ביצועי מניית אידיבי בחודש יוני 2021

יעדי מחירי המניות שחזו אי.די.בי (בנק אי.די.בי.) תקפים לטווח הקצר, הבינוני והארוך. ב- 25 ביוני 2021, בנק אי.די.בי נסחר במחיר של 38.40 דולר ומחיר היעד שלו היה 33.93 דולר (38.68 דולר). היעד מבוסס על תנועות תרשים והרמה בה המניה מציגה מהלכי מחיר משמעותיים.

הצעות מחיר של Sensex, BSE, Nifty ו- NSE מורשות בזמן אמת על ידי BSE & NSE. הצעות מחיר ל- BSE ו- Sensex הן רישיונות בזמן אמת של הבורסה לניירות ערך בבומביי. כל המידע שמתקבל מ- Crisil מסופק על ידי CRISIL ונחשב לאמין.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

הדרך האידיאלית להשקיע היא לקזז את החסרונות של שוקי המניות על מנת להבטיח ולספק תשואות מייצבות. השקעות בשווקי ניירות ערך כפופות לסיכוני שוק, אנא קרא את כל המסמכים הקשורים לפני שתשקיע.

SIP (תוכנית השקעות שיטתית)

היא סוג של השקעה בה משולם סכום קבוע למערכת קרנות השקעה במרווחי זמן קבועים. אנשים יכולים להשקיע בקרנות השקעה של SIP באופן לא מקוון או מקוון. השימוש במצב ההשקעה SIP מבטיח כי סכום החיסכון לא נתקע בכיס שלך.
עבור עוד מידע אודות מניית אידיבי בחודש יוני 2021 באפשרותך לגשת לאתר bigshotnews.net

מטרת ההשקעה של התוכנית

היא לספק למשקיעים אפשרות לייסוף הון ארוך טווח באמצעות השקעה במכשירים הוניים ומכשירים צמודים של חברות קטנות. מטרת ההשקעה של התוכנית היא לספק למשקיעים הזדמנויות לייסוף הון ארוך טווח על ידי השקעה במכשירי ההון וההון של חברות גדולות. לא יכולה להיות כל הבטחה כי יעדי ההשקעה שנקבעו בתוכנית יושגו.

אומרים כי החברה העלתה את מחיר הקטנועים ב -3,000 רופי ביולי. צעד זה היה הכרחי כדי לקזז את השפעות העלייה המתמשכת במחירי הסחורות. על פי הנתונים הקיימים, סביבת השוק למיחזור קיימת ב -12 החודשים האחרונים.

עם מחיר של 2.39

יש לו יחס מחירון של 1.08, שהוא חלש מארבעה ומעלה. באזור המכירות, המניות נמצאות באזור המכירות מכיוון שהמכירות מאטות ומניות כמו אי.די.בי ובנקים תופסים תאוצה, על פי המדדים. RSI מייצר אות קנייה כאשר רכישות לטווח קצר צוברות תאוצה.

מחיר המניה הנסחר האחרון של אי.די.בי בנק בע"מ ב- NSE היה 38.40 דולר (10.3%). המחיר הממוצע המשוקלל בנפח ב- VWAP הוא 38.77 בטווח הקצר ובנק אי.די.בי (מניית אי.די.בי) נסחר ברמה זו. VWAP נופלת, ונראה שאנשים יוצאים למכור מניות אי.די.בי.

בבעלות אי.די.בי, הבנק דיווח על הפסד נטו עצמאי בסך 378 שקל ברבעון דצמבר. על בסיס מאוחד, היא דיווחה על רווח נקי של 159.14 רופי ביוני 2020. מניות בנק אי.די.בי נסגרו ב -3.66 אחוזים ועמדו על 38.25 רופי.

ב- 21 בינואר 2019 השלימה L הודו את הרכישה של 51% מהרוב בבנק אי.די.בי

והפכה אותו לבעל מניות הרוב בבנק. בשנת 2006 השתלט אי.די.בי על הבנק המערבי המאוחד מאוניברסיטת סאטארה כהצלה. לאחר ההשתלטות על ידי LIC, הבנק המרכזי של הודו הבהיר בהודעה לעיתונות מיום 14 במרץ 2019 כי בנק IDBI יסווג כבנק פרטי באופן רטרואקטיבי החל מה- 21 בינואר 2019.

IDBI Bank Ltd פעיל בהפרשה

שירותי בנקאות מסחרית ללקוחות קמעונאיים וארגונים. מניות הבנקים של אי.די.בי רשומות בבורסה לניירות ערך בבומביי ובבורסה הלאומית של הודו. ב- 29 ביוני 2018 נתנה רשות הרגולציה והפיתוח של הודו (IRDAI) ל ICB של הודו (LIC) אור ירוק להעלות את חלקה בבנק אי.די.בי ל -51%.

בהודעה לעיתונות מיום 14 במרץ הבהיר בנק המילואים בהודו כי בנק IDBI יסווג מחדש לבנק במגזר הפרטי לצורכי רגולציה החל מה- 21 בינואר 2019

כחלק משדרוג משמעותי, הבנק שיפץ את התהליכים העסקיים שלה. לבנק רשת ארצית של 1,700 סניפים ו -3,000 כספומטים עם משרד בדובאי.

עם מחיר מניה של SGX של 9.14 דולר S

יש לו יחס PE של 2.1 ותשואת דיבידנד של 3.3%. עשרת המניות המובילות לצפייה במאי 2021 סיפור זה הוא היפותטי, אך חיפוש מהיר מוכיח כי עבור רבים מהסוחרים המוצלחים ביותר של פני אגורה הוא לא רחוק מהאמת. מאמר זה מזהה 5 מניות מוערכות פחות בסינגפור שווי גדול בהתבסס על מחירי מניות שוטפים ללא מרשם (אינך רשאי לממש קופסאות מתנה אם המנוי שלך ארוך מ- 90 יום וכתובת המסירה אינה ממוקמת בסינגפור).

זה היה 1957, כשחזר להודו לאחר שהות באבסי ושות 'בעדן, כשהקים עסק למסחר חוטים שגודלו 500 מטר רבוע בלבד.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן