ב- MapSignal אנו מאמינים שמה שהביצועים לטווח הקצר של המניה מעיד טמון בפעילות המסחר של אותה מניה. הדרך הטיפוסית בה אנו מוצאים את המניות והחריגות הטובות ביותר היא לחפש מסחר שקט בכסף גדול. כאשר אנו בוחרים מועמד חזק לצמיחה ארוכת טווח, אנו רואים תחומים טכניים רבים חשובים. לאחר שהחלטנו שהמניה היא מה שאנחנו רוצים לראות בהיסטוריה, הכסף הגדול יקנה את המניה.

לאור הצמיחה ההיסטורית החזקה במכירות וברווחים

קנייה של כמויות גדולות של כסף מסמנת כי מניות אלה שוות תשומת לב יתרה. חלק מבין 21 המניות המובילות לרכישה בשנת 2021 היו מזמן דחפורים ונראה שהם מוכנים להמשיך את הצלחתם בשנים הבאות. מניות רבות אחרות הן משחקי התאוששות ברורים ששמרו על המדינה על בהונותיה במשך רוב שנת 2020, אך צפויות להפוך את הגאות בשנת 2021.

אני מקווה שתוכלו להשתמש ברשימת המניות המובילות הזו במרץ 2021 כדי לעזור אתה מכין רשימת משאלות משלך. אני מקווה שמדריך זה עזר לך לאתר את המובילים והטלטולים הגדולים.

שאר מאמר זה ילמד אותך כיצד ליצור רשימת מעקב משלך כדי שתוכל להמשיך במסע לקמעונאי חכם יותר. אם אתה חלק מצוות SteadyTrade, תראה כיצד אנו נערכים לפתיחת השווקים.

בשוק המניות יש כמה הפתעות, כפי שכל משקיע יכול להעיד בשנת 2020. רבים מהמניות הטובות ביותר בשנת 2021 עשויות להרוויח מחזרה לנורמליות ולהתאוששות הכלכלה.
לעוד מידע בתחום של ביצועי מניית ביג בחודש יוני 2021 ומניית ביג בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

בשנת 2021

אתה יכול לצפות לראות את היתרונות של הסיפור הזה. נותר לראות עד כמה נהיה נורמליים בשנת 2021, אך התקדמות בחיסונים נותנת סיבה לאופטימיות. לא משנה מה אתה מרגיש לגבי שוק המניות, אם אתה רק מתחיל, זה הזמן המושלם להעריך את שדה המשחק ולהניח את היסודות לאסטרטגיית ההשקעה שלך.

אנו משתמשים בקרנות הנסחרות המובילות (תעודות סל) כמיופה כוח לביצועים של כל מגזר. כל תעודת סל מכילה את החברות הגדולות והרלוונטיות ביותר ומשמשת מדד לביצועי המגזר.

Schwab Equity Ratings מציע גישה אובייקטיבית ועוצמתית שתעזור לכם בבחירה ובמעקב אחר מניות

בבוא העת לבצע התאמות, לקוחות שוואב יכולים להשתמש בכלי סינון מניות או קרנות נאמנות כדי לזהות מועמדים לרכישה ולמכירה במגזרים ספציפיים. לקוחות יכולים גם להשתמש בכלי בדיקת התיקים כדי לקבוע ולנהל הקצאת מגזרים.

ניתוחי ביצועי השוק

ביצועי ביצועים טובים יותר, ביצועים נמוכים וביצועי שוק של תחום שוואב שימושיים בהערכה ובמעקב אחר חלק ההון המקומי בתיק שלך. הם שימושיים גם לזיהוי מניות בכל מגזר לצורך קנייה או מכירה פוטנציאליים. משקיעים שרוצים לבצע שינויים טקטיים בתיקים שלהם יכולים להשתמש בדירוגים אלה כמשאב. ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק היסטוריים וביצועי העבר אינם מהווים ערובה לביצועים עתידיים. איש מהשותפים שלנו לא משלם לנו כדי להבטיח ביקורות חיוביות על המוצרים או השירותים שלהם.

באופן כללי

ערכי ההון והאיגוח משתנים בהתאם לפעילות חברות מסוימות. מניות של חברות קטנות ובינוניות נושאות סיכונים מסוימים כגון קווי מוצרים מוגבלים, משאבים פיננסיים נמוכים מהממוצע ותנודתיות גדולה יותר בשוק מניירות הערך של חברות גדולות ומבוססות יותר. השקעות בשווקים זרים כרוכות בסיכונים מיוחדים כגון סיכוני מטבע, פוליטיים, כלכליים ונזילות בשוק.

אם אתה זקוק למוביל גדול עם זרז חדשות מעולה

עליך לוודא שהמניה נזילה מספיק כדי להיסחר. מצא רווח גדול באחוזים עם זרז חדשות טובות וודא שיש מספיק נפח לשקול סחר במניה. כמויות גדולות מבטיחות שיש מספיק סוחרים לקנות ולמכור בעת כניסה ויציאה.

על פי IBD Big Picture, על המשקיעים להתמקד ברכישת מניות מובילות שעשו את פריצת הדרך ונכונות לרכוש בשלב זה במהלך ראלי השוק הנוכחי. התמקדו במניות בעלות חוזק יחסי חזק בגלל העוצמה האחרונה בשוק המניות.

סיכויים טובים יותר לחיסונים

תנאי אשראי קלים יותר וחשיפה רחבה יותר לנכסים מחזוריים יסייעו בהעלאת שוק המניות בשנה הבאה, על פי אסטרטג ג'פריס, שון דארבי. העצרת ההיסטורית של שוק המניות בנובמבר הובילה על ידי מניות מחזוריות ומוסיפות ערך מתחומי האנרגיה, הפיננסים והתעשייה, המשקפת את חוזק ההון ההולך וגדל של מניות טכנולוגיה ותוכנה גדולות. אנרגיה נוטה לבצע ביצועים טובים יותר מאשר בשיא הצמיחה הכלכלית ובמהלך מיתון וככל שתחום האנרגיה הפך לממוקד יותר בשנים האחרונות, עלינו לראות שההון העצמי מתפקד טוב יותר בכל מעגל המחזור העסקי.

בחלק גדול מהשנה הבאה

שוקי המניות עשויים לעלות בתחילת השנה מאחר ואי הוודאות המתמשכת לגבי חלוקת החיסונים, תוצאות הבחירות לסנאט בג'ורג'יה וגירוי כספי ופיסקלי נוסף מתחילים לדעוך, הוסיף. זמינות חיסונים נרחבת וחודשים של אופטימיות ביחס לנתוני יעילות החיסונים המוקדמים גרמו להתאוששות במניות שנפגעו קשה מהמגפה.

עם שוק המניות בשיא כל הזמנים

נראה שהכי טוב להמשיך בזהירות עד שנת 2021. סביבת ריבית נמוכה וגירוי העניקו למניות שנה נהדרת. אם תשמור על הכסף שלך בצד, תוכל ליהנות מהנחות וירידות מחירים וזה גם יעזור לך לתפוס חברות בעלות פוטנציאל אטרקטיבי לטווח ארוך במגוון מגזרים.

אם ברצונך להוסיף שבבים כחולים לתיק שלך

MSFT עשויה להיות אחת המניות הטובות ביותר בשנת 2021. יעד המחירים של המתווכים ל -12 חודשים למניות הוא 210 דולר, ויתור על כל סיכוי שיהיה למניה שנה פורייה יותר בשנת 2020. בשוק רעב לערך, מניות פיננסיות יכולות להיות המניות הטובות ביותר להשקעה בשנת 2021.

מדד ראסל 1000 הוא מדד משוקלל של שווי השוק של 1000 הגדולים הנסחרים בבורסה. חברות בארצות הברית. המדד מייצג 92% מסך שווי השוק של כל המניות הנסחרות בבורסה בארה"ב.

מדדי מניות עיקריים אחרים כוללים את נאסד"ק מרוכב עתיר הטכנולוגיה ומדד S & P 500

, מדד של 500 החברות הגדולות בארצות הברית. ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס נוסד בשנת 1896 עם 12 מניות והוא אחד המדדים הוותיקים ביותר בשוק המניות. כ -30% מכלל מניות הדאו ג'ונס נועדו לשמש מגדלורים עבור שוק המניות הרחב יותר בארה"ב.