאווירוס. מניית דיסני התחדשה לשיאים חדשים, ועלתה ביותר מ -140% מאז מרץ 2020 לפני ההתרסקות, אך עדיין נמוכה יותר מאשר לפני ההתרסקות. החברה ספגה מכה כשסגרה את פארקי השעשועים שלה ועצרה את יציאות ספינות השייט שלה.

הנהלת החברה צופה כי תניב הכנסות של 12 מיליארד דולר ורווח תפעולי של 200 מיליארד דולר עד שנת 2024

Plug Power הודיעה על השקעה של 1.5 מיליארד דולר מוקדם יותר השנה, מה שהצביע על כך שיש לחברה מספיק הון ליישום תוכניות ההרחבה שלה. קמעונאים משקיעים בחברה בגלל פוטנציאל הצמיחה הגבוה והמחיר הנמוך שלה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן