ביצועי מניית אנבידיה בחודש יוני 2021

החברה אינה מוכרת AI, אך היא פורצת מחשוב בעל ביצועים גבוהים, המתייחס למשימות העיבוד התובעניות ביותר כולל בינה מלאכותית. פלח זה צמח בשנת 2020 ב -33% לעומת סך ההכנסות של 25%, וזה מדהים מכיוון שהייתה שנה קשה עבור יצרני השבבים בגלל המגיפה ומחסור בשבבים בכלל.

ישנם מספר סימנים קצרי טווח שהם בדרך כלל טובים והמגמה חיובית

ולכן אנו מסיקים שאם הרמה הנוכחית מחזיקה כהזדמנות קנייה, יש סיכוי הוגן שהמניה תפרוש היטב במהלך טווח. ל- Nvidia הייתה תנועה נמוכה מהממוצע ביום המסחר האחרון ויש לה נפח מסחר טוב, כך שיש לקחת בחשבון סיכון מסוים בטווח הבינוני. מסקנותינו מבוססות על ניתוח השוואתי שלנו לגבי ביצועי המניות של NVIDIA בתקופת המיתון הכלכלי הנוכחי ובמיתון הנוכחי של שנת 2008, על בסיס לוח המחוונים האינטראקטיבי. לעומת זאת, מניות NVDA והשוק הרחב הסתדרו בצורה משמעותית במהלך משבר 2007-08.

במילים אחרות, NVIDIA עלתה על 99% מכלל המניות האחרות מבחינת מדדים טכניים בסיסיים משולבים. למעשה, NVIDIA נמצאת בדירוג IBD, שמפרט את המניות עם הפוטנציאל הגדול ביותר לרווחים גדולים.

מניות Nvidia מחקו את נקודת הקנייה של 64,867 בשלב הראשון של הגביע ב- 28

במאי. נקודת הקנייה הורחבה מאז, כלומר המניות אינן מחוץ לטווח ועלולות לעלות עד 68,110, על פי ניתוח התרשימים של MarketSmith. מחיר המניה של חברת Nvidia עלה ביותר מ- 30% מכיוון שהחברה הכפילה את ציפיות הרווח של האנליסטים. המניות הגיעו לשיא חדש ב- 24 ביוני לאחר דיווחים על תחייה בעסקי מרכז הנתונים של החברה. עסקי מרכז הנתונים, שקונים שבבי NVIDIA רבים לעיבוד AI, דיווחו על הכנסות של 240 מיליון דולר ברבעון.

מי שרוצה לקנות מניה עליונה עם מכסים גדולים

צריך לצלול עמוק למניית NVDA. על חברת Nvidia דיון מאז הקמת החברה בשנת 1993 על ידי המנכ"ל ג'נסן הואנג, כריס מלאכובסקי וקרטיס פריאם, כאחד הפופולריים ביותר בקרב סוחרים צעירים ברחבי העולם. מניית ה- LeaderDA, NVDA, התרחבה ל -64,867 דולר בנקודת הקנייה עבור רווח דו ספרתי במהלך ההתפרצות האחרונה שלה.

כמניית השבבים המובילה עם חשיפה בקצה העליון של מרכז הנתונים ושוק המשחקים

NVIDIA היא מניה לצפייה. אנו מאמינים כי מניית NVIDIA יכולה לבצע ביצועים טובים בטווח הקצר אם הסגירות יוסרו והביקוש למרכזי נתונים יגדל. בדוק את רשימת המניות של IBD ותכנים אחרים של IBD כדי למצוא עשרות מהמניות הטובות ביותר לקנות ולצפות.

ב -1 ביולי 2021 שילמה נבידיה את הדיבידנד הרבעוני שלה בסך 0.16 דולר למניה לבעלי המניות הרשומים ב- 10 ביולי 2021

ב- 21 במאי 2021 הכריז דירקטוריון החברה על פיצול 4: 1 מניותיה הרגילות בצורת דיבידנד מניות, כאשר חלוקת המניות הנוספות צפויה ביום 19 ביולי 2021 ("דיבידנד המניות") כתנאי לאישור בעלי המניות באסיפה הכללית השנתית של החברה ב -3 ביוני 2021 להגדלת מספר המניות הרגילות המורשות מ -2 מיליארד ל -4 מיליארד. באסיפה הכללית השנתית שהתקיימה באותו יום אישרו בעלי המניות צעדים להגדלת מספר המניות המורשות, וסללו את הדרך לפיצול המניות.

בעלי המניות ב שיא עד 21 ביוני יקבל שלוש מניות NVIDIA נוספות עבור כל אחת ממניותיהן שיופצו לשוק ב -19 ביולי

המניות יחלו להיסחר על בסיס פיצול עם פתיחת שוק המניות ביום שלישי, 20 ביולי. המספרים, הנה דוגמה ל- h אם זה יעבוד וכיצד המספרים הסופיים ישתנו בהתאם למחירי המניות הנוכחיים. כל מניה של Nvidia המוחזקת על ידי משקיע שווה כיום כ- 760 דולר, אך לאחר הפיצול, כל בעל מניות יחזיק בסך הכל בארבע מניות במחיר של 190 דולר.

יש לנו כלים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם

כדי לקבוע עד כמה בריאה NVIDIA Corp. כרגע. שווי השוק של NVIDIA נמדד לפי הערך הספרי שלה, שווי החברה המוצג במאזן החברה. משקיעים יכולים לגבש דעה משלהם בשאלה מדוע ערכו עשוי להיות שונה משווי השוק שלו, "הערך בספרים" (הנקרא גם ערך פנימי) והערך הבסיסי האמיתי שלו.

סנטה קלארה

קליפורניה / PRNewswire / – (GLOBE NEWSWIRE / – NVidia / – NVIDIA (נאסד"ק: NVidia /) הודיעה היום כי דירקטוריון החברה הכריז על פיצול של ארבעה לאחד מהמשותף של NVIDIA מניות בצורה של דיבידנד מניות, מה שהופך את הבעלות לנגישה יותר למשקיעים ולעובדים. הדיבידנד הוא תנאי לאישור בעלי המניות באסיפה השנתית של החברה ב -3 במאי 2021 בשעה 11. 00 בבוקר, להגדלת מספר המשותפים המורשים מניות ב -4 מיליארד מניות. אחד הסעיפים שעל סדר היום לאסיפה הוא אישור בעלי המניות כדי שהחברה תוכל להגדיל את מספר המניות המורשה שלה.

התיקון המוצע לתקנון החברות מאפשר הנפקה של שני מיליארד מניות רגילות לפי שווי נקוב של 0.001 דולר למניה ושני מיליון מניות בכורה לפי ערך נקוב של 0.01 דולר למניה.

בפרק הזמן שבחרתם בצד ימין למעלה בעמוד תוכלו לראות את התאריך של השינוי האחרון, סשן המסחר הנוכחי פתוח, אחוזים גבוהים, נמוכים, אחוזי נפח וארבעת מחירי המסחר הקודמים.

למידע מורחב על ביצועי מניית אנבידיה בחודש יוני 2021 ומניית אנבידיה בחודש יוני 2021 עליך לגלוש לאתר bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן