ביצועי מניית בלקברי בחודש יוני 2021

אם לחברה אין אטרקטיביות להשקעה, מחיר המניה שלה משקף את הסיכויים שלה, ולא מרווח בטיחות. כתוצאה מכך, מחירי המניות יכולים לנוע לרמות שקשה להצדיק. נראה כי מצב זה הפך לנפוץ בשוק השוורים הנוכחי.

עם זאת

עלייתו לאחרונה במחיר המניה פירושה שהיא נסחרת ביחס מחיר לרווח של 23.2, אשר לוקח בחשבון את הרווחים הצפויים בשנים הקרובות. נראה שמשקיעים לוקחים בחשבון את המעבר הצפוי שלו מהפסד לרווח ואת הפוטנציאל שלו לצמיחת רווחים נוספת בשנים הקרובות. מחיר היעד של Zacks Research Research מצביע על עלייה פוטנציאלית של 45.4% ביחס לנתוני BlackBerrys הקודמים. תחזית מחירי המניות של בלקברי למחר ובשבוע הבא מבוססת על 30 הימים האחרונים.

מחירי המניות של BlackBerry יכולים להיות המרוויחים הבאים להחייאת מניות הממים

בסוף ינואר השנה, במהלך ראלי המניות, הוכפלו מניות בלקברי בפחות משבוע לפני שנסקה בחמישה אחוזים ב -8 ביוני. המניה התאוששה מאז, אך הדחיפה הבאה לממים נמצאת כאן.

למעשה, זו הייתה שנה של מדיה חברתית. בואו נסתכל כיצד תנועות אלו מילאו תפקיד במחיר המניות של בלקברי וסיכויים העתידיים.
לפרטים מורחבים בנושא של מניית בלקברי בחודש יוני 2021 וביצועי מניית בלקברי בחודש יוני 2021 באפשרותך לבדוק ב- bigshotnews.net

כפי שאתה יכול לראות

ברור שבלקברי מתקשה להשיג דריסת רגל עם הטלפונים החכמים הפופולריים שלה. עם זאת, למרות מעמדה הנוכחי כמניות ממים, לחברה פוטנציאל ארוך טווח. כמו GameStop ו- AMC Entertainment, לבלקברי יש יסודות מוגבלים אך יציבים וכמה זרזי צמיחה.

אין סימנים מוחשיים לכך שמחיר המניה הנוכחי יוכפל עד סוף השנה. המניה עשויה להיות ענקית עד שנת 2021 ונראית שוטה צבעונית בקנדה. המם "היעד של 100% הוא מטווח ארוך" הוא דרמה שנוצרה על ידי משקיעים בה BlackBerry Limited מחזיקה נתח.

החברה האחרונה שחוותה עלייה פתאומית במחיר המניות שלה

היא לא אחרת מאשר בלקברי, יקירת הרשימה של בלקברי ב -17 ביוני 2021. בלקברי היא מניה קנדית הנסחרת בבורסת טורונטו (BB: CT) בסמל BB-T. מניות BlackBerry Limited ביום חמישי היו במסלול יום הרווח השישי ברציפות שלה ביוני בשעה 3 בבוקר PDT. מניות BlackBerry Limited מניות תוך יום – תרשים Blackberry.

שילוט של BlackBerry Ltd. (QNX) יוצג במטה החברה באוטווה, אונטריו, קנדה, ביום שישי, 15 בפברואר, 2019. את הלוגו של BlackBerry ניתן לראות בתצוגה הקדמית של הטלפון החכם ב -5 בפברואר, גרפיקה 2021.

במרץ 2021 הכריזה בלקברי על מיזם משותף עם חברת הבת AWS Services של אמזון. השותפים יפתחו את פלטפורמת התוכנה BlackBerry Ivy כדי לשפר את ביצועי הרכב ולעזור לנהגים. התנופה במכירות הרכב החשמלי תגביר את הביקוש לתוכנת ה- QNX של BlackBerry במכוניות.

מצא את ההיסטוריה האחרונה של מניות BlackBerry Limited

חדשות ומידע חשוב אחר שיעזור לך במסחר במניות ובהשקעה שלך. מניית BB ארה"ב 12.12 דולר 0.56 4.42 תחזית מחיר המניה של BlackBerry משמשת לקביעת השווי העתידי של מניות BlackBerry תוך שימוש בכמה שיטות קונבנציונליות שונות כגון הערכת מדד רווח, הסכמה של אנליסטים, יסודות ושווי עצמי. דירוג המרדף אחר המניות של BlackBerry מחושב על פי אותות מומחים למניות. חיזוי מוצלח של מחירם העתידי של BlackBerrys יכול להניב רווח משמעותי. מרענן למצוא תחזית מחיר עבור BlackBerry, אך שאלה של ויכוח האם תחזיות מחיר המניות מבוססות על נתוני חדשות פיננסיות מייצרות איתות קנייה או מכירה חזק.

אנו משתמשים בשיטה המובנית שלנו לבדיקת חדשות

כדי להעריך את הערך העתידי של מניות BlackBerry בהתבסס על כותרות שונות מרשתות החדשות הגדולות והמדיה החברתית. בארונס מספק מידע על הערכות שווי מניות היסטוריות, מחירי יעד, רווחי חברות, הערכות שוק ועוד.

BlackBerry Share Pops, CAE נופל בשבוע של הזוכים והמפסידים הארגוניים דייויד אוליב הוא בעל הטורים של Star Star ביום שני 25 בינואר 2021 טיימר: 3 דקות.

הטלפונים החכמים של BlackBerry היו בשיא הפופולריות שלהם בשנים 2007 ו- 2008, כאשר החברה רשמה מעל 100 דולר. מאז עלו מחירי המניות בירידה והמירוץ לדומיננטיות של הסמארטפונים אבד.

בלקברי סגרה את יום המסחר האחרון במחיר של 7.94 דולר

עלייה של 0.13 אחוזים מיום המסחר הקודם. התרשים הבא מראה כיצד השתנו מחיר המניות של החברה ויעד הקונצנזוס לאורך זמן. התנודתיות הממוצעת וההייפ התקשורתי השפיעו על מחיר המניות של החברה ביותר מ- 100%.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן