הקדמה: מהו רחפן וכיצד הם שורדים בטבע?

רחפן הוא סוג של מטוס המשתמש בזרמי אוויר כדי להישאר למעלה. הם נראים בדרך כלל בטבע, אך ניתן לאמן אותם לפעילויות אקסטרים כמו מירוץ.

הרחפנים לרוב טסים בגבהים שבין 1000-3000 מטר ויכולים להגיע למהירויות של עד 100 קמ"ש. הם משתמשים בתרמיקה (עמודים עולים של אוויר חם) וכן בהרמת רכס (הקצה המוביל של גל באטמוספירה) כדי לשמור על הגובה שלהם.

איך הם שורדים בטבע? לרחפנים יש מגוון רחב של התאמות המאפשרות להם לחיות בסביבות ובתנאים שונים. לדוגמה, יש להם ראייה טובה מאוד והם מסוגלים לראות בלילה כי יש להם אישונים גדולים שמכניסים יותר אור.

דאונים הם בעלי חיים קטנים שחיים בטבע. הם אוכלים חרקים וחרקים קטנים אחרים.

דאונים הם יונקים קטנים בעלי קרום מתוח בין רגליהם הקדמיות והאחוריות, המאפשר להם לגלוש מעץ לעץ. היצורים הקטנים האלה מסוגלים לשרוד בטבע מכיוון שהם יכולים למצוא מזון ומחסה בכל מקום.

דאונים אוכלים חרקים וחרקים קטנים אחרים, אבל הם יכולים גם לאכול פירות אם הם מוצאים אותם על הקרקע או אם הם נופלים מעצים.

הקדמה: מה זה Follow the Glider ומדוע כדאי להתחיל לעקוב אחריו?

Follow the Glider הוא בלוג שמתמקד בפעילויות אקסטרים. הבלוג מספק מידע, עצות וטיפים למי שרוצה להיכנס לפעילויות מסוג זה. זה גם נותן לך הזדמנות לעקוב אחר המחבר בהרפתקאותיו השונות וללמוד מהחוויות שלו.

הבלוג נוצר על ידי שני חברים, אחד שהיה עוקב נלהב של ספורט אתגרי והשני שהיה עוקב נלהב של שיווק ברשתות חברתיות. הם מקווים ששילוב זה יספק לקוראים גישה למידע הטוב ביותר על סוגי פעילויות אלה וכן כיצד להשתמש בשיווק ברשתות חברתיות כדי לקדם אותן.

הבלוג מתעדכן באופן שוטף בפוסטים חדשים מדי שבוע אז הקפידו לעקוב אחריו!

Follow the Glider הוא חשבון אינסטגרם חדש המאפשר לכם לעקוב אחר חובבי ספורט אתגרי וספורטאים במסעם בעולם הספורט. החשבון מנוהל על ידי קבוצת חברים שאוהבים לחיות את החיים על הקצה. הם טיילו מסביב לעולם וצילמו את הרפתקאותיהם תוך מחשבה על העוקבים שלהם.

Follow the Glider פועל כבר כמעט שנתיים, אבל הם עדיין מתחזקים עם המטרה המקורית שלהם לספק פורקן לאנשים שאוהבים לחיות את החיים על הקצה. הם הצליחו להצמיח קהילה של למעלה מ-10,000 עוקבים תוך שנתיים בלבד והם לא מפסיקים בקרוב!
עבור פרטים מורחבים בתחום של איך להגיד עקוב אחרי ברחפן לפעילות אקסטרים מומלץ לבדוק ב- ishopy.co.il

בפוסט הזה, אדגיש כמה מהפוסטים האהובים עלי מ- Follow the Glider שמראים על מה ההרפתקנים האלה.

סוגים שונים של דיור לרחפן חיית המחמד שלך כולל טיפים לשחרורם לטבע שוב כאשר הוא מוכן

בית הגידול הטבעי של ציפור הוא בדרך כלל ביער. הם לא בנויים למגורים בבית. כאשר אתם מקבלים רחפן לחיות מחמד, חשוב לתת להם מקום משלהם, גם אם מדובר רק בציפורייה חיצונית. זה יעזור להם להרגיש בטוחים ובטוחים.

אתה יכול גם לתת להם כמה צעצועים לשחק איתם כשהם בתוך הבית. זה יקטין את כמות השעמום שהם חווים בזמן שהם בשבי ויעשה להם נוח יותר עם הסביבה החדשה שלהם.

דאונים הם יונקים קטנים שמקורם באוסטרליה ובגינאה החדשה. הם בעלי חיים ליליים, כלומר הם ישנים במהלך היום ומחפשים מזון בלילה. הם אוכלים מגוון של מזונות, כולל חרקים, פירות, צוף, טל דבש ומוהל. דאונים הם בעלי חיים חברתיים מאוד שחיים במושבות הנקראות "קנים" עם דאונים רבים אחרים.

המאמר יעבור על איך ניתן לדעת אם הרחפן מוכן להשתחרר בחזרה לטבע. זה גם ידבר על סוגים שונים של דיור לרחפן חיית המחמד שלך וטיפים לשחרורם בחזרה אל הטבע שוב כשיגיע הזמן.