ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס הוקם בשנת 1896 עם 12 מניות והוא אחד המדדים הוותיקים ביותר בשוק המניות. יש כיום יותר מ -30 מניות דאו ג'ונס, שנועדו לשמש איתות לשוק המניות הכללי בארה"ב.

מדד S & P 500A / R מודד את הביצועים של המגזר הגדול ביותר בשוק המניות האמריקני

המכסה כ- 75% מהשוק. המדד כולל את 500 החברות המובילות בענפים המובילים בכלכלת ארה"ב. מדדי מניות עיקריים אחרים כוללים את Nasdaq Composite כבד הטכנולוגיה ומדד S & P 500, מדד של 500 החברות הגדולות בארצות הברית.

מסמך זה מסופק

לא למשקיעים מקצועיים – ביחס למורגן סטנלי ניהול השקעות יפן ושות 'בע"מ (AMSimja) כחברה ביחס להסכם שיקול הדעת לניהול השקעות (AIMAA) ולייעוץ ההשקעות. הסכם (AIIAAA) מאת מורגן סטנלי ניהול השקעות. אין הכוונה להמליץ או לעודד עסקה או הצעה של מכשיר פיננסי מסוים. השווקים והמדדים הנדונים אינם מנוהלים ויש לראותם כמייצגים את השווקים שלהם. השווי מבוסס על מחיר להזמנה, מחיר לרווח ומחיר למזומן בחינם ביחס לסטיות התקן. באופן כללי, ערכי ההון והאיגוח משתנים בהתאם לפעילותן של חברות מסוימות.

ביצועי המדד אינם אינדיקציה לביצועי השקעה מסוימת בעבר

ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק בעבר, וביצועי עבר אינם מבטיחים ביצועים עתידיים. השותפים שלנו לא משלמים לנו כדי להבטיח ביקורות חיוביות על המוצרים או השירותים שלהם.

במהלך הראלי הנוכחי בשוק המניות

על פי IBD, התמונה הגדולה של המשקיעים היא להתמקד בקנייה בחלק העליון כאשר המניות פורצות מנקודת הקנייה הנכונה. הסיבה לכך היא שהמניות הראו חוזק יחסי חזק במהלך העוצמה האחרונה בשוק המניות. ב- MapSignal אנו מאמינים שזה נכון וכי ההתפתחות לטווח הקצר של מניות נעוצה בפעילות המסחר של מניות.

מדד ראסל 1000 הוא מדד משוקלל של שווי שוק של 1,000 מהחברות הנסחרות הגדולות בארצות הברית. המדד מייצג 92% מסך שווי השוק של המניות הרשומות בשוק המניות בארה"ב. מדד האנג סנג הוא מדד הייחוס למניית שבב כחול הנסחרת בבורסת הונג קונג.

מדד FTSE 100

הוא מדד של 100 חברות בעלות שווי השוק הגבוה ביותר בבורסת לונדון. מדד דאו ג'ונס ברוסיה מודד את ביצועי התקבולים המובילים ברוסיה הגלובלית המובילה (GDRS) בבורסה הנסחרת בבורסה. CAC 40 הוא אמת המידה של 40 חברות מרכזיות בבורסה הצרפתית. אני מקווה שתשתמש ברשימת המניות המובילה לצפייה במרץ 2021 כדי לעזור לך ליצור רשימת צפייה משלך. ואשמח אם התלמידים היו בונים מיומנויות מדי יום כדי להמשיך בקריירה משלהם. מדריך זה יעזור לך לזהות את המובילים והטלטולים הגדולים וההזדמנויות החמות. חלק מבין 21 המניות המובילות לרכישה בשנת 2021 היו דחפורים כבר תקופה ארוכה ונראה שהם מוכנים להמשיך בהצלחה השנה. רבות מהמניות הללו הן משחקי התאוששות ברורים שהחזיקו את המדינה על בהונותיה במשך רוב שנת 2020 וצפויים להפוך את הגאות בשנת 2021.

אם מסתכלים מעבר למחירי המניות

ישנם סימנים אחרים של שינוי ברגש. מדד הפחד-בצע של CNN עבר מהפך דרמטי בחודש האחרון, עם בצע של 61 וחרדה על 39 בסולם של 100 נקודות. מדד CBOE התנודתיות, הידוע גם בשם VIX, נמצא בשפל בשנת 2021, דבר המצביע על כך שמשקיעים מקצועיים מצפים לראות פחות תנודתיות בשוק במשך 30 הימים הבאים.

אחרי ארבעה חודשים רצופים של רווחים

נראה כי העלייה של 12% בשווקים עד כה השנה היא סיבה להדליק את הזיקוקים ולחגוג. על פי סקר הסנטימנטים השבועי של התאחדות המשקיעים האמריקאית, השוריות של משקיעים בודדים צנחה בשוק לרמה הנמוכה ביותר מאז אוקטובר 2020 בסוף מאי.

למרות צמיחה חזקה ברווחים הכלכליים והתאגידיים

מחיר המניה היה נמוך בחלק גדול מההתכנסות מאז מרץ 2020, אך רוחב הממוצעים הגדולים היה בריא בחלק גדול מאותו זמן. ככל שהכלכלה ממשיכה להתאושש והאינפלציה הפכה לבעיה גדולה, צמחה מגמת עלייה, כאשר עליות בשני המדדים לא נלוות לעלייה בפריון. משקיעים רבים נותרים מודאגים מכך שאינפלציה גבוהה יותר עלולה לאלץ את הפדרל ריזרב לעצור את רכישות הנכסים ולהעלות את הריבית מוקדם מהצפוי.
עבור מידע אודות ביצועי מניית ביג נתוני מסחר בחודש יוני 2021 ומניית ביג נתוני מסחר בחודש יוני 2021 יש לבקר ב- bigshotnews.net

כפי שניתן לראות להלן בתרשים, למעלה מ 90% מחברי מדד S & P 500 נסחרים מתחת לממוצע הנע שלהם ל 200 יום.

ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס עלה ב -323 נקודות

מדד S & P 500 עלה ב -25 נקודות ונאסד"ק עלה ב -98 נקודות. השוק הרחב עקב אחר המדדים העיקריים קדימה, כאשר גם NYSE וגם נאסד"ק הפסידו יותר משניים לאחד. נאסד"ק וראסל 2000 התדרדרו מעט בחודשים האחרונים מכיוון שדאגות האינפלציה לחצו כלפי מטה על פלח שוק המניות המוערך ביותר.

המגזרים הפיננסיים והתעשייתיים עברו טוב יותר, בעוד שהשירותים ההגנתיים ומניות הנדל"ן היו טובים בהרבה. המגזרים הפיננסיים והתעשייתיים עברו טוב יותר משירותי ההגנה, בעוד שמניות הנדל"ן פיגרו.

בשוק המניות יש כמה הפתעות, כפי שכל משקיע יכול להעיד בשנת 2020. בשנת 2021, אתה יכול לצפות ליתרונות הסיפור הזה. רבים מהמניות הטובות ביותר בשנת 2021 צפויות ליהנות מחזרה לנורמליות ולהתאוששות הכלכלה.

בשבועות הקרובים

עם קריאות ISM מרכזיות על פעילות מגזר הייצור והשירותים, הכלכלה תובא במרכז הבמה, אך המדד החשוב ביותר יהיה דו"ח שוק העבודה ביום שישי. לפי כלכלני דאו ג'ונס, הדו"ח על תעסוקה בחודש מאי אמור להראות 674,000 משרות שנוצרו לעומת 266,000 מאכזבים שנוספו באפריל. הפד ייפגש ב -15 וב -16 ביוני, ואנשי המקצוע בשוק מצפים שזה יהיה אירוע מרכזי בחודש מאי.