איך מרוקנים שואב אבק דייסון

כעת, לדברי היצרנים, יש לרוקן את שואב האבק של Dyson Basket ברגע שהוא מגיע ליכולתו המקסימלית לשמור על חלקיקי אבק ולכלוך. עדיף להתחיל עם פח אבק, מכיוון שכל שואבי האבק של Dyson הם ללא שקיות.

כאשר קופסת האבק ריקה

אם תרצו לנקות אותה, תוכלו להוציא אותה מהשואב ולנגב אותה במטלית לחה. לפני שטיפת המסנן, הקש עליו בעדינות על הסל כדי להסיר אבק ופסולת. שטפו את המסנן מבחוץ על ידי שפשוף עם האצבעות כדי להסיר לכלוך. עם זאת, לפני הכנסת המסנן חזרה לשואב האבק, יש לתת לו להתייבש לחלוטין.

כל שעליכם לעשות

הוא לתת לו להתקרר כ-30 דקות, לרוקן את קופסת האבק ותוכל להשתמש בה שוב כרגיל. כפי שצוין לעיל, לכלוך ופסולת יכולים להיכנס למערכת הפנימית של השואב כאשר מיכל האבק מלא. אם תתנו למיכל האבק לעלות על גדותיו, לכלוך ופסולת יכולים לשקוע עמוק לתוך השואב ולהתיישב שם. דבר נוסף שיכול לקרות לכוח היניקה הוא כאשר חלקיקי אבק ולכלוך מצטברים עם הזמן, במיוחד על הגלילים הממוקמים בבסיס שואב סל Dyson.

ניקוי שואב האבק שלך אולי נראה כמו משימה מרתיעה

אבל אין כל כך הרבה שלבים. אנו מקווים שעם המדריך הזה, שואב האבק הבא שלך יהיה משימה קלה. אם תמשיך לנקות את שואב האבק האלחוטי של Dyson שלך, תהפוך את חייך לקלים יותר בטווח הארוך. זה יאריך את חיי שואב האבק Dyson שלך ויבטיח שהשטיח שלך מנוקה כראוי.

חשוב לא לטבול את ליבת השואב במים לצורך ניקוי. זכור לרוקן את הפח ולנגב עם מטלית מיקרופייבר לחה לאחר הניקוי. אם אתה מפעיל מכונה עם הופר מלא, ייתכן שיהיה עליך לנקות את המסנן בתדירות גבוהה יותר.

השתמש במטלית לחה כדי לנקות את פח האשפה ולהסיר אבק עודף מהכניסה אליו. לאחר שטיפת פח האשפה במים קרים, הסר אבק ומוך בעזרת מברשת יבשה או מטלית. הסר את המכל השקוף ומכלול הציקלון באותו אופן כמו ריקון מיכל האשפה.

ודא שהבורר ריק והפרד אותו ממרכיב הציקלון העליון

לפני ניקוי האשפה, הקפד לרוקן אותו על ידי ביצוע השלבים שלמעלה. רוקן את פח האשפה אם אתה צריך לרוקן את פח האשפה, רוקנו אותו כפי שמוצג בסעיף ריקון פח האשפה. קח את פח האשפה לפח אשפה או לכלי אחר שבו תוכל להשליך את תכולתו.

אתר את התפס בחלק העליון של הסל על ידית הנשיאה של המכונה. לפני ריקון המיכל השקוף, ודא שהמכשיר מנותק מהמטען. לחץ על הכפתור בפח האשפה כדי לשחרר את הבסיס ולרוקן את האשפה לפח.

כדאי גם לרוקן את הפח בכל פעם שאתה משתמש בו ולנקות אותו פעם בשבוע כדי למנוע סתימות. זה ישפר את זמן הניקוי ויאריך את חיי השואב שלך.

לבסוף

לאחר שכל החלקים נקיים ויבשים, ניתן להרכיב מחדש את השואב. ניתן להסיר את הקערה משאר שואב האבק על ידי לחיצה על הכפתור בחלק העליון של הקערה. זה מאפשר להגביה את החלק העליון, שפותח צוהר מתחת לספל, ומוציא את התכולה לפח האשפה.
עבור פרטים נוספים בנושא של שואב אבק דייסון ואיך מרוקנים שואב אבק דייסון ניתן לבדוק ב- vacuums.co.il

תצטרך ללחוץ על כפתור זה כדי לשחרר את פח האבק מהשואב הראשי. עבור שואבי אבק של Dyson Big Ball, אחוז בידית על מכלול מגש הפסולת ולחץ על הכפתור האדום עם האגודל כדי לשחרר אותו.

לחץ על ההדק ותן לפח ליפול מתחתית הפח

כדי להסיר את המיכל השקוף מהשואב, פשוט לחץ על התפס האדום בחלק העליון. לחץ על הלחצן האדום הממוקם על מסילת הפח כדי לשחרר את הפח ולהחליק אותו החוצה מהמסילה. סגור את הסל על ידי דחיפה של בסיס הסלסילה כלפי מעלה עד שהסל ובסיס הסלסילה נקליק למקומם.

אם אתה שואב אבק

משתמש בהגדרה המקסימלית לעתים קרובות, או משתמש בפח מלא, ייתכן שיהיה עליך לשטוף את המסנן לעתים קרובות יותר. עם זאת, אם אתה מרבה לשאוב ולנקות רצפות מלוכלכות מאוד, ייתכן שיהיה עליך לנקות בתדירות גבוהה יותר. אתה כנראה משתמש בשואב אבק כמו דייסון כדי לנקות באופן קבוע את השטיחים בבית שלך.

אם תלמד כיצד לנקות את שואב האבק של Dyson שלך

השואב שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר ויהיה יעיל יותר, וישמור על הבית שלך נקי לאורך זמן. לדעת איך לרוקן שואב דייסון גם יעזור לך לשמור על הרצפות שלך מסודרות. כאשר שואב האבק של Dyson שלך נדלק ומכבה כל הזמן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לרוקן את פח האשפה.

זה נפוץ בפרסות; ניקוי שלהם באופן קבוע יבטיח את הביצועים הטובים ביותר של שואב האבק שלך

לאחר הסרת המנעול, ודא שהכל מורכב היטב לפני השימוש בשנית בשואב האבק האלחוטי. ניתן לנתק את המיכל, הזרבובית והצינור השקופים מהשואב לניקוי.

ראשית

אסוף את כל החומרים הדרושים ונקה את האזור בו תנקה את שואב האבק של Dyson. עשינו את המחקר שלנו ומצאנו את מדף הניקוי הטוב ביותר עבור שואב האבק Dyson שלך. לפני שאיבת אבק מרצפות, שטיחים ושטיחים, קרא את הוראות הניקוי המומלצות על ידי היצרנים.

חלק מחומרי השטיח עלולים להשתחרר אם משתמשים במברשת מסתובבת במהלך שאיבת האבק. במקרה זה, אנו ממליצים לשאוב אבק ללא מברשת רצפה ממונעת ולהתייעץ עם יצרן הרצפה.

כדי לרוקן את ה-Omni Glide, פשוט החלק את פח האשפה מהשואב והחלק התחתון ייפתח, ויאפשר לפסולת ליפול לפח. כדי להוציא את השואב מהקופסה, כמעט ולא נדרשת הרכבה, פשוט חבר את הידית והכנס אותה לסוללות. לשואבי האבק הניצבים בכדור וצילינדר של Dyson יש אוסף אשפה שמתנתק במהירות מחזית השואב ומגיע עם ידית כך שתוכלו לשאת אותו בקלות לפח.

בכמה שואבי אבק של Dyson, כולל שואב אבק צילינדר Dyson ושואב מחסנית מסנן Dyson DC33, עליך ללחוץ על הכפתור הלבן העגול הקטן כדי לשחרר את מגש הלכלוך. כל שואבי האבק של Dyson מסומנים בבירור על הכוס כדי שתדע מתי הזמן הטוב ביותר לרוקן אותו.

ריקון וניקוי שואב האבק שלך יהפכו לאינסטינקט שני תוך שבוע-שבועיים בלבד

אתה יכול לעקוב אחר המדריך המפורט שלנו כל חודש או חודשיים, ואולי לעתים קרובות יותר אם אתה שואב אבק באופן קבוע או עושה ניקוי יסודי. אנו נדריך אותך בכל השלבים של ניקוי Dyson יסודי. ניקוי המסננים כל חודשיים יאריך את חיי השואב שלך.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן